27/4 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 27/4 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Goaaal »

Du ved jo godt, at mit skriv ikke skal tolkes som enten eller. Jeg elsker en sprudlende midtbane, perfekt timede tacklinger mm. Det hele skal hænge sammen. Men en årsag til, at folk synes vi spiller mindre sprudlende, vil jeg fastholde, skal findes i afgangen af fx Neymar og ikke tilgangen af Valverde. Uddyber ikke yderligt, da det er fra tlf.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/4 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Piquénbauer »

Og det tror jeg ikke. Jeg tror det er det samme som vi har set over de sidste mange sæsoner (også med MSN i front) hvor et romantisk billede af peps Barca bliver gjort til pejlemærket for hvordan det "rigtige" barca skal fungerer. Samtidig ser man bort fra alle de fejl og mangler der var ved det hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 27/4 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Daluigi »

FCBSOCI skrev:Mesterskab, Copa del Rey finale og CL semifinale. Sådan! Det er flotte resultater. Kan jeg alligevel tillade mig at være kritisk, eller er jeg så bare en snotforkælet Barca fan?

Som hardcore fan ser jeg ikke kun på resultaterne, men også på hvordan de er opnået. Der har desværre været alt for mange kampe under Valverdes pragmatiske tilgang, hvor "kampreferatet" har været "3 point, videre". Underforstået vi vandt, men begejstrede ikke/spillede ikke underholdende. Savnet af Ini og Xavi er stort, så måske kan vi ikke længere "kræve" at blive underholdt som vi blev tidligere. Konkurrencen i international fodbold er blevet skærpet og samtidig er fodbold en del af underholdningsindustrien, så hvis fodbold ikke er underholdende, bliver det fravalgt, det er det spændingsfelt som Barca opererer i.

Jeg vil altid følge Barca, men synes (desværre) ikke at jeg bliver underholdt så godt, som jeg kunne tænke mig. Er jeg helt ude i skoven og alene med at have det sådan?
Du er ikke alene - enhver fodboldromantiker og ægte fan af Barcas identitet, vil føle som dig.

Og så er jeg helt enig i, at vi skal være super taknemmelige for, at vi i vores sløje perioder, stadig har en Messi, som vinder os titler! Vi bliver forkælet i stor stil!
Forumlegende

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 27/4 FC Barcelona - Levante

Indlæg af whidgee »

CAMPEOOOONES! Husk det drenge! Tillykke!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 27/4 FC Barcelona - Levante

Indlæg af whidgee »

Så skal Real Madrid bare lige tabe i dag, så er forspringet til dem 18 point. Ville være vanvittigt

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 27/4 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Antimadridista »

Om så det er 10 år siden, har man ønsket Mourinho som sit højeste ønske, så skal man måske liiiige stå lidt af den høje hest!
Mourinho har desuden altid været kalkulerende og defensiv. Også for Porto. :|

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 27/4 FC Barcelona - Levante

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hør her drenge... lad os få nogle gode vibes... jeg elsker jer allesammen!

Vi står på dørtrinet til den 3. treble... det er fuldstændig uforståeligt ..

Vi tar den, Endgame style.


SpillerSomMessi out.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 27/4 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Reevenge »

Ny kamptråd? Vigtigste kamp hidtil i sæsonen!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster