Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:
Muddi12345 skrev:Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to. Han vil gå over i historien som en spiller, som ene mand førte Juve til ChL titlen. De har været i 2 finaler, som de tabte, men da han kom til, så vandt de. Det betyder meget hos folk. Det ville være ubærligt.
Også bare det faktum, at Messi og Ronaldo har lige mange Ballon D’or - Det er i min verden ret misvisende.
Håber for alt i verden ikke, at Juve vinder CHl.
Hvorfor er det vigtigt for dig? Ændrer det på at Messi er bedst?

Trump blev præsident i USA - man kan ikke gardere sig mod pøblens ignorance
Selvfølgelig er det da vigtigt. Vi kan alle blive enige om at ballonen, på mange måder, er noget populistisk fis efterhånden, men alle, fra sportsmedier, til fans til mainstream medier og din nabo, så er den hurtige konklusion: hvem har vundet netop denne ikoniske pris flest gange!? Ok, så er han den bedste. Lige meget hvor meget video, statistik og sund fornuft du spiller ud med, så vil folk kunne trumfe den med "Ja ja, men hvem har vundet flest ballons'!?"
Men, Maradona har aldrig vundet den pris... og han regnes stadig som den bedste eller blandt det bedste. Hvis den tese skal holde at Ballon afgører det, så ville han ikke engang være i top.
Nu nævner jeg selvfølgelig ovenstående fordi Messi og Ronaldo spiller i samme tid. Muligheden for at lave en direkte sammenligning er jo så naturligt meget.logisk at bringe.

Vi ved jo også godt, at Maradona ikke kunne få den.

I dag kan alle, derfor denne naturlige kobling og sammenligning af Messi og Ronaldo.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Flax_Generous skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Enig.. men det var egentlig ikke det pointen gik ud på... har CR bevist sig i Man U da de jo i forvejen vandt back to back ligaer uden ham...
Seriøst vrøvl.
Hvad er kriteriet for at have "bevist sig" - som jo er den frase der bliver brugt hver gang CR skal gøres til noget mere end Messi fordi han har "bevist sig" i 3 store ligaer og Messi kun en?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Muddi12345 skrev:Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to.
Dem der på forhånd har besluttet sig for, at Cristiano er den bedste uden nogensinde at have set på nogen former for evidens, vil huske ham sådan. Grunden til, at de synes han er den bedste har nok noget at gøre med at det er deres favoritspiller, og de kan deraf ikke skelne mellem favorit/bedste.

Hvis Juventus vinder Champions League i år, så er det de selvsamme personer der igen bare vil råbe lidt højere, at han er den bedste, ingen andre.

Jeg kan så spørge, er der nogle herinde der vil ændre mening hvis Juventus gik hen og vandt den?

Jeg kan så se på nogle af kommentarene, at en pris som Ballon d'Or altid vil blive brugt mod Messi hvis Ronaldo skulle gå hen og vinde flere. Men de selvsamme personer, der altid har ment at Ronaldo var den bedste råbte stadig, at han var den bedste selv da der stod 4-1 i Messis favør til Ballon d'Or - og det falder så tilbage til min første påstand om, at de på forhånd har besluttet hvem den bedste er, uden nogensinde at have set på nogen former for evidens.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nu spiller CR ikke længere i Man U og Real, men jeg tror at størstedelen af deres fans ville sige at han er den bedste da de gennem deres klub har haft ham som et idol.

Nu er Man U og Reals fanbaser nogle af de allerstørste i verden, og Juve har også en del.. derfor er den offentlige mening nok at CR er bedst da der er mange flere i den pool af fans der har haft CR i deres klub vs Messi.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Muddi12345 skrev:Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to.
Dem der på forhånd har besluttet sig for, at Cristiano er den bedste uden nogensinde at have set på nogen former for evidens, vil huske ham sådan. Grunden til, at de synes han er den bedste har nok noget at gøre med at det er deres favoritspiller, og de kan deraf ikke skelne mellem favorit/bedste.

Hvis Juventus vinder Champions League i år, så er det de selvsamme personer der igen bare vil råbe lidt højere, at han er den bedste, ingen andre.

Jeg kan så spørge, er der nogle herinde der vil ændre mening hvis Juventus gik hen og vandt den?

Jeg kan så se på nogle af kommentarene, at en pris som Ballon d'Or altid vil blive brugt mod Messi hvis Ronaldo skulle gå hen og vinde flere. Men de selvsamme personer, der altid har ment at Ronaldo var den bedste råbte stadig, at han var den bedste selv da der stod 4-1 i Messis favør til Ballon d'Or - og det falder så tilbage til min første påstand om, at de på forhånd har besluttet hvem den bedste er, uden nogensinde at have set på nogen former for evidens.
Som jeg nævner længere oppe: Selvfølgelig er det da vigtigt. Vi kan alle blive enige om at ballonen, på mange måder, er noget populistisk fis efterhånden, men alle, fra sportsmedier, til fans til mainstream medier og din nabo, så er den hurtige konklusion: hvem har vundet netop denne ikoniske pris flest gange!? Ok, så er han den bedste. Lige meget hvor meget video, statistik og sund fornuft du spiller ud med, så vil folk kunne trumfe den med "Ja ja, men hvem har vundet flest ballons'!?"

Så er min pointe IKKE, at visse fan grupperinger altid vil fremhæve Ronaldo over Messi, uanset hvad. Men at sportsmedier, såkaldte pundits, mainstreammedier og folk generelt fra alle lag, vil foretage en hurtig konklusion på baggrund af ballonen, hvis denne skulle vise en overhånd til eksempelvis Ronaldo. Fordi man hermed hurtigt og uden øvrig evidens, stats etc, behøver diskutere noget, da man bare henviser til ballonen.
Så kan man selvfølgelig derudover diskutere om ballonen overhovedet skal have sådan en vægt! Der må man bare sige, at det har den. Alle medier, spillerne selv, fans etc, følger denne kåring og henviser til den. Hvor ofte bliver Messis statistiske dominans (f eks i 2018) fremhævet af tv2 sporten, i CL studiet og andre steder (bortset fra enkelte Twitter kontoer). Det sker ikke, men det gør vinderen af ballon'd or ofte.

Så om 10 år, vil man kigge på antallet af priser, lige meget hvor skævt det så måtte være.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Han er ikke noget specielt, han er bare mediernes darling. De tjener mange flere penge på ham end på Messi.
Og medierne tjener også helt vildt mange penge på CL.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:
Muddi12345 skrev:Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to. Han vil gå over i historien som en spiller, som ene mand førte Juve til ChL titlen. De har været i 2 finaler, som de tabte, men da han kom til, så vandt de. Det betyder meget hos folk. Det ville være ubærligt.
Også bare det faktum, at Messi og Ronaldo har lige mange Ballon D’or - Det er i min verden ret misvisende.
Håber for alt i verden ikke, at Juve vinder CHl.
Hvorfor er det vigtigt for dig? Ændrer det på at Messi er bedst?

Trump blev præsident i USA - man kan ikke gardere sig mod pøblens ignorance
Selvfølgelig er det da vigtigt. Vi kan alle blive enige om at ballonen, på mange måder, er noget populistisk fis efterhånden, men alle, fra sportsmedier, til fans til mainstream medier og din nabo, så er den hurtige konklusion: hvem har vundet netop denne ikoniske pris flest gange!? Ok, så er han den bedste. Lige meget hvor meget video, statistik og sund fornuft du spiller ud med, så vil folk kunne trumfe den med "Ja ja, men hvem har vundet flest ballons'!?"
En “trumf” er et vindende kort. Balon d’ or er ikke en trumf. Modric vandt den i år ...

Calm. Down.

Ignorerer man trolls og bøller længe nok, så bliver de stille. Messi taler konstant til hele verden med sine fødder, og det vil sætte sig i historien. Præcis som Maradonas bedrifter huskes, og ikke antallet guldbolde.

Når alt dette er sagt, så kan man altså ikke negligere Ronaldos bedrifter. Han kandidere til en 2. plads, da jeg også ser ham som ligeså stor som Pelé og Maradona.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:
Muddi12345 skrev:Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to. Han vil gå over i historien som en spiller, som ene mand førte Juve til ChL titlen. De har været i 2 finaler, som de tabte, men da han kom til, så vandt de. Det betyder meget hos folk. Det ville være ubærligt.
Også bare det faktum, at Messi og Ronaldo har lige mange Ballon D’or - Det er i min verden ret misvisende.
Håber for alt i verden ikke, at Juve vinder CHl.
Hvorfor er det vigtigt for dig? Ændrer det på at Messi er bedst?

Trump blev præsident i USA - man kan ikke gardere sig mod pøblens ignorance
Selvfølgelig er det da vigtigt. Vi kan alle blive enige om at ballonen, på mange måder, er noget populistisk fis efterhånden, men alle, fra sportsmedier, til fans til mainstream medier og din nabo, så er den hurtige konklusion: hvem har vundet netop denne ikoniske pris flest gange!? Ok, så er han den bedste. Lige meget hvor meget video, statistik og sund fornuft du spiller ud med, så vil folk kunne trumfe den med "Ja ja, men hvem har vundet flest ballons'!?"
En “trumf” er et vindende kort. Balon d’ or er ikke en trumf. Modric vandt den i år ...

Calm. Down.

Ignorerer man trolls og bøller længe nok, så bliver de stille. Messi taler konstant til hele verden med sine fødder, og det vil sætte sig i historien. Præcis som Maradonas bedrifter huskes, og ikke antallet guldbolde.

Når alt dette er sagt, så kan man altså ikke negligere Ronaldos bedrifter. Han kandidere til en 2. plads, da jeg også ser ham som ligeså stor som Pelé og Maradona.

Modric....hvis man leder længe nok i skraldet, kan man finde et argument, som man syntes er brugbart...

Syntes du undlader at inddrage størsteparten af mine synspunkter. Det er jo ikke bare et spørgsmål om trolls...

Nå..det er fint. Jeg slapper af..

Ift Ronaldo vs Diego og Pele. Overhovedet ikke enig. Men det ser jeg som en helt anden diskussion. Med helt andre kriterier der skal tages højde for.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:Han er ikke noget specielt, han er bare mediernes darling. De tjener mange flere penge på ham end på Messi.
Og medierne tjener også helt vildt mange penge på CL.
Ej nu stopper du fandme. Det er jo decideret vrøvl det du skriver. Ronaldo er en fantastisk spiller, det kan man ikke komme udenom. Jeg ved hvor meget du hader Penaldo, Chrstina eller hvilket plat øgenavn du vælger at kalde ham, men prøv nu lige at tage dig sammen og lig dit hate bare lidt til siden.

Jeg bryder mig ikke specielt om Ronaldo heller, men man kan ikke sige han ikke er noget specielt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:Han er ikke noget specielt, han er bare mediernes darling. De tjener mange flere penge på ham end på Messi.
Og medierne tjener også helt vildt mange penge på CL.
Ej nu stopper du fandme. Det er jo decideret vrøvl det du skriver. Ronaldo er en fantastisk spiller, det kan man ikke komme udenom. Jeg ved hvor meget du hader Penaldo, Chrstina eller hvilket plat øgenavn du vælger at kalde ham, men prøv nu lige at tage dig sammen og lig dit hate bare lidt til siden.

Jeg bryder mig ikke specielt om Ronaldo heller, men man kan ikke sige han ikke er noget specielt.
Ok fint nok.
Jeg tager mig sammen og skubber alt had til siden.


...nu har jeg ikke noget mere at sige om ham. Nu eksisterer han ikke mere. Han er forsvundet ud i luften.
Hvad så? Hvad skal jeg så nu gøre??
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:Han er ikke noget specielt, han er bare mediernes darling. De tjener mange flere penge på ham end på Messi.
Og medierne tjener også helt vildt mange penge på CL.
Ej nu stopper du fandme. Det er jo decideret vrøvl det du skriver. Ronaldo er en fantastisk spiller, det kan man ikke komme udenom. Jeg ved hvor meget du hader Penaldo, Chrstina eller hvilket plat øgenavn du vælger at kalde ham, men prøv nu lige at tage dig sammen og lig dit hate bare lidt til siden.

Jeg bryder mig ikke specielt om Ronaldo heller, men man kan ikke sige han ikke er noget specielt.
Ok fint nok.
Jeg tager mig sammen og skubber alt had til siden.


...nu har jeg ikke noget mere at sige om ham. Nu eksisterer han ikke mere. Han er forsvundet ud i luften.
Hvad så? Hvad skal jeg så nu gøre??
Bruge dit liv på noget andet end Ronaldo, det er vel ikke så svært når han alligevel kun bringer noget negativt frem ifølge dig? ;-)
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

!Option skrev:
Lopezzz skrev:
Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:Han er ikke noget specielt, han er bare mediernes darling. De tjener mange flere penge på ham end på Messi.
Og medierne tjener også helt vildt mange penge på CL.
Ej nu stopper du fandme. Det er jo decideret vrøvl det du skriver. Ronaldo er en fantastisk spiller, det kan man ikke komme udenom. Jeg ved hvor meget du hader Penaldo, Chrstina eller hvilket plat øgenavn du vælger at kalde ham, men prøv nu lige at tage dig sammen og lig dit hate bare lidt til siden.

Jeg bryder mig ikke specielt om Ronaldo heller, men man kan ikke sige han ikke er noget specielt.
Ok fint nok.
Jeg tager mig sammen og skubber alt had til siden.


...nu har jeg ikke noget mere at sige om ham. Nu eksisterer han ikke mere. Han er forsvundet ud i luften.
Hvad så? Hvad skal jeg så nu gøre??
Bruge dit liv på noget andet end Ronaldo, det er vel ikke så svært når han alligevel kun bringer noget negativt frem ifølge dig? ;-)
Og det negative er at han med vilje står i vejen for historiens bedste fodboldspiller.
Han vil ikke godkende Messi som den bedste. Det eneste han siger er: "Messi is a good player".
FUUUUUUCK DIG RONALDO DIN KLAMME EGO SVIN!!
Det samme gælder alle de fjolser som stemmer på ham og den korrupte BDO prisuddeling.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af !Option »

K
Rey Abi!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af blunderbaws »

https://en.as.com/en/2019/03/20/footbal ... ssion=true

Fed holdkammerat. Tænk sig at Juventus stiltiende accepterer Ronaldos voldtægt.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

blunderbaws skrev:https://en.as.com/en/2019/03/20/footbal ... ssion=true

Fed holdkammerat. Tænk sig at Juventus stiltiende accepterer Ronaldos voldtægt.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Det er klamt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster