10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvis Liverpool vinder CL og/eller PrL med en afgørende Salah så tror jeg han kan ende med at tage den. Liverpools resultater er dog et resultat af en fantastisk trio, hvilket kan være til Messis fordel.
Jeg bløder Blaugrana

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Blaugrana al vent skrev:Hvis Liverpool vinder CL og/eller PrL med en afgørende Salah så tror jeg han kan ende med at tage den. Liverpools resultater er dog et resultat af en fantastisk trio, hvilket kan være til Messis fordel.
Tror du har ret. Vi så sidste år, at Messi nærmest skal ryge gennem taget af sin egen exceptionelle liga, før han har en chance. Det er ikke nok for ham at præstere bedst, på den generelle, gængse liste.

En Salah der vinder PL og bliver topscorer i PL, vil eksplodere i stemmer. Meget pga historien med første PL titel til Liverpool i næsten 30 år!
Sidste år så vi også både Modrics sejr, pga historien omkring VM, samt at Salah alene pga præstationerne i PL, uden nogle titler, endte højt. Blev han ikke nr 3!?

Ronaldo må være definitivt væk, med mindre Portugal inviteres til Copa America og de vinder med ham gestikulerende på sidelinjen!!

Mbappe er også væk pga skidt CL og svag liga.

Aguero kunne pludselig blive en outsider!!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Blaugrana al vent skrev:Hvis Liverpool vinder CL og/eller PrL med en afgørende Salah så tror jeg han kan ende med at tage den. Liverpools resultater er dog et resultat af en fantastisk trio, hvilket kan være til Messis fordel.
Jeg tror næppe at Premier League alene kan afgøre det. Salah er på nuværende tidspunkt topscorer i Premier League, men bookmakerne har ham ikke engang i en top 10 til den kommende Ballon d'Or.

Hvis Liverpool går hen og vinder Champions League, så vil jeg ikke blive overrasket over hvis en af deres spillere også hiver en Ballon d'Or hjem - men som det ser ud nu, så bliver det Van Dijk og ikke Salah.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Blaugrana al vent skrev:Hvis Liverpool vinder CL og/eller PrL med en afgørende Salah så tror jeg han kan ende med at tage den. Liverpools resultater er dog et resultat af en fantastisk trio, hvilket kan være til Messis fordel.
Jeg tror næppe at Premier League alene kan afgøre det. Salah er på nuværende tidspunkt topscorer i Premier League, men bookmakerne har ham ikke engang i en top 10 til den kommende Ballon d'Or.

Hvis Liverpool går hen og vinder Champions League, så vil jeg ikke blive overrasket over hvis en af deres spillere også hiver en Ballon d'Or hjem - men som det ser ud nu, så bliver det Van Dijk og ikke Salah.
Som du jo selv siger, så afhænger det i høj grad af CL. Scorer Salah de afgørende mål i semi samt finale, så bliver det helt sikkert ham og ikke Dijk. Også selvom Dijk har gang i en fantastisk sæson.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg forstår ikke Ronaldos placering her..

Hvad får ham til at stå så højt?

1 mål i gruppespillet, - flot med 5 mål i knockout, men er nu helt ude af turneringen.
Ikke engang topscorer i serie A!

Hvor lidt skal han gøre for at vinde en BdO er fuldstændig hysterisk mærkeligt.

Ovenikøbet er han idømt 2 års betinget fængsel og er anklaget for voldtægt - stadig er han bare alles darlig og favorit..

Forklar mig det?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg forstår ikke Ronaldos placering her..

Hvad får ham til at stå så højt?

1 mål i gruppespillet, - flot med 5 mål i knockout, men er nu helt ude af turneringen.
Ikke engang topscorer i serie A!

Hvor lidt skal han gøre for at vinde en BdO er fuldstændig hysterisk mærkeligt.

Ovenikøbet er han idømt 2 års betinget fængsel og er anklaget for voldtægt - stadig er han bare alles darlig og favorit..

Forklar mig det?
Han vinder jo med 100% sikkerhed heller ikke.

Han ryger sandsynligvis stille og roligt længere nedad. Men som 5 dobbelt vinder, kan de ikke bare give ham odds 50, selvom det nok var det han burde ligge på

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg forstår ikke Ronaldos placering her..

Hvad får ham til at stå så højt?

1 mål i gruppespillet, - flot med 5 mål i knockout, men er nu helt ude af turneringen.
Ikke engang topscorer i serie A!

Hvor lidt skal han gøre for at vinde en BdO er fuldstændig hysterisk mærkeligt.

Ovenikøbet er han idømt 2 års betinget fængsel og er anklaget for voldtægt - stadig er han bare alles darlig og favorit..

Forklar mig det?
Han vinder jo med 100% sikkerhed heller ikke.

Han ryger sandsynligvis stille og roligt længere nedad. Men som 5 dobbelt vinder, kan de ikke bare give ham odds 50, selvom det nok var det han burde ligge på
Den logik er forkert.. Messi er 5 gange BdO vinder - sidste sæson blev han nr 5! Selvom han de facto var europas bedste spiller!

Hvorfor kan Messi ryge langt ned som 5 dobbelt BdO vinder, når Ronaldo ikke kan - selvom hans sæson er fuldstændig dårlig?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg forstår ikke Ronaldos placering her..

Hvad får ham til at stå så højt?

1 mål i gruppespillet, - flot med 5 mål i knockout, men er nu helt ude af turneringen.
Ikke engang topscorer i serie A!

Hvor lidt skal han gøre for at vinde en BdO er fuldstændig hysterisk mærkeligt.

Ovenikøbet er han idømt 2 års betinget fængsel og er anklaget for voldtægt - stadig er han bare alles darlig og favorit..

Forklar mig det?
Han vinder jo med 100% sikkerhed heller ikke.

Han ryger sandsynligvis stille og roligt længere nedad. Men som 5 dobbelt vinder, kan de ikke bare give ham odds 50, selvom det nok var det han burde ligge på
Den logik er forkert.. Messi er 5 gange BdO vinder - sidste sæson blev han nr 5! Som europas bedste spiller!

Hvorfor kan Messi ryge langt ned som 5 dobbelt BdO vinder, når Ronaldo ikke kan - selvom hans sæson er fuldstændig dårlig?
Logikken er, som vi alle, at Messi måles anderledes. Meget længere er den ikke.

Der er også andre mærkelige odds:

Neymar nr 5 (odds17), James R nr 9 (21) og Dybala nr 13!!!!! (24)

Men ved ikke om de bliver "nødt til" at placere dem der, hvis de skulle gå hen og få et fantastisk copa America???

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Instagram er lidt plat idag :-D

“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Vildt, men alligevel også lidt bekymrende.

Billede

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

https://www.nytimes.com/2019/04/16/spor ... ague-.html

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Er der ingen Ray Hudson kommentare til Manchester United kampen(er specielt interesseret i Messis første mål)? Har søgt på YouTube, dog uden held.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Kan det passe at SAF har sagt det her om Messi? Hvis ja så er det fucking stort :cool:

Billede
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana al vent »

LeoMessi skrev:Er der ingen Ray Hudson kommentare til Manchester United kampen(er specielt interesseret i Messis første mål)? Har søgt på YouTube, dog uden held.
Ray kommenterer kun spansk fodbold.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Pis! Mbape har indhentet Messi.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster