Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Modern football has a desperate need to draw permanent conclusions from temporary situations. Which leads to extremism.
Som en klog kvinde på twitter skrev så er det sådan med moderne fodbold. Ronaldo er verdens bedste indtil en anden er det et par kampe efter. Dækningen af fodbold (og sport generelt) er hysterisk. Det er en tosset tendens da fodbold vitterligt skifter fra kamp til kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
Antimadridista skrev:
Kubala skrev:Jep, bekymringen burde være ligaen og Atleti. Alt det andet er imo noget pjat; CR med hattrick, ballon og Messi.
Ok hvis du siger det.

Imo er stort set alt ved Cristiano uudholdeligt. At han lige nøjagtig altid lykkes med det hele, er ik til at holde ud i længden. Han burde ruske den i stedet.
Jeg er ikke herre over folks følelser eller skal bestemme dem, det må den enkelte selv om, men jeg synes, at det er spild af ens tid at være så fikseret på et enkelt individ. Og jeg synes også, at det er spild af ens tid at diskutere CR vs Messi, man burde komme videre, men altså, hvis man synes, at det er ens tid værd, så skal man da bare gå til den.
Altid godt lige at hæve sig over den sølle pøbel, ved at moralisere og pakke det ind i nedladenhed.

Cristiano står for mig, som ultimativ dekadence, storhedsvanvid, selvhøjtidelighed og uretfærdighed (voldtægt mm).
Hvad han præsterer på banen har faktisk mindre med det at gøre og det samme med sammenligninen med Messi.

Havde han som type (personlighed) været anderledes, havde jeg forholdt mig på anden vis til ham og hvad han præsterer, som i øvrigt imo efterhånden er meget tæt på Messis meritter!

Men jeg er nok bare en halv gammel rød hippie type..

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Ronaldo viste I går at han er sindssygt dygtig boksspiller.

Han er en angriber der scorer mål når han får den rette bold serveret.
Det er lige præcis her hvor Messi adskiller sig, han er en kreativ spiller som samtidig laver mål.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »





Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Æd en p**, dit selvglade møgdyr.Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

- Det var på grund af det her, Juventus hentede mig til klubben - for at hjælpe på magiske aftener. Atletico er et meget svært hold at møde, men vi er stærke, og vi beviste, at vi har fortjent at gå videre.
Trods alt bedre formuleret end det citat på billedet ovenfor, som er decideret klamt.
Allez...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Following his hat-trick performance against Atletico Madrid, Cristiano Ronaldo stated that Juventus brought him to the club for his mentality in Europe.

"It was meant to be a special night and it was, not just for my goals but for the attitude we showed. That is the sort of mentality you need to win the Champions League. This was why Juventus brought me here. To help do things that they have never done before," said Ronaldo.

Fra hestens egen mund.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Man ved, at det er ved at blive for meget, når de mest irriterende kommentarer efter dagens kamp, dem finder man ikke på facebook, bold.dk eller madridista... men her på det her forum...
Socio. no. 54.257

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:Following his hat-trick performance against Atletico Madrid, Cristiano Ronaldo stated that Juventus brought him to the club for his mentality in Europe.

"It was meant to be a special night and it was, not just for my goals but for the attitude we showed. That is the sort of mentality you need to win the Champions League. This was why Juventus brought me here. To help do things that they have never done before," said Ronaldo.

Fra hestens egen mund.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ift at det kommer fra Cristiano, så kunne det faktisk have lydt væsentlig værre! Desuden er der en stor grad af sandhed i det.

Han ER magisk i CL og mentalt et niveau over alle andre.

Efter de 2-0 i madrid, tænkte jeg: Juve er bare ikke Real når det kommer til CL. Nu tænker jeg: Cristiano kan åbenbart ændre alle sports-ordener.

Jeg tror at Juve vinder CL. Udover at de nu har en exceptionel 9'er, så har de også fået tilført et skud af tro og overbevisning om at det nu endelig vil lykkes for dem.

Jeg tror på at vi/barca (hvis vi overvinder Lyon) har en mulighed mod dem. Men det er der ikke andre der har. City og Bayern, kan ikke når det gælder. United og Tottenham er ikke gode nok. Liverpools form er dalende (skulle de komme videre). Porto og Ajax er kanonføde.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Tello skrev:Following his hat-trick performance against Atletico Madrid, Cristiano Ronaldo stated that Juventus brought him to the club for his mentality in Europe.

"It was meant to be a special night and it was, not just for my goals but for the attitude we showed. That is the sort of mentality you need to win the Champions League. This was why Juventus brought me here. To help do things that they have never done before," said Ronaldo.

Fra hestens egen mund.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Uagtet hvad man syntes om manden personligt, og guderne skal vide jeg ikke er hans største fan, så er ovenstående jo reelt set en fuldstændig legitim udmelding, særligt efter gårsdagens kamp. Juventus har formodentlig købt ham for NETOP at gøre forskellen i Champions League.

Og når det kommer til CR og CL, så må man efterhånden også bare erkende at han stort set altid dukker op når det gælder? Ja han har kampe hvor han er usynlig, men det har Messi da i aller højeste grad også.

Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er CR altså bare pt kongen af CL.

At det så er noget som kan bringe folks pis sådan i kog kommer jeg aldrig til at forstå, særligt ikke efter han er skiftet til Juve. Nyd dog bare at se en målmaskine som ham smadre Atletico ud af turneringen, og så lad os se hvad vi selv kan gøre ved Lyon i aften ;-)
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Starnils skrev:Man ved, at det er ved at blive for meget, når de mest irriterende kommentarer efter dagens kamp, dem finder man ikke på facebook, bold.dk eller madridista... men her på det her forum...
Glæd dig til at vi ryger ud.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Statistikken viser at når Cristina scorer så scorer Messi ikke og omvendt.
Hvis det bliver sådan i aften så må vi håbe at han går assist amok så de andre kan komme på tavlen
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

Jeg tror godt City kan ordne Juve. De er all round exceptionel gode. De har spillere der kan håndtere hvis Juve stiller sig ned. De kan dominere midtbanen hvis Juve spiller som igår. Og ikke mindst har de centerforsvaret som godt kan håndtere en Ronaldo i luftspillet vil jeg mene

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Ronaldo er Real ånden i en person. Messi er selfølgelig en bedre spiller, men CHL har i de seneste år været Ronaldos turnering. Hvornår var den sidste ikoniske Messi kamp i CHL knockout? Bayern for 4 år siden? Han plejede at levere i CHL fra 2008-2015 men jeg kan ikke huske nogle ikoniske knockout præstationer de sidste 4 år.

Jeg er glad for Simone røg ud. Han har spillerne til at udfordre Juve længere oppe på banen men vælger at pakke sig sammen i boksen mod Ronaldo og Mandzukic, de bedste headere i fodbold. Kujon.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Raman93 skrev:Messi er selfølgelig en bedre spiller, men CHL har i de seneste år været Ronaldos turnering. Hvornår var den sidste ikoniske Messi kamp i CHL knockout? Bayern for 4 år siden? Han plejede at levere i CHL fra 2008-2015 men jeg kan ikke huske nogle ikoniske knockout præstationer de sidste 4 år.

Chelsea sidste år...

Men nej jeg husker det heller ikke..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster