Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Joao Felix kunne være ekstremt spændende i nærmest alle henseender, men han er som du nævner heller ikke decideret frontangriber. Desuden tror jeg også at han bliver EKSTREMT dyr :smile:

I øvrigt lidt tragikomisk at Paco som vi smed afsted for en slik sidste sommer, ligger fuldstændig lige med ham vi har snakket om som vores kommende erstatning for Suarez :lol:
Rey Abi!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Personligt har jeg en dårlig mave fornemmelse med jovic.
Tror ikke han bliver en succes i Barca .

Håber det er muligt at få rashford til Barca
Selvom briter ikke har den store succes normalt uden for England - så tror jeg han kan være undtagelsen.
Tror han har potentialet til at tage over for suarez og alderen til at dele spilletiden i 1-2 sæsoner.

Men det er ren spekulation
Har ikke den store data base viden omkring begge spillere .

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Ba sai luo na skrev:Personligt har jeg en dårlig mave fornemmelse med jovic.
Tror ikke han bliver en succes i Barca .

Håber det er muligt at få rashford til Barca
Selvom briter ikke har den store succes normalt uden for England - så tror jeg han kan være undtagelsen.
Tror han har potentialet til at tage over for suarez og alderen til at dele spilletiden i 1-2 sæsoner.

Men det er ren spekulation
Har ikke den store data base viden omkring begge spillere .
Rashford er måske nok bedste bud, med den rette alder (21 år, 22 til oktober) og rent faktisk også decideret spydspids. Samtidig har hans kontrakt også den rigtige længde ifht. en eventuel forhandling. Den udløber i 2020, dog med mulighed for forlængelse af 1 år skriver de nogen steder?

Men er han målfarlig nok? I indeværende sæson har han spillet 45 kampe, med 13 mål og 9 assist til følge.. Det er ca. 0,49 G/A pr. kamp (Mål/assist pr. 141 spillede minutter). Til sammenligning snitter Suarez i indeværende sæson 0,76 G/A pr. kamp (Mål/assist pr. 110 spillede minutter).

En ting er selvfølgelig de kolde tal, men hvor god er han teknisk, i samspillet, genpresset, spilforståelse osv.? Er der nogen som ser nok United til at uddybe, Flax evt.? :smile:
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror vi henter griez.

Ind:
De Jong
De Ligt
Griez
Luis/Moreno/Cucu (eller en anden der ikke koster noget)

Ud:
Gomes
Denis
Cille
Rafinha

Og så tror jeg vi ser en eller flere af følgende blive sendt videre også pga penge:
Rak
Umtiti
Malcom
Cou
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

The attempt of Barcelona trying to sign Mathijs de Ligt is going good. He will sign for a transfer fee between €65M & €70M. [@orioldomenech]
Ikke dårligt. Og det er domenech så det er til at stole på!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Kunne Cou blive byttet for Neymar, hvis sidstnævnte pressede PSG nok? Plus penge selvfølgelig. Tror ikke vi sælger cou, men den byttehandel kunne muligvis have interesse for begge klubber?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Goaaal skrev:Kunne Cou blive byttet for Neymar, hvis sidstnævnte pressede PSG nok? Plus penge selvfølgelig. Tror ikke vi sælger cou, men den byttehandel kunne muligvis have interesse for begge klubber?
Gider ikke se Neymar i klubben igen, synes han har forspildt sin chance og tror på at vi stadig kan få mere ud af Coutinho.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
Ba sai luo na skrev:Personligt har jeg en dårlig mave fornemmelse med jovic.
Tror ikke han bliver en succes i Barca .

Håber det er muligt at få rashford til Barca
Selvom briter ikke har den store succes normalt uden for England - så tror jeg han kan være undtagelsen.
Tror han har potentialet til at tage over for suarez og alderen til at dele spilletiden i 1-2 sæsoner.

Men det er ren spekulation
Har ikke den store data base viden omkring begge spillere .
Rashford er måske nok bedste bud, med den rette alder (21 år, 22 til oktober) og rent faktisk også decideret spydspids. Samtidig har hans kontrakt også den rigtige længde ifht. en eventuel forhandling. Den udløber i 2020, dog med mulighed for forlængelse af 1 år skriver de nogen steder?

Men er han målfarlig nok? I indeværende sæson har han spillet 45 kampe, med 13 mål og 9 assist til følge.. Det er ca. 0,49 G/A pr. kamp (Mål/assist pr. 141 spillede minutter). Til sammenligning snitter Suarez i indeværende sæson 0,76 G/A pr. kamp (Mål/assist pr. 110 spillede minutter).

En ting er selvfølgelig de kolde tal, men hvor god er han teknisk, i samspillet, genpresset, spilforståelse osv.? Er der nogen som ser nok United til at uddybe, Flax evt.? :smile:
Kiggede, for nogle uger siden, lidt på Rashfords foreløbige tal, kontra Cristianos tal, da han var på samme alder. Altså kampe/mål. Rashfords er faktisk noget bedre..!! Så kan man så udlede hvad man vil af det...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jeg tror vi henter griez.

Ind:
De Jong
De Ligt
Griez
Luis/Moreno/Cucu (eller en anden der ikke koster noget)

Ud:
Gomes
Denis
Cille
Rafinha

Og så tror jeg vi ser en eller flere af følgende blive sendt videre også pga penge:
Rak
Umtiti
Malcom
Cou
Så ville jeg beholde Rak og sende cou videre. Hvis 2 mand, så den man forholdsvis kan få mest for af Umtiti og Malcolm.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Jeg vil langt hellere beholde Cou, el. sælge Cou og gå efter eksempelvis Rashford, i stedet for Neymar. Neymar skal holde sig væk.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:
The attempt of Barcelona trying to sign Mathijs de Ligt is going good. He will sign for a transfer fee between €65M & €70M. [@orioldomenech]
Ikke dårligt. Og det er domenech så det er til at stole på!
Håber virkelig han kommer!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Matthijs de Ligt's agent, Mino Raiola, prefers a transfer that would be more beneficial economcially, as Juventus, PSG, and Bayern all are willing to pay more.

De Ligt himself however has no doubts: he wants to play at Barcelona with Messi & Frenkie de Jong.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

B-Freak skrev:
Matthijs de Ligt's agent, Mino Raiola, prefers a transfer that would be more beneficial economcially, as Juventus, PSG, and Bayern all are willing to pay more.

De Ligt himself however has no doubts: he wants to play at Barcelona with Messi & Frenkie de Jong.
Har lange sagt at han ikke kommer pga. Mino Raiola.

Den mand er forfærdelig at høre på. Forstår ikke hvorfor De Ligt har ham som agent.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Den er så sikker som den kan være. Det der raiola fis kommer fra MD og det er så overfladisk. Domenech viste med De Jong at han havde fingeren på pulsen og han er helt med i denne sag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Den er så sikker som den kan være. Det der raiola fis kommer fra MD og det er så overfladisk. Domenech viste med De Jong at han havde fingeren på pulsen og han er helt med i denne sag.
Piq hvem er ham domenech? Ramte han rigtigt på De Jong tidligt fornemmer jeg? Andre succeser der gør man lige skal være mere sikker fordi det kommer fra ham?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster