Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

B-Freak skrev:Haha farvel Juventus!!!

De Jong har smidt både Real Madrid og Ronaldo ud!
Han opnår helte status inden at have spillet sin første kamp for Barca jo [emoji41] og de ligt fortjener en signing bare pga det mål

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

De købte Higuain for at vi nde CHL, de købte CR for at vi nde CHL. Fail.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Ego svin har accepteret udfordringen hahaahahahhahaahahahahahha
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Jeg er dog stadig seriøst bekymret over at skulle møde Liverpool. De er bare af en helt anden verden end United, og noget andet hold vi har mødt i år. De står meget mere kompakte i forsvaret og kan sagtens sidde tilbage og tage angreb efter angreb. De har dog heller ikke mødt et hold som Barca i år, og det er lige præcis i mod Klopps Liverpool, at jeg tror Valverdes pragmatiske tilgang til tingene kan vise sig at være en fordel. Vi kan ikke tillade os, at spille som vi gjorde på Old Trafford, på anfield.

Om ikke andet, så bliver det to vanvittige kampe, som nok mere havde fortjent at blive spillet over én kamp i finalen. Liverpool er dog det hold tilbage, som jeg synes vi skal frygte mest.
Senest rettet af A$AP tirs apr 16, 2019 11:23 pm, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Billede

Edit:
Over begge opgør:
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:Jeg er dog stadig seriøst bekymret over at skulle møde Liverpool. De er bare af en helt anden end United, og noget andet hold vi har mødt i år. De står meget mere kompakte i forsvaret og kan sagtens sidde tilbage og tage angreb efter angreb. De har dog heller ikke mødt et hold som Barca i år, og det er lige præcis i mod Klopps Liverpool, at jeg tror Valverdes pragmatiske tilgang til tingene kan vise sig at være en fordel. Vi kan ikke tillade os, at spille som vi gjorde på Old Trafford, på anfield.

Om ikke andet, så bliver det to vanvittige kampe, som nok mere havde fortjent at blive spillet over én kamp i finalen. Liverpool er dog det hold tilbage, som jeg synes vi skal frygte mest.
Det bliver de vildeste opgør!!!!! Tænker lidt 15 mod Bayern..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Tillykke til Ajax :clap: :clap: :clap:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

2 taktisk opgør 1-0, 1-1
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

A$AP skrev:Jeg er dog stadig seriøst bekymret over at skulle møde Liverpool. De er bare af en helt anden verden end United, og noget andet hold vi har mødt i år. De står meget mere kompakte i forsvaret og kan sagtens sidde tilbage og tage angreb efter angreb. De har dog heller ikke mødt et hold som Barca i år, og det er lige præcis i mod Klopps Liverpool, at jeg tror Valverdes pragmatiske tilgang til tingene kan vise sig at være en fordel. Vi kan ikke tillade os, at spille som vi gjorde på Old Trafford, på anfield.

Om ikke andet, så bliver det to vanvittige kampe, som nok mere havde fortjent at blive spillet over én kamp i finalen. Liverpool er dog det hold tilbage, som jeg synes vi skal frygte mest.
Jeg er fuldstændig enig med dig i at det bliver to drabelige opgør. Særligt fordi der er så meget på spil. Holdet der går videre vinder højst sandsynligt turneringen. Liverpool har dog et opslidende program hjemme og der er ingen tvivl om at de hellere vil vinde PRL end CL, selvom det vigtigste for dem selvfølgelig er at mindst vinde en af tingene. Træthed kan måske begynde at spille ind fordi de ikke kan spare på samme måde som vi kan. Derudover tror jeg det er vigtigt for os at vi starter på hjemmebane. Vi har det med at få usikre perioder i løbet af en kamp, og det tror jeg kan få afgørende konsekvenser på Anfield. Derfor er det vigtigt at vi kommer derhen med et godt resultat, hvilket vi har gode muligheder for, når vi starter hjemme.
Jeg bløder Blaugrana

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Fatter ikke endnu, at Ronaldo er ude af CHL. Sjovt, at det år hvor VAR bliver indført, der er der hverken Ronaldo eller Real i semifinalerne.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Om der havde været VAR eller ej, så var hverken RM eller Juve gået videre med de præstationer, som de leverede.
Det er fuldt fortjent at Ajax er videre!

Det er dog stadigvæk skræmmende, at Ronaldo alligevel fik scoret 5 kasser i Juves 3 sidste CL-opgør...

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Jeg er ret imponeret af Erik ten Hag og hans måde at gribe kampene an. Han virker taktisk stærk. Spænende emne at følge.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:Fatter ikke endnu, at Ronaldo er ude af CHL. Sjovt, at det år hvor VAR bliver indført, der er der hverken Ronaldo eller Real i semifinalerne.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er en skøn CL udgave :glad:

Kommer der mon til at rulle hoveder i Juve?? Altså i truppen?

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Messis mål nummer to igår ifølge Cristiano fansene; drop af De Gea, vi gider ham ikke i Real Madrid.

Cristiano mål nummer to for Portugal mod Spanien ifølge Cristiano fansene; fantastisk skud, og der kan ikke være tale om et drop af De Gea, hent ham til Real Madrid.

Herregud :-D
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Tello skrev:Fatter ikke endnu, at Ronaldo er ude af CHL. Sjovt, at det år hvor VAR bliver indført, der er der hverken Ronaldo eller Real i semifinalerne.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er også 4 år siden man har prøvet det.
Jeg bløder Blaugrana

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster