30/3 FC Barcelona - Espanyol

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Espanyol
La Liga
30. Marts - kl. 16.15
TV: Strive Sport
Wennerberg
Forum Admin

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af FCBSOCI »

Altid sjovt med lokalopgør mod Espanyol. Frygter dog at vi får skader inden afgørende kampe mod Atl. Madrid og United.
Espanyol sparer sig aldrig mod Barca - holdet de allerhelst vil slå. Tror at det kan blive meget afgørende, hvem der bliver dommer. Synes at jeg har set for mange lokalopgør, hvor dommeren har haft små øjne(læs: ikke straffet Espanyol for deres svinestreger), men store ører (læs: straffet Barca for at brokke sig over konstant at blive sparket ned).

Vil altid gerne slå Espanyol men tænker, at med 10 point ned til AM burde vi måske spare Messi m.fl. Hvad mener I?

¡Visca el Barça!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Antimadridista »

Hvis jeg var i Ernestos fine sko, så gav jeg kun 2 halvleg til Messi og måske det samme til Luis. Det samme gælder ift midtugen mod villarreal.

Plus i øvrigt henstille til økonomiserende gå-bold, det meste af tiden.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af ladislau »

Lad dog for guds skyld Messi og Suarez starte på bænken. Ellers mener jeg Bussen og Alba sad over for Spanien, og Arthur var vel heller ikke i aktion, så vi kan stille et relativt slagkraftigt hold uden slitage.
Så kan vi altid se hvordan slagsmålet løber af stabelen.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Muddi12345 »

Messi bør efter min mening slet ikke spille i aften - ikke et eneste minut. Han skal spares og få helt styr på sin lyskeskade. Det kan nemt ende med en overbelastning og lyskeproblemer er ikke det nemmeste at komme af med.

Suarez og Dembele bør kun få 15-30 minutter (og kun hvis de er helt klar).
Så må Coutinho, Boateng og Malcom tage offensiven idag.

Der skal spares rigtig mange steder, også selvom det ender med at koste pointtab.
Hvis vi ikke kan lade en masse reserver spille på et tidspunkt af sæsonen, hvor vi har 10 point ned til nærmeste forfølger og 2 meget afgørende måneder foran os, så er der noget galt.

En kedelig 0-0 eller 0-1 sejr til os tak.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Antimadridista »

Muddi12345 skrev:Messi bør efter min mening slet ikke spille i aften - ikke et eneste minut. Han skal spares og få helt styr på sin lyskeskade. Det kan nemt ende med en overbelastning og lyskeproblemer er ikke det nemmeste at komme af med.

Suarez og Dembele bør kun få 15-30 minutter (og kun hvis de er helt klar).
Så må Coutinho, Boateng og Malcom tage offensiven idag.

Der skal spares rigtig mange steder, også selvom det ender med at koste pointtab.
Hvis vi ikke kan lade en masse reserver spille på et tidspunkt af sæsonen, hvor vi har 10 point ned til nærmeste forfølger og 2 meget afgørende måneder foran os, så er der noget galt.

En kedelig 0-0 eller 0-1 sejr til os tak.
Vi spiller hjemme og Dembele er ikke med ;-)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Lopezzz »

Det bliver hårdt at komme i gang efter landsholdspause. Vi skal være forsigtige
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af PuyolErGud »

Både Suarez og Messi starter inde. Stærkeste hold.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Antimadridista »

:roll:

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Muddi12345 »

Har Messi ikke lige udtalt, at han har problemer med lysken? At han godt kan spille, men at han har problemer så han skal være forsigtig? Utroligt at man lader ham spille på hjemmebane mod et svinsk Espanyol hold, når man er 10 point foran.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg synes, at det er en fejl at starte med Messi. Det har i en rum tid virket som om, han har haft lidt problemer.
Det er helt tosset, hvis han bliver skadet inden de afgørende kampe i både La Liga og CL.
10 points forspring burde være stort nok til at vi kan spare spillere. Hvis vi ikke kan spare spillere i det nuværende scenarie, hvornår så?

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Muddi12345 »

FCBSOCI skrev:Jeg synes, at det er en fejl at starte med Messi. Det har i en rum tid virket som om, han har haft lidt problemer.
Det er helt tosset, hvis han bliver skadet inden de afgørende kampe i både La Liga og CL.
10 points forspring burde være stort nok til at vi kan spare spillere. Hvis vi ikke kan spare spillere i det nuværende scenarie, hvornår så?
Det er præcis det jeg hele tiden har sagt. Så kan man jo aldrig tillade sig at spare spillere - han har jo ikke sparet en eneste? Hvis vi ikke engang kan vinde over Espanyol på hjemmebane uden Messi, så er der noget galt. Kan ikke se en eneste grund til, at Messi spiller idag. Ligaen er snart slut og vi fører med 10 point - ufatteligt at alle mand spiller idag.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Antimadridista »

Antimadridista skrev:Hvis jeg var i Ernestos fine sko, så gav jeg kun 2 halvleg til Messi og måske det samme til Luis. Det samme gælder ift midtugen mod villarreal.

Plus i øvrigt henstille til økonomiserende gå-bold, det meste af tiden.

Yep, desuden tror jeg Atletico mister point senere mod Alaves, der kan sætte sig på 4 pladsen.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Drake »

Links?? :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, lad os håbe på det bedste ift slitage og skader, og så at vi får en sikker sejr!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster