13/3 FC Barcelona - Lyon

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af LeoMessi »

SpillerSomMESSI skrev:
LeoMessi skrev:Messi bliver desværre mere og mere menneskelig i visse af spillets facetter. Hans førsteberøringer er bare ikke hvad det engang har været, og han misser også langt flere 'simple' afleveringer end han før har gjort.

Men overall så spiller han bare stadig en helt igennem fantastisk kamp.

Manden laver ca 4-5 magiske play maker spil, laver 2 mål og 2 assists, og ALT offentsivt sættes op af ham i en 5-1 sejr,,

Nej... han skal da ikke nævnes specielt i aften... lad os derimod igen hylde en CR der egentlig spiller en dårlig kamp aftenen før, dukker op og header 2 mål og scorer et straffe, og thats it.

Jeg kaster op... hvilken verden lever folk i?
Så du mener ikke, at han i visse af spillets facetter ser lidt svagere ud end tidligere? Det er sådan set det hele mit indlæg handler om - jeg sammenligner blot Messi med Messi.

Jeg skriver endda til sidst at han stadig har spillet en helt igennem fantastisk kamp.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af Daluigi »

SpillerSomMESSI skrev:
LeoMessi skrev:Messi bliver desværre mere og mere menneskelig i visse af spillets facetter. Hans førsteberøringer er bare ikke hvad det engang har været, og han misser også langt flere 'simple' afleveringer end han før har gjort.

Men overall så spiller han bare stadig en helt igennem fantastisk kamp.

Manden laver ca 4-5 magiske play maker spil, laver 2 mål og 2 assists, og ALT offentsivt sættes op af ham i en 5-1 sejr,,

Nej... han skal da ikke nævnes specielt i aften... lad os derimod igen hylde en CR der egentlig spiller en dårlig kamp aftenen før, dukker op og header 2 mål og scorer et straffe, og thats it.

Jeg kaster op... hvilken verden lever folk i?
Der er en grund til at Ronaldo hyper sig selv - pøblen har alle dage været let modtagelig for propaganda. Det er simpel manipulation krydret med en masse fantastiske mål selvfølgelig. Messi derimod - er skide ligeglad med at være verdens bedste, så han nævner ikke engang sig selv i postmatchinterviewet... Modent og god stil hvis du spørger mig - men det sælger ikke overskrifter, som at stille sig ud mod publikum og insinuere doggystyle og flashe mavemuskler....
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af kklaus »

LeoMessi skrev:jeg sammenligner blot Messi mod Messi.
Messis største svaghed; at blive sammenlignet med sig selv.
Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af PuyolErGud »

Indtryk fra stadion af - Fantastisk med en stor sejr. Men slutningen af første halvleg og de første 15-20 min af anden halvleg bliver vi alt for passive, og formår ikke at sætte os på spillet. Dertil sagt, så skulle kampen været lukket i første halvleg. Er du vimmer nogle store chancer vi har. Jeg sad modsat af Lyons mål, så har intet kunne ift annullering af mål osv.

Kampens detalje på må være da Suarez lader bolden passere og den ryger gennem benene på en Lyon spiller. Derudover er det ved Messi som bekymrer mest, at det er "dumme" boldtab. Altså hvor han nemt kunne have gjort andet. Dog forfriskende at de de op til flere gange han arbejdede med i det defensive. Busquets laver flere hovedrystende ting, hvor han prøver alt for meget.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af PuyolErGud »

Arthur derimod er en fryd for øjet. Jeg lagde mærke til én aflevering som var helt væk, men ellers er han så god!

Og Coutinho startede egentlig godt, lavede flere gode ting, men forsvandt så lige så langsomt ud. Virker nærmest som om at han ikke tør gå forbi en mand...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af Tello »

BilledeBillede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af kklaus »

MD siger Dembélé er skadet...
Giv mig min sko tilbage, røv!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af klogfyr »

Jeg var også på stadion og synes vi spillede fremragende i det meste af kampen. De får dog et random mål og så bliver det lidt nervøst. Vi får dog vendt det og vinder fortjent stort. Messi kunne (og burde) have prikket en mere ind. Han tog også et par forkerte beslutninger undervejs, men han er bare så uhyggelig at han på en mindre god dag stadig er super afgørende. Jeg synes der var god stemning hele vejen igennem.

Nu håber jeg, at vi trækker Porto.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af B-Freak »

B-Freak skrev:Hahahahaha
Breaking | RMC report that UEFA have “intimated” that they had technical problems with VAR during the review of Barcelona’s penalty vs. Lyon this evening...
Godt nok et fransk medie der rapporterer det, men er da godt nok en skandale hvis det passer.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af FCBSOCI »

I blev alt for passive og nonchalant i starten af 2. halvleg. Der bredte sig tydelig nervøsitet på stadion ind til Messi - hvem ellers - afgjorde med målet til 3-1.

Synes dog generelt at vi spillede en flot kamp, med en Messi der også tog del i de defensive opgaver. Vil gerne undgå Juve og City i næste runde. De kan passende trække hinanden. Glæder mig allerede til at se kvartfinalen på Camp Nou; synes at stemningen har fået et nøk opad i forhold til tidligere år.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
LeoMessi skrev:Messi bliver desværre mere og mere menneskelig i visse af spillets facetter. Hans førsteberøringer er bare ikke hvad det engang har været, og han misser også langt flere 'simple' afleveringer end han før har gjort.

Men overall så spiller han bare stadig en helt igennem fantastisk kamp.

Manden laver ca 4-5 magiske play maker spil, laver 2 mål og 2 assists, og ALT offentsivt sættes op af ham i en 5-1 sejr,,

Nej... han skal da ikke nævnes specielt i aften... lad os derimod igen hylde en CR der egentlig spiller en dårlig kamp aftenen før, dukker op og header 2 mål og scorer et straffe, og thats it.

Jeg kaster op... hvilken verden lever folk i?
Der er en grund til at Ronaldo hyper sig selv - pøblen har alle dage været let modtagelig for propaganda. Det er simpel manipulation krydret med en masse fantastiske mål selvfølgelig. Messi derimod - er skide ligeglad med at være verdens bedste, så han nævner ikke engang sig selv i postmatchinterviewet... Modent og god stil hvis du spørger mig - men det sælger ikke overskrifter, som at stille sig ud mod publikum og insinuere doggystyle og flashe mavemuskler....
Hvilket også fremhæver det fuldstændig aparte og halv ulækre i, at han forherliges*10, samtidig med at hans klamme personlighed og stærke voldtægsanklager/indicier fuldstændig negligeres. Det er DET, jeg finder så klamt og uretfærdigt overall ved fodboldmiljøet.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
LeoMessi skrev:Messi bliver desværre mere og mere menneskelig i visse af spillets facetter. Hans førsteberøringer er bare ikke hvad det engang har været, og han misser også langt flere 'simple' afleveringer end han før har gjort.

Men overall så spiller han bare stadig en helt igennem fantastisk kamp.

Manden laver ca 4-5 magiske play maker spil, laver 2 mål og 2 assists, og ALT offentsivt sættes op af ham i en 5-1 sejr,,

Nej... han skal da ikke nævnes specielt i aften... lad os derimod igen hylde en CR der egentlig spiller en dårlig kamp aftenen før, dukker op og header 2 mål og scorer et straffe, og thats it.

Jeg kaster op... hvilken verden lever folk i?
Så du mener ikke, at han i visse af spillets facetter ser lidt svagere ud end tidligere? Det er sådan set det hele mit indlæg handler om - jeg sammenligner blot Messi med Messi.

Jeg skriver endda til sidst at han stadig har spillet en helt igennem fantastisk kamp.
Enig.

Ift enhver anden topspiller, spillede han en rigtig god kamp. Ift Messi var det 9 på den gamle skala!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af kklaus »

Anthony Lopes (Lyon GK) fainted and puked in the dressing room. Said he had no memory of telling the coaches not to sub him off. (OLTV)

Concussions are incredibly serious. Hope he's okay.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af SpillerSomMESSI »

LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
LeoMessi skrev:Messi bliver desværre mere og mere menneskelig i visse af spillets facetter. Hans førsteberøringer er bare ikke hvad det engang har været, og han misser også langt flere 'simple' afleveringer end han før har gjort.

Men overall så spiller han bare stadig en helt igennem fantastisk kamp.

Manden laver ca 4-5 magiske play maker spil, laver 2 mål og 2 assists, og ALT offentsivt sættes op af ham i en 5-1 sejr,,

Nej... han skal da ikke nævnes specielt i aften... lad os derimod igen hylde en CR der egentlig spiller en dårlig kamp aftenen før, dukker op og header 2 mål og scorer et straffe, og thats it.

Jeg kaster op... hvilken verden lever folk i?
Så du mener ikke, at han i visse af spillets facetter ser lidt svagere ud end tidligere? Det er sådan set det hele mit indlæg handler om - jeg sammenligner blot Messi med Messi.

Jeg skriver endda til sidst at han stadig har spillet en helt igennem fantastisk kamp.
Jo jo det var egentlig heller ikke sagt til dig.. Fejl af mig at citere dig.. det var en instant reaction mod CHL studiet.

Generelt spiller CR en dårlig kamp, laver et rigtig godt hovedstød og har 3 cm marginaler med sig på det andet hovedstød og scorer et straffe.

Det er det.

Lige efter bliver der brugt 10 minutter på at hylde ham i studiet, og de 3 mål er jo stort set det eneste positive han har lavet i Juves CHL i denne sæson (+1 mål i gruppespillet = 4 mål + 2 assists i 7 kampe) - udover det negative - at stjæle overskrifter ved at få rødt for at rive en modspiller i håret (ej at forglemme). - Nå ja og være anklaget (med ikke urimelige beviser mod sig) i en prekær voldtægtssag.. Nå ja og så lige den der 4 X større end Messis skattesvindelssag hvor han er idømt 2 års betinget fængsel.

Juve har slet ikke været overbevisende i CHL denne sæson, tabte endda deres gruppe kamp hjemme mod Man U, og tabte også 0-2 i en rædderlig kamp mod At Madrid.

Næste aften har vi Barca der med uafgjort ville være ude af turneringen. Messi stepper op og owner alle facetter af spillet og orkestrerer alt offensivt - krydrer det med 2 mål (panenka style) og laver 2 sublime assists.

(Og herinde hæfter mange sig ved at han har et par boldtab!)

Messi som har været helt outstanding i dette års CHL - gennem gruppespillet har har bosset mod svære modstandere på hjemme og ude bane og har nu scoret 8 mål + 3 assists i 6 kampe. Vi cruisede igennem en svær gruppe til at blive en klar etter i gruppen.

Er vi ikke det eneste hold i CHL som er ubesejrede nu.. Takket være Messi først og fremmest.

Han blir knap nok nævt i CHL studiet derefter, men der bruges endnu 5 minutter hype på CR - og man synes det er sjovt at han gestikulerer at pule publikum bagefter - med en voldtægtssag hængende over hovedet! og det endda - ja forstå det hvem der vil - bliver i CHL studiet snakket op til at man nu ikke komme uden om ham i næste BdO kåring!!

Jeg begynder at forstå at Messi kunne blive nr 5 i sidste års BdO kåring med disse vanvittige ulogiske euforiske CHL studieværter - en masse - et al!

Hvad er det for en verden vi lever i?!?!?
Senest rettet af SpillerSomMESSI tors mar 14, 2019 8:53 am, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Lyon

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Feel free til at maile CHL studiet ovennævnte rant af mig..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster