Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Korrekt!

Men er det ikke fordi at konen/kæresten styrer dig med hård hånd.. ;-) Så er det rart at bosse den herinde :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det er sgu mere ungerne der bosser mig ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Hehe det er sgu mere ungerne der bosser mig ;-)

Det er ok, så er mandigheden intakt ;-) :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:
Tænk at man skifter en skadet spiller ind i stedet for en frisk Malcom.
Siger vel mere om malcom? Valverde har vist at han ikke har noget imod at spille unge spillere sålænge de har niveauet.
Jeg synes nu ikke det er specielt "flot" at vise at man tør spille en god spiller. Så er alderen underordnet.

Det er noget andet at en træner tør spille en spiller, selvom han ikke er så god som krævet fordi man ser et potentiale i ham og ved hvad det kan blive til. Og selvom du hader Malcom så ved vi ikke hvad potentialet kan blive til. Det er simpelthen for dumt at sætte en skadet demb ind over Malcom . Så kunne han havde beholdt cou inde, hvis Malcom er så ringe

Alena får heller ikke megen spilletid for tiden, så mere glad for at bruge unge spillere er han trods alt heller ikke

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Senest rettet af Rb88 tors mar 14, 2019 6:13 pm, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Jeg gad godt vide hvor mange der havde sagt den slags om Messi da han led af mange muskelskader.

For en gut der er så bekymret for fremtiden er det ret vildt at du vil sende et af de største talenter overhovedet videre pga mindre skader.
Jeg er så også stadig i tvivl om han kommer til at passe ordenligt ind hos os, for synes stadig han mangler meget mht.
Pasninger, Afslutninger, Beslutninger og effektive driblinger.

Jeg tror bedre han ville kunne få forløst sig store potentiale for et hold der spiller direkte.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Rb88 skrev:
Piquénbauer skrev:
Tænk at man skifter en skadet spiller ind i stedet for en frisk Malcom.
Siger vel mere om malcom? Valverde har vist at han ikke har noget imod at spille unge spillere sålænge de har niveauet.
Jeg synes nu ikke det er specielt at vise man tør spille en god spiller. Så er alderen underordnet.

Det er noget andet at en træner tør spille en spiller, selvom han ikke er så god som krævet fordi man ser et potentiale i det og ved hvad det kan blive til. Og selvom du hader Malcom så ved vi ikke hvad potentialet kan blive til. Det er simpelthen for dumt at sætte en skadet demb ind over dembele. Så kunne han havde beholdt cou inde, hvis Malcom er så ringe

Alena får heller ikke megen spilletid for starten så mere glad for at bruge unge spillere er han trods alt heller ikke

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Underligt for sidste sæson var et af de store kritikpunkter at Valverde ikke spillede unge spillere. Det blev både brugt omkring demb og semedo.

Jeg ved desuden ikke hvordan du ser på barcaspillere men jeg hader ingen der har med klubben at gøre. Så den der lille hentydning til at jeg har noget imod malcom kan du godt droppe. Jeg synes bare ikke han er ret god. Det betyder ikke at jeg hader ham - det betyder at jeg synes han er underligt hypet og ikke kan se hvad han er god til.

Og nu er det ikke fans man skal stole på når en spillers potentiale skal bedømmes ligesom spillere heller ikke skal spilles så fans kan se dem an. Valverde og teamet omkring holdet går med disse spillere hver eneste dag. De har nok en ok ide om deres niveau og potentiale. Det er nok også derfor at spillere som Arthur og demb spiller mens alena får mere spilletid end forventet.

Vi var foran 2-1 og Lyon pressede på. Hvis man ikke skal tage en chance der for at gå efter sejren så ved jeg ikke hvornår man skal gøre det. Og eftersom cou ikke var farlig mere der (er ikke hurtig nok) og malcom tydeligvis ikke findes god nok så var det demb. Det kan uden tvivl forsvares. Det var det rigtige at gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg gad godt vide hvor mange der havde sagt den slags om Messi da han led af mange muskelskader.

For en gut der er så bekymret for fremtiden er det ret vildt at du vil sende et af de største talenter overhovedet videre pga mindre skader.
Jeg er så også stadig i tvivl om han kommer til at passe ordenligt ind hos os, for synes stadig han mangler meget mht.
Pasninger, Afslutninger, Beslutninger og effektive driblinger.

Jeg tror bedre han ville kunne få forløst sig store potentiale for et hold der spiller direkte.
Sådan er det med talenter. Han er ikke et færdigt produkt. Men i en alder af 21 er han allerede en vigtig del af vores offensiv.

Jeg må ærligt talt sige at jeg ikke rigtig ved hvad der skal til før din tvivl forsvinder. Og samtidig kan jeg godt forstå hvorfor du er så kritisk for fremtiden når ikke en gang demb gør det godt nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Rb88 »

Du har selv lige nævnt i kamptråden at du absolut ingen fidus har til Malcom. Og det virker som om du har haft det sådan fra start når du snakker om ham. Hader var selvfølgelig det forkerte ord for jeg indikerer intet imod det personlige. Men du er ikke fan, kan man vidst roligt sige

Og ja der stod 2-1 men jeg mener stadig det var dumt at bruge dembele. Malcom, cou, systemskifte osv kunne have været andre muligheder, man kunne have udnytter fremfor at fremprovokere en ny muskelskader i en ung spiller som går gennem en kritisk og vigtig periode ifbm skader ligenu og her. Muskelskader kan forfølge spillere og ødelægge karrierer, så jeg mener på ingen måde der var grund til at forcere dembele for 20 min i denne kamp uagtet et 2-1 resultat.

Og den bliver vi nok ikke enige om

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Nej jeg synes ikke han er god. Jeg ville dog med glæde æde mine ord hvis han blev det. Men på nuværende tidspunkt er der intet der peger mod det. Han har på nær kampen mod Real ikke vist noget og træneren mener tydeligvis ikke han er værd at satse på. Imo siger det en del når man ser på den spilletid andre unge spillere får.

Og nej det bliver vi overhovedet ikke enige om. I den situation vi stod i skal der ikke tages chancer. Så må man justere efterfølgende men kampen var klart vigtigere end alt andet. Vi kan ikke bruge en frisk demb til noget hvis vi røg ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Rb88 »

Foran 2-1 er det jo ikke en chance at bruge Malcom fremfor cou. Og var der så blevet scoret til 2-2 kunne dembele være kommet på banen

Syntes det er lidt voldsomt med vores trup in mente kontra Lyons, og foran med 1 mål at sige det ville være en chance at sætte Malcom ind når dembele er småskadet

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig er det det. Du skifter en spiller ud der ikke bringer noget med en markant dårligere spiller. Det gør ikke ligefrem holdet bedre.

Men udover at vi tydeligvis er uenige om malcom kvalitet så er vi også uenige om vigtigheden af kampen. Imo tager man ikke chancer. Man smider ikke spillere ind man ikke stoler på, man piller ikke ved systemet. Det eneste der tæller er sejren. Og hvis vi var røget ud mens malcom havde spillet og demb var blevet på bænken så var folk gået amok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »



:glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »


Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Hvad er status?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Bliver nok ikke klar til Atletico. Man håber, at han kan udtages til United kampen, men det bliver så til en bænkplads hvis det er, naturligvis.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster