Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana al vent »

Ronaldinho skrev:Jeg har ikke selv været den mest aktive bruger på forum, da jeg primært kun følger med i kamptrådene og transferrygter. Det siger mine 750(?) i løbet af 8-9 år også meget godt. Dog har det været fint med en luftforandring ud fra hvad jeg har kunne observere. Mange “ældre” brugere har jo følt sig hævet over de nyudklækkede æg, hvor man hvis man var uenig, fik ørerne i maskinen. Personligt vel og mærke. Der har også været en tendens til at der blev dannet kliker, hvor man, hvis man var uenig med en person, pr. automatik var uenig/i debat(diskussion?) med 1-2 andre brugere.

Noget forum aktivitet er blevet ofret, men tilgengæld er det ikke nær så mange personangreb som der har været før. Så må man gøre op med sig selv, hvad der vægter højst.
Er det ikke en generel tendens for debat fora? Jeg er selv 90-er barn og min egen opfattelse er, at siden Facebook for alvor tog sit indtog i 2010erne har mange fora langsomt mistet brugere og aktivitet. Sider som arto, fmfreaks, bold, madridista etc. var langt mere aktive for nogle år siden. Jeg hoppede hvert fald lystigt rundt blandt de forskellige barca-relaterede tråde på de sider. Meget kan være rykket over til Facebook. Eller også har folk bare indset at man aldrig bliver enige alligevel. Selv følger jeg engelske barcaforum.com hvor aktiviteten er noget højere.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Fucking trist dag i dag.
Luke var vidst syg i lang tid men alle er chokeret over Keiths selvmord. Der kommer sikkert flere oplysninger efter obduktion. Prodigy var også klar med USA turné.
Det bliver sikkert aflyst og de muligvis stopper helt med at spille efter det her. Heldigvis så jeg dem live da de var helt på toppen og det glemmer jeg aldrig.

Og automatisk bliver Aaron Ramsey skyldig på grund af hans scoring i lørdags.
Han må snart udgive en bog om alle hans ofre :glad:

Billede
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Når en bekræftelsesmail om at framelde uønsket post muligvis ender i uønsket post :smile:
Du vil ikke længere modtage reklamer og ugeaviser. Når du har bekræftet den e-mail vi har sendt til dig, vil der gå 2-3 uger før din anmodning træder i kraft. Bemærk, at du SKAL bekræfte e-mailen. Tjek evt. uønsket post. Du er altid velkommen tilbage
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af LeoMessi »

Michael Jackson, Leaving Neverland - moneygrab?
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

LeoMessi skrev:Michael Jackson, Leaving Neverland - moneygrab?
Tjek musik tråden, der er en lang diskussion om det. Men ja, det lugter lidt råddent.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana al vent »


Kun en i verden der ikke griner af denne video.

https://www.hellomagazine.com/imagenes/ ... bust-t.jpg
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana al vent skrev:
Kun en i verden der ikke griner af denne video.

https://www.hellomagazine.com/imagenes/ ... bust-t.jpg
:lol: :lol: den var god
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Lol. En mand reddede et egern, egernet kommer tilbager når han sætter det ud, og han gør det til sit kæledyr. Egernet er i snor når de er ude, men den hopper ned fra træerne og ned i hans arme. Så bruger miljøstyrelsen en måneds sagsbehandling på det, og så kender man dansk bureaukrati igen. Lad dog manden og hans egern være. Ingen kommer til skade ved det, og dyret har det tilsyneladende godt. En fucking måneds sagsbehandling..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af ulrich »

Det værste er, at en anden dansker jo havde meldt ham. Prøv at gå i små sko. Men sådan er det vel bare nutildags...

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Det er så hamrende trist. Prøv at tænk på de ressourcer der er spildt, for at behandle en sag om en mand og hans egern.

Det er det samme med det skide gelænder på Fur. Det er så sørgeligt. Så mange mennesker har behov for at bruge et gelænder, på netop det sted, men loven siger..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fur gelænder. Det er faktisk lidt farligt at gå op på Bette Jens’s hyw uden det gelænder.

Vildt mærkeligt at bruge ressourser på sådan noget når verden og Danmark har så mange andre vigtigere problemer der skal løses.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Tello skrev:Lol. En mand reddede et egern, egernet kommer tilbager når han sætter det ud, og han gør det til sit kæledyr. Egernet er i snor når de er ude, men den hopper ned fra træerne og ned i hans arme. Så bruger miljøstyrelsen en måneds sagsbehandling på det, og så kender man dansk bureaukrati igen. Lad dog manden og hans egern være. Ingen kommer til skade ved det, og dyret har det tilsyneladende godt. En fucking måneds sagsbehandling..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Mon ikke der er en der følte sig "krænket" over det, og har meldt manden? Det er simpelthen utroligt hvor små sko, folk kan gå i efterhånden. Det er satme noget af et skohorn man skal bruge for at komme ned i den størrelse sko

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Kvoller skrev:
Tello skrev:Lol. En mand reddede et egern, egernet kommer tilbager når han sætter det ud, og han gør det til sit kæledyr. Egernet er i snor når de er ude, men den hopper ned fra træerne og ned i hans arme. Så bruger miljøstyrelsen en måneds sagsbehandling på det, og så kender man dansk bureaukrati igen. Lad dog manden og hans egern være. Ingen kommer til skade ved det, og dyret har det tilsyneladende godt. En fucking måneds sagsbehandling..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Mon ikke der er en der følte sig "krænket" over det, og har meldt manden? Det er simpelthen utroligt hvor små sko, folk kan gå i efterhånden. Det er satme noget af et skohorn man skal bruge for at komme ned i den størrelse sko
phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Søndag... :thumbup:

Billede

Ajax - PSV, Formel 1 og Liverpool - Tottenham! (og så vandt jeg min Hattrick kamp)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Rasmus Paludan er simpelthen frygtelig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster