Malcom

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Kubala »

På 280 min., omkring 3,1 kampe, har han scoret 2 mål og lavet 2 assists. Det er ligaen plus CL. I Copa har scoret 2 mål i 3 kampe(her har jeg ikke minuttal). Hvis der er en ting, han er, er det at han er afgørende, det kan man ikke tage fra ham.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Kvoller »

Og så leverer han fandme bare. Behold ham for Guds skyld! Han skal ikke sælges. Messi, Dembele, Suarez, Malcom, (Rafinha), Jovic/Griezmann til angrebet næste sæson. Couthinho er en anden snak, men hvis han ikke leverer og ikke er tilfreds, så må han videre.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Daluigi »

Hvad han har vist indtil videre, berettiger i dén grad til flere minutter på banen! Slug din stolthed Valverde, og bring ham meget mere i spil i ligaen, nu hvor forspringet er rigelig stort.
Forumlegende

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Kvoller »

Det er lige før han skal spille de resterende kampe i ligaen, så stamspillerne på skift kan få hvil og være klar til CL. Han har været en fornøjelse at se på!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Drake »

Enig han burde spille meget mere! men det eneste jeg negative jeg har på ham, er han næsten slet ikke prøver at afdrible sine markøre, det bliver lidt for meget alebi bold. Han skulle jo være god til at drible, så hvorfor gør han det så ikke.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Norbit »

Drake skrev:Enig han burde spille meget mere! men det eneste jeg negative jeg har på ham, er han næsten slet ikke prøver at afdrible sine markøre, det bliver lidt for meget alebi bold. Han skulle jo være god til at drible, så hvorfor gør han det så ikke.
Måske har han ikke helt selvtilliden til det endnu. Vi har tidligere set med spillere der prøvede for meget, at de fik gode gammeldags øjne af Messi og Suarez.

Jeg synes at han spiller sine træk klogt ift. at kunne komme ind på holdet. Det er ikke ham der skal afgøre kampe i øjeblikket. Han skal ind og gøre en god figur og ikke lave for mange dumme boldtab etc.. Tror der er meget mere i vente fra ham.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Rb88 »

Enig norbit. Og han søger ind i boksen naturligt. Det kan jeg godt lide da vi ellers kun har Suarez derinde. Det kan skabe noget mere tyngde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Norbit »

Rb88 skrev:Enig norbit. Og han søger ind i boksen naturligt. Det kan jeg godt lide da vi ellers kun har Suarez derinde. Det kan skabe noget mere tyngde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Ellers er jeg overrasket over hvordan han har ændret vores seneste kampe. Det har nok noget at gøre med, at Messi forsvinder fra sin position fra kanten og dermed efterlader hele højre side til Roberto som ikke er god nok til at dække det hele.
Hvis han kommer i kampform og får lidt mere erfaring (+ arbejder med sin hurtighed, jeg føler han kan give 15-20% mere på speeden - han virker "lidt" tung i mine øjne, gerne smide nogle kg.) så bliver det uhyggeligt at stå over for ham. Så er det lige før at man skal sælge Coutinho (tjene de penge hjem for ham) give Malcom og Dembele hver deres kant med Messi bag Suarez. Så kan bør man gå efter en Jovic til næste sæson, så han kan blive kørt stille og roligt ind på holdet sammen med De Jong og De Ligt.
Vi alle ved, at Rakitic, Bussi, Messi, Suarez og Pique ikke bør holde til +60 kampe over en sæson længere. Vi bør have alternativer der kan vinde de mindre kampe.

Ønske scenariet er at man har en vanvittig stærk start 11 sammen med en virkelig god bænk. Så tror jeg, at vi igen i næste sæson kan spille med om CHL men hvor vi er mindre afhænger af Messi - som vi desværre for ofte er.

Det ville se nogle således ud, hvor man har flere kombinationer alt afhængig af modstanderen.
I 4-2-3-1 offensivt og og 4-4-2 i forsvars position.
Stegen (Cille)
Semedo (Roberto) - Pique (De ligt) - Umtiti (Lenglet) - Alba (+backup)
Bussi (Rakitic) - Arthur (Alena / Puig / Vidal)
Malcom - Messi (De jong) - Dembele
Suarez (Jovic)
^Det er en trup på 22 ligesom Valverde ønsker.

Sorry det lange indlæg men gad ikke lave 2 indlæg. :D
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

gygfo

Re: 14 - Malcom

Indlæg af gygfo »

Norbit skrev:
Rb88 skrev:Enig norbit. Og han søger ind i boksen naturligt. Det kan jeg godt lide da vi ellers kun har Suarez derinde. Det kan skabe noget mere tyngde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Ønske scenariet er at man har en vanvittig stærk start 11 sammen med en virkelig god bænk. Så tror jeg, at vi igen i næste sæson kan spille med om CHL men hvor vi er mindre afhænger af Messi - som vi desværre for ofte er.

Det ville se nogle således ud, hvor man har flere kombinationer alt afhængig af modstanderen.
I 4-2-3-1 offensivt og og 4-4-2 i forsvars position.
Stegen (Cille)
Semedo (Roberto) - Pique (De ligt) - Umtiti (Lenglet) - Alba (+backup)
Bussi (Rakitic) - Arthur (Alena / Puig / Vidal)
Malcom - Messi (De jong) - Dembele
Suarez (Jovic)
^Det er en trup på 22 ligesom Valverde ønsker.

Sorry det lange indlæg men gad ikke lave 2 indlæg. :D
Det bliver en dyr fornøjelse, hvis det er truppen næste sæson. Jeg er enig i, at det ønskescenariet, dog uden at jeg kender så meget til Jovic ud over dyb research på Youtube ;-) Desuden skal De Jong ikke være offensivt funderet i Barca. De Ligt kommer nok heller ikke til Barca for at være backup for Pique.

Jeg så egentlig gerne, at Puig blev lejet ud til Ajax i næste sæson. Det ville sætte skub på hans udvikling, da der er bedre plads til lille fysik og stor teknik.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Norbit »

gygfo skrev:
Norbit skrev:
Rb88 skrev:Enig norbit. Og han søger ind i boksen naturligt. Det kan jeg godt lide da vi ellers kun har Suarez derinde. Det kan skabe noget mere tyngde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Ønske scenariet er at man har en vanvittig stærk start 11 sammen med en virkelig god bænk. Så tror jeg, at vi igen i næste sæson kan spille med om CHL men hvor vi er mindre afhænger af Messi - som vi desværre for ofte er.

Det ville se nogle således ud, hvor man har flere kombinationer alt afhængig af modstanderen.
I 4-2-3-1 offensivt og og 4-4-2 i forsvars position.
Stegen (Cille)
Semedo (Roberto) - Pique (De ligt) - Umtiti (Lenglet) - Alba (+backup)
Bussi (Rakitic) - Arthur (Alena / Puig / Vidal)
Malcom - Messi (De jong) - Dembele
Suarez (Jovic)
^Det er en trup på 22 ligesom Valverde ønsker.

Sorry det lange indlæg men gad ikke lave 2 indlæg. :D
Det bliver en dyr fornøjelse, hvis det er truppen næste sæson. Jeg er enig i, at det ønskescenariet, dog uden at jeg kender så meget til Jovic ud over dyb research på Youtube ;-) Desuden skal De Jong ikke være offensivt funderet i Barca. De Ligt kommer nok heller ikke til Barca for at være backup for Pique.

Jeg så egentlig gerne, at Puig blev lejet ud til Ajax i næste sæson. Det ville sætte skub på hans udvikling, da der er bedre plads til lille fysik og stor teknik.
Jeg kan faktisk godt se det ske, uden det bliver meget dyrt. De ligt er på trapperne eftersigende og vi ved at klubben er på udkig efter en ny angriber. Det er 3 tilføjelser hvor 2 næsten er officielle + Coutinho er ofret i min opstilling. Tror det ville være bedst for både ham og klubben at der findes en løsning, selvom jeg håber på at han får det til at fungere.
Grunden til De Jong blev sat ind ved Messi var, at hvis han spillede ville vi stille i 4-3-3. Med De jong som 8'er.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Champione »

Har tænkt lidt over vores jagt som 9’er?
Bør Malcom ikke være en del af den debat?
Synes han egner sig fint som 9’er. Hurtig, lavt tyngdepunkt, driblestærk og har også vist pæne afslutningsskills? ;-)
Billig løsning, og måske også god??
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Rb88 »

Jeg har nogle gange tænkt det samme omend han ikke er traditionel 9er. Men når CL starter op og alle skal være friske kunne det være sjovt at se ham i den rolle så Suarez kan få pause. Han har nogle af de kvaliteter til rollen, helt sikkert.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Goaaal »

Så skal han godt nok ændre sit spil. Han har på ingen måde vist sig som en kynisk afslutter.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Antimadridista »

Har tænkt det samme siden efteråret. Der er intet der indikerer at han ikke kan formes som 9 'er. Tværtimod. Hvem troede Cristiano kunne blive det, uden sammenligning selvfølgelig.

Om han har været kynisk ved jeg ikke, men har har scoret mod Inter, Real og et par stykker til.

Men tror ikke det bliver aktuelt?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Malcom

Indlæg af Piquénbauer »

Det kræver sgu meget at ændre position. Centralt er der flere fysiske kampe og det er svært for en forholdsvis svag spiller som malcom at sætte sig igennem. Ydermere er det ikke så relevant igen at han er hurtigt da det er begrænset hvor meget plads han vil have at løbe ind i.

Jeg kan ikke rigtigt se en type som malcom eller demb for den sags skyld slå igennem for os som angriber. Så skal vi i hvertfald ændre systemet mærkbart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster