10/4 Manchester United - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Vi blev total arrogante og sløsede i vores aktioner, netop fordi vi indså at United var piv elendige. Problemet er bare, at når man så begynder at spille bolden rundt nede i forsvaret, frem for oppe foran Uniteds felt, så skal der kun 1 fejl til, før det ender helt galt, og dette forplanter sig i os fans, således vi konstant sidder med en utryg følelse. Men det er også fair at have den følelse, når man sidder og kigger på en Busquets, som jo er komplet pinlig igår. Han havde vitterligt 10 afleveringer som enten var alt for bløde eller stenhårde og upræcise. Han skabte konstant problemer for sig selv, og de medspillere han forsøgte at ramme. Dét gav United momentum og blod på tanden - vores helt egne fejl, som ikke engang blev fremprovokeret, men som kom af et aktivt valg om at spille særdeles passivt.

For havde det nu bare været for at lokke United frem, og så slå kontra... men nej, det var det tydeligvis ikke, eftersom vi aldrig havde mere end 2-3 mand med i kontraløbene. Vi skabte reelt set ikke nogle store åbne chancer, efter målet udover en yderside fra Coutinho og et spidsvinklet skud fra Suarez, som aldrig nogensinde går ind på De Gea. Vi var passive og blev utrolig nervøst spillende fra det 15. til det 80. minut, hvor United ikke havde flere kræfter.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Hvad du så som febrilskt og nervøst så jeg som arrogant og sjusket. Jeg sad med en klar fornemmelse af at det gik op for holdet efter scoringen (og de første 15-20 min) at man u var ringe og ikke rigtigt kunne true.

Vi skulle bare have spillet bolden rundt mere som vi gjorde de sidste 15 min. Det havde været smukt!
Bussi tror jeg rigtig nok "blot" var arrogant/sjusket. Den generelle fornemmelse af de midterste 50 min, syntes jeg dog vidnede om manglende ro og overskud og manglende overblik og erfaring. Selvfølgelig har Barca et meget erfarent hold, men de spillede lidt som et lille/uerfarent/nervøst hold i den periode.

Derudover syntes jeg bare det er rigtig skammeligt, hvis de vitterligt slækker på koncentrationen, blot fordi de føler sig overlegne. Hovmod har væltet flere store Barca hold

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:Vi blev total arrogante og sløsede i vores aktioner, netop fordi vi indså at United var piv elendige. Problemet er bare, at når man så begynder at spille bolden rundt nede i forsvaret, frem for oppe foran Uniteds felt, så skal der kun 1 fejl til, før det ender helt galt, og dette forplanter sig i os fans, således vi konstant sidder med en utryg følelse. Men det er også fair at have den følelse, når man sidder og kigger på en Busquets, som jo er komplet pinlig igår. Han havde vitterligt 10 afleveringer som enten var alt for bløde eller stenhårde og upræcise. Han skabte konstant problemer for sig selv, og de medspillere han forsøgte at ramme. Dét gav United momentum og blod på tanden - vores helt egne fejl, som ikke engang blev fremprovokeret, men som kom af et aktivt valg om at spille særdeles passivt.
Yeps!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Nogle der ved om man kan se statistik over hvor mange frispark hvert enkelt spiller begik? Vi begik vist 11 i alt, men hvor mange af dem var af Busquets? Mig bekendt lavede han ingen frispark i anden halvleg?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad du så som febrilskt og nervøst så jeg som arrogant og sjusket. Jeg sad med en klar fornemmelse af at det gik op for holdet efter scoringen (og de første 15-20 min) at man u var ringe og ikke rigtigt kunne true.

Vi skulle bare have spillet bolden rundt mere som vi gjorde de sidste 15 min. Det havde været smukt!
Bussi tror jeg rigtig nok "blot" var arrogant/sjusket. Den generelle fornemmelse af de midterste 50 min, syntes jeg dog vidnede om manglende ro og overskud og manglende overblik og erfaring. Selvfølgelig har Barca et meget erfarent hold, men de spillede lidt som et lille/uerfarent/nervøst hold i den periode.

Derudover syntes jeg bare det er rigtig skammeligt, hvis de vitterligt slækker på koncentrationen, blot fordi de føler sig overlegne. Hovmod har væltet flere store Barca hold
Jeg ser det slet ikke så alvorligt. Imo var det bare en kamp hvor man ikke behøvede at spille sig ud og det gjorde man så ikke. Det er ikke noget der er grund til at overanalysere eller tænke for længe over. Det var vitterligt en dag på kontoret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Efter Roma/ Juventus kampene burde de tage alle kampe seriøst. Hvis de ikke evner det, så mangler vi sgu en Ronaldo-type på holdet. Jeg synes, det er bekymrende, at vi stadig er ringe på udebane i Chl.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Har lige læst at Messi muligvis kommer til at bære en maske i returopgøret. Fra La Senyera på FB:


"Messi might wear a face mask in return leg against Manchester United!
Lionel Messi has suffered nasal deviation and an eyelid blood clot and he wasn't comfortably breathing but insisted on continuing playing.
[Fox Sports Asia]
Oh Smalling, you don't know what awaits you!"

Hvis han så også bare tog en kappe på, så ville det være perfekt.

Jeg tror at returkampen bliver anderledes underholdende. Eller, det håber jeg i hvert fald, for det forsvar vi så i aftes, burde så absolut være til at tale med. Så gerne Dembouz starte inde i stedet for Cou, som ikke rigtigt får det til at glide.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:Nogle der ved om man kan se statistik over hvor mange frispark hvert enkelt spiller begik? Vi begik vist 11 i alt, men hvor mange af dem var af Busquets? Mig bekendt lavede han ingen frispark i anden halvleg?
Kan man ikke det på whoscored??'men nok ikke opdelt i halvlege!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Nogle der ved om man kan se statistik over hvor mange frispark hvert enkelt spiller begik? Vi begik vist 11 i alt, men hvor mange af dem var af Busquets? Mig bekendt lavede han ingen frispark i anden halvleg?
Kan man ikke det på whoscored??'men nok ikke opdelt i halvlege!
Har lige kigget. Ifølge Whoscored, begik Busi 3 frispark.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Nogle der ved om man kan se statistik over hvor mange frispark hvert enkelt spiller begik? Vi begik vist 11 i alt, men hvor mange af dem var af Busquets? Mig bekendt lavede han ingen frispark i anden halvleg?
Kan man ikke det på whoscored??'men nok ikke opdelt i halvlege!
Har lige kigget. Ifølge Whoscored, begik Busi 3 frispark.
Har de en boks over "fuldstændig tåbelige fejlafleveringer"?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
Dytrax skrev:
Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Nogle der ved om man kan se statistik over hvor mange frispark hvert enkelt spiller begik? Vi begik vist 11 i alt, men hvor mange af dem var af Busquets? Mig bekendt lavede han ingen frispark i anden halvleg?
Kan man ikke det på whoscored??'men nok ikke opdelt i halvlege!
Har lige kigget. Ifølge Whoscored, begik Busi 3 frispark.
Har de en boks over "fuldstændig tåbelige fejlafleveringer"?
:lol:

Gid de havde. Jeg finder lige stats på Busi frem …

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Busquets i aftes:

Whoscored rating: 6.73

Total shots: 0
Shots on target: 0
Goals: 0
Blocked: 0

Passing accuracy: 96
Passes: 87
Long balls: 1
Aerials won: 0

Touches: 96
Fouls: 3
Dribbles won: 0
Tackles: 2

Det er hvad Whoscored har på Busi. Ledte forgæves efter håbløse afleveringer og gammelmandsspil. :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:Busquets i aftes:

Whoscored rating: 6.73

Total shots: 0
Shots on target: 0
Goals: 0
Blocked: 0

Passing accuracy: 96
Passes: 87
Long balls: 1
Aerials won: 0

Touches: 96
Fouls: 3
Dribbles won: 0
Tackles: 2

Det er hvad Whoscored har på Busi. Ledte forgæves efter håbløse afleveringer og gammelmandsspil. :lol:
Så ud fra min umiddelbare matematik, 3-4 fejlafleveringer! Føltes som flere... :?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »



Dembele havde røget direkte mod mål her. Utroligt skidt, som Roberto kun søger Messi.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:

Dembele havde røget direkte mod mål her. Utroligt skidt, som Roberto kun søger Messi.
Semedo vil sikkert også får meget mere ud af den aktion
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst