Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ba sai luo na »

Det var sku da en god lodtrækning !
Der var vel 3 hold som man gerne ville undgå og det gjorde man.

2 kampe mod “det nye” United bliver da 2 lækre kampe og jeg tror ikke Ole laver en Mourinho og parker bussen.
Men Barca skal ud af deres udebane krise i chl i knock out kampene . Der skal scores på udebane!
Derudover blev Barca også fri for man City / Juventus i en semi finale . Nuvel - Liverpool er absolut gode men heller dem end City over 2 kampe .

Alt det brok og nemt spil snak til Juventus og Ronaldo osv er da noget være vrøvl
Juventus vej til en finale : atl Madrid , Ajax , City
Barcalona vej til finalen : Lyon , United , Liverpool

Det vist meget lige vil jeg mene!!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Ba sai luo na skrev:Det var sku da en god lodtrækning !
Der var vel 3 hold som man gerne ville undgå og det gjorde man.

2 kampe mod “det nye” United bliver da 2 lækre kampe og jeg tror ikke Ole laver en Mourinho og parker bussen.
Men Barca skal ud af deres udebane krise i chl i knock out kampene . Der skal scores på udebane!
Derudover blev Barca også fri for man City / Juventus i en semi finale . Nuvel - Liverpool er absolut gode men heller dem end City over 2 kampe .

Alt det brok og nemt spil snak til Juventus og Ronaldo osv er da noget være vrøvl
Juventus vej til en finale : atl Madrid , Ajax , City
Barcalona vej til finalen : Lyon , United , Liverpool

Det vist meget lige vil jeg mene!!
Helt enig.
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Antimadridista skrev:Nogen der er updated på Uniteds mange skader??
Pogba er tilbage fra karantæne. Martial, Jones og Matic er tilbage fra skader. Til gengæld er Lukaku og Rashford småskadede, og Herrera, Mata, Sanchez, Lingard, Valencia og Darmian er vist stadig ude. Der er dog en god chance for, at de alle er tilbage til Barca-kampene.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Flax_Generous skrev:
Antimadridista skrev:Nogen der er updated på Uniteds mange skader??
Pogba er tilbage fra karantæne. Martial, Jones og Matic er tilbage fra skader. Til gengæld er Lukaku og Rashford småskadede, og Herrera, Mata, Sanchez, Lingard, Valencia og Darmian er vist stadig ude. Der er dog en god chance for, at de alle er tilbage til Barca-kampene.
Ok

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Ba sai luo na skrev:2 kampe mod “det nye” United bliver da 2 lækre kampe og jeg tror ikke Ole laver en Mourinho og parker bussen.
Parkere bussen som i destruktiv antifodbold, nej, men United kommer helt sikkert til at stå dybt og spille på kontra på udebane.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Flax_Generous skrev:
Ba sai luo na skrev:2 kampe mod “det nye” United bliver da 2 lækre kampe og jeg tror ikke Ole laver en Mourinho og parker bussen.
Parkere bussen som i destruktiv antifodbold, nej, men United kommer helt sikkert til at stå dybt og spille på kontra på udebane.

Men hvad med hjemme? Valverde vil sandsynligvis være moderat afventende! Vil United blæse afsted?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jeg krydsede fingre for at vi ikke trækker United. De er godt kørende og jeg kan godt lide Ole og jeg håbede at de kommer hele vejen til finalen men nu skal de møde mit hold og det er noget pis.
Vi får det meget meget svært og hvis vi ikke klarer det så må det være United der vinder det hele.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Antimadridista skrev:Men hvad med hjemme? Valverde vil sandsynligvis være moderat afventende! Vil United blæse afsted?
Nej, United har ikke kvaliteten til at dominere Barca, så jeg forventer en forholdsvis forsigtig indstilling fra Solskjær og en rimelig lige kamp på Old Trafford. United kommer nok også til at prioritere at holde nullet hjemme højere end at jagte to-tre mål, for United har været ekstremt skarpe i kontrafasen på udebane, så de frygter næppe at skulle afgøre det i Barcelona.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Til orientering har Solskjærs United bl.a. slået Leicester, Chelsea, Arsenal, Tottenham og PSG ude. Faktisk vandt de ni udekampe i træk inden nederlaget i søndags, hvilket var rekord i hele Uniteds historie.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Flax_Generous skrev:
Antimadridista skrev:Men hvad med hjemme? Valverde vil sandsynligvis være moderat afventende! Vil United blæse afsted?
Nej, United har ikke kvaliteten til at dominere Barca, så jeg forventer en forholdsvis forsigtig indstilling fra Solskjær og en rimelig lige kamp på Old Trafford. United kommer nok også til at prioritere at holde nullet hjemme højere end at jagte to-tre mål, for United har været ekstremt skarpe i kontrafasen på udebane, så de frygter næppe at skulle afgøre det i Barcelona.
Forventer heller ikke at united vil kunne dominere på bolden, mere om de vil være afventende eller søge højt pres.

Interessant at United pt kører ekstremt godt ude, havde jeg ikke lige lagt mærke til.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

En god ting er at mange gode stimer har en ende, så vi kan håbe at Uniteds dårlige stime er når de møder os.

Desuden så kæmper de stadig for chl pladsen i PRL det må de også tænke på.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

emo skrev:En god ting er at mange gode stimer har en ende, så vi kan håbe at Uniteds dårlige stime er når de møder os.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Vi har ikke tabt i 30 hjemmekampe i træk i CL :smile: ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

emo skrev:Desuden så kæmper de stadig for chl pladsen i PRL det må de også tænke på.
Og formentlig også FA Cup. Det bliver et vanvittigt svært kampprogram for United.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Antimadridista skrev:Forventer heller ikke at united vil kunne dominere på bolden, mere om de vil være afventende eller søge højt pres.
Både og. United presser i perioder højt mod topholdene, men falder også i perioder tilbage og står. Mod Barca vil det sidste nok ske hyppigst, i særdeleshed på udebane, men der vil også komme pludselige tryk.

United er med andre ord taktisk fleksible under Solskjær, både hvad angår formation, defensiv organisation og indstilling. Han har også ofte skiftet radikalt undervejs i kampene. Det er derfor svært at forudsige hvad der vil ske mod Barca, udover at United formentlig vil være farlige på kontraangreb.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
emo skrev:En god ting er at mange gode stimer har en ende, så vi kan håbe at Uniteds dårlige stime er når de møder os.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Vi har ikke tabt i 30 hjemmekampe i træk i CL :smile: ;-)
Hvornår var sidst? Chelsea i 12?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster