10/4 Manchester United - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

ladislau skrev:Udover Roma kampen, så har vi været meget slappe på udebane i CL slutspillet de senere år.
Det er fint med mig han garderer sig nu.
Tænker du vi har været slappe, fordi han ikke har garderet sig? Fordi vi ikke har været defensive nok?

Jeg tænker det er pga attituden og viljen til at vinde. Den har manglet de seneste år. Desuden skal vi fandme have et udebanemål eller to i aften - det er så vigtigt.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kender ikke engang opstillingen endnu og stadig skal Valverde have tæsk. Brok hver eneste kamp og stadig gør holdet det vanvittigt godt mens. Og oftest rammer Valverde fuldstændig plet med sine taktiske dispositioner.

Ufatteligt. Jeg tror ikke at finder et hold (træner, spillere osv) der er så godt som vores der får så mange tæsk fra sin egen fanbase.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

4-4-2 mod Roma illustrerede i hvert fald, at man sagtens kunne slå Barca med den opstilling; at der var en del svagheder med den opstilling også. Det var en kompakt opstilling den aften mod Roma, men man blev udstillede. Man burde spille sit spil, men have nogle forbehold, være mere kontrolleret og påpasselig. Hvis man virkelig har tænkt sig at spille alt for kompakt og kontrolleret, som man gjorde mod Roma, så kan man støde ind i problemer, eller det er, hvad jeg tror.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det havde jo ikke noget med 442 at gøre at vi faldt fra hinanden mod Roma. Præcis som det heller ikke havde noget med 433 at gøre at vi fik bank af juve, psg, Bayern og hvad vi ellers har fået tæsk af i cl.

Det er indstillingen. Både fra træneren og spillerne. Den var elendig mod Roma hvor vi ikke gjorde noget som helst rigtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Glæder mig vildt til kampen. Har netop købt billet til kampen på Camp Nou. Det bliver stooooort.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvorfor ofre Coutinho i en 4-4-2?

Vi kunne da sagtens spille

----------------- Stegen -----------------
Roberto -- Pique - Lenglet - Alba
--------------- Busquets ----------------
-- Rakitic -- Coutinho -- Arthur --
-------- Messi ------- Suarez ---------
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det havde ligeså meget at gøre med opstilling, som de andre ting, du pointerer Piquenbauer. Der var flere faktorer i det, hvor opstilling var en af dem. Men jo, opstilling kan ikke stå alene; man kan ikke alene give hele skylden til opstilling.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:Hvorfor ofre Coutinho i en 4-4-2?

Vi kunne da sagtens spille

----------------- Stegen -----------------
Roberto -- Pique - Lenglet - Alba
--------------- Busquets ----------------
-- Rakitic -- Coutinho -- Arthur --
-------- Messi ------- Suarez ---------
Det kunne være en spændende opstilling. Ringer du lige til Valverde og beder ham om det?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Forstår ikke hvorfor folk bringer alle mulige alternative opstillinger. Det ville ligne Valverde (og de fleste andre toptrænere ) mærkeligt, om de, uden nogen egentlig årsag, pludselig stiller i en helt ny opstilling!

Ser absolut helst en 4 mands midt, med Vidal, end Cou rendende rundt med hovedet under armen.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Muddi, man skal bestemt aldrig afskrive attitude og vilje i fodbold, men det synes jeg generelt, heller ikke har været et problem unde Valverde(Roma kampen undtaget).

Vi har lidt et broblem med fart, og vores offensive og kontrollerende folk er ikke gode nok i genpresset og elendige til tilbageløb. Derfor render vi ind i kniven, når vi bliver presset tilstrækkeligt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:Forstår ikke hvorfor folk bringer alle mulige alternative opstillinger. Det ville ligne Valverde (og de fleste andre toptrænere ) mærkeligt, om de, uden nogen egentlig årsag, pludselig stiller i en helt ny opstilling!

Ser absolut helst en 4 mands midt, med Vidal, end Cou rendende rundt med hovedet under armen.

Cou er en bedre fodboldspiller end Vidal.

Man poster jo en opstilling hvor Cou kunne bruges i en 4-4-2 fordi den kan bruges... dette som jeg postede var blot en diamant udgave af en 4 mands midtbane i stedet for en flad ...

Men, sorry, altså!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:Forstår ikke hvorfor folk bringer alle mulige alternative opstillinger. Det ville ligne Valverde (og de fleste andre toptrænere ) mærkeligt, om de, uden nogen egentlig årsag, pludselig stiller i en helt ny opstilling!

Ser absolut helst en 4 mands midt, med Vidal, end Cou rendende rundt med hovedet under armen.

Cou er en bedre fodboldspiller end Vidal.

Man poster jo en opstilling hvor Cou kunne bruges i en 4-4-2 fordi den kan bruges... dette som jeg postede var blot en diamant udgave af en 4 mands midtbane i stedet for en flad ...

Men, sorry, altså!
Undskyld hvis jeg lyder bidsk! Men Valverde vil jo aldrig stille det sådan op.

Cou og Vidal er 2 meget forskellige spillere. Cou i den forfatning han har vist hele sæsonen er imo hverken bedre og slet ikke mere brugbar ift at vinde kampe, end Vidal. Tværtimod. Imo.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Better bring ya a game, Blaugrana. Kunne seriøst sove nu, så giv mig grunde til at forblive vågen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Tello skrev:Better bring ya a game, Blaugrana. Kunne seriøst sove nu, så giv mig grunde til at forblive vågen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Barca spiller i CHL mod United.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster