Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Nørrebro er antændt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Politik

Indlæg af A$AP »

ffs..


Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Politik

Indlæg af LeoMessi »

Tello skrev:Nørrebro er antændt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er simpelthen det dummeste man kan gøre. Ignore nu bare fjolset, lidt ligesom man gjorde den ene gang hvor de brændte Koranen af og spiste røde pølser (kan ikke huske byen) - ikke en eneste muslim dukkede op, og de blev udstillet på det groveste og lignede en flok amøber.

At man overhovedet kan blive fornærmet over, at en type som Rasmus Paludan brænder Koranen af og siger det ene og det andet om religionen er mig også en gåde.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Politik

Indlæg af whidgee »

De seneste dages reaktioner på Nørrebro og Albertslund siger mere om alle bøllerne end det gør om Rasmus Paludan. Det viser lidt på hvilket niveau de befinder sig når de hopper direkte i hans fælde

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:08 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Politik

Indlæg af Kubala »

Man burde ignorere Rasmus Paludan. Hvis man vil reagere på hans provokationer, så burde det være verbalt og sobert, ikke gennem vold og aggressivt sprog. Jeg tror dog ikke på, at man kan have en dialog med ham, så derfor burde man ignorere hans provokationer. Had burde bekæmpes gennem kærlighed. Den måde, der blev reageret på, på Nørrebro, er fuldkommen dumt og åndssvagt. Han lykkedes med sin mission; at provokere til at bringe det værste i en. Han har lov til sin mening, det er sådan et frit samfund er. Man skal ikke gøre hans udsagn sande, hvilket man gør, når man reagerer så voldsomt. Tie det ved at ignorere det, som sagt. Tavshed er nogle gange den bedste måde at gribe tingene an på.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana al vent »


Erstart "flag" med "koran".
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Politik

Indlæg af Flax_Generous »

Lopezzz skrev:Han er bare endnu en bums der kommer fra det racistiske rede. Hans familie må være stolte af ham men de kommer ikke langt i livet.
Nu kender jeg tilfældigvis Rasmus Paludans lillesøster, og hun er sønderknust og har været det længe. Én ting er at grille pølser på koranen - det er en plat, usmagelig provokation - men noget andet og værre er at såre sin familie så dybt og inderligt. Paludan bør ligesom alle andre gå mere op i at behandle sine nærmeste godt i stedet for at rende rundt og lege storpolitisk frelser af Dannebrog.

Desuagtet er bøllerne på Nørrebro de største tåber. Det er vildt, at de ikke fatter deres selvmål.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana al vent »

Flax_Generous skrev:
Lopezzz skrev:Han er bare endnu en bums der kommer fra det racistiske rede. Hans familie må være stolte af ham men de kommer ikke langt i livet.
Nu kender jeg tilfældigvis Rasmus Paludans lillesøster, og hun er sønderknust og har været det længe. Én ting er at grille pølser på koranen - det er en plat, usmagelig provokation - men noget andet og værre er at såre sin familie så dybt og inderligt. Paludan bør ligesom alle andre gå mere op i at behandle sine nærmeste godt i stedet for at rende rundt og lege storpolitisk frelser af Dannebrog.

Desuagtet er bøllerne på Nørrebro de største tåber. Det er vildt, at de ikke fatter deres selvmål.
Er det muligt at bøllerne på Nørrebro bare ønsker at have en grund til at lave ballade? Det er jo ikke nødvendigvis fordi de er dumme. Det kan ligeså godt være fordi at de ønsker at skabe ravage og frygt. De vil jo netop vise at politiet ingen magt har. Selvom vi er i Danmark så er der altså bare folk, som ikke ønsker at bidrage positivt til samfundet. Og om det bunder i religion, kultur, disckrimination, utilpassethed eller andet, er såmænd ligegyldigt. Det der er vigtigt ér, hvordan vi som samfund skal takle det.
Jeg bløder Blaugrana

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Jeg har også tænkt tanken, at kunne det netop ikke også være at de autonome så deres snit til at udøve vold imod politiet og skabe uro, som de jo nyder at gøre. Helt sikkert at Paloudan var en trigger til det og at de første som startede gjorde det som en trodsreaktion imod ham, men det kunne også tænkt s at dette så spredte sig som ringe i vandet og folk blot stødte til for at protestere imod politiet på den måde.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Man kan ikke have en samtale med ham. Han kalder mænd feltmadrasser når de forsøger at snakke med ham om, at de har haft en muslimsk svigerfamilie, og at alt ikke er som han portrætterer det. Han kalder profeten for en *, kalder tosprogede der dukker op for samfundstabere, og så kalder han sig selv for Nordens frelser.

Tilføj dertil, at der er rigtig mange unge mennesker som har lidt nederlag, som er vokset op i belastede miljøer, som har lidt vold under deres opvækst, som er smidt ud af skolen, som er tabt til gaden og som går med en ekstrem mængde frustration. Det er ikke et adfærdsproblem, det er en 'state of mind', som er ufattelig svær at ændre. De mister troen på systemet og trækker sig tilbage til det de kender - parallelsamfundet. De er en tikkende bombe som ikke kan styre at de har en gnist der venter på at blive antændt. For dem er autoriteterne fjenden. Når en som Paludan så vælger at kaste koraner foran dem, så har han tændt ild til dem, og han ved det godt selv. Der er en grund til at han opsøger netop dem. Han får ret, og han er ufattelig god til at sprede propaganda, som de uvidende og snæversynede springer på med det samme.

Velbalancerede, velovervejede, velopdragede tosprogede som har brudt den sociale arv ville aldrig angribe ham på samme måde. De ved bedre.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:08 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Hørte ham sige den anden dag på 24/7, til hvad det er han gerne vil opnå, så siger han, dialog. Bliver spurgt til hvordan han vil skabe den dialog så siger han, ja det ved han ikke.

Han vil ikke dialog. Han er provokatør der skal ignoreres. Havde han ville dialog så havde han taget initiativ til dialog på andre måder end stå på en vej og svine folk til. Man fører ikke en dialog når det første man siger når man åbner munden er, luderbog, pædofile håndbog, osv...

Samt hele racisme delen han har på sig.

Men igen, manden fremstår helt udksyldig fordi folk reagerer agerer så voldsomt. Tie ham ihjel ffs!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Politik

Indlæg af A$AP »

Det ville dog være lidt lettere at tie ham ihjel, hvis han ikke kom med i programmer som GO'aften Danmark, hvor man lige hyggesnakker med ham og han får noget taletid for hele landet. Den havde jeg ikke lige set komme.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Politik

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:Det ville dog være lidt lettere at tie ham ihjel, hvis han ikke kom med i programmer som GO'aften Danmark, hvor man lige hyggesnakker med ham og han får noget taletid for hele landet. Den havde jeg ikke lige set komme.
Var han ikke også i Go'morgen Danmark - eller snakkede de bare om ham?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster