Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er sgu lidt ligeglad med juve, Ronaldo osv. Jeg er mere chokeret over at atm faldt sammen. Og så er jeg bange for dem i ligaen...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Preben.Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jep, bekymringen burde være ligaen og Atleti. Alt det andet er imo noget pjat; CR med hattrick, ballon og Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Lavede manden doggystyle mod Atleti fansene?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Det er da ikke noget pjat, at folk er trætte af, at den største legende nogensinde i vores klub, får sin status decimeret uden rette, fordi verdens største narcisist render rundt i et selvpromoverings-orgie der bliver ukritisk delt af samtlige medier. Det er pisse irriterende, specielt fordi manden på alle måder er ufatteligt usympatisk .

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:Jep, bekymringen burde være ligaen og Atleti. Alt det andet er imo noget pjat; CR med hattrick, ballon og Messi.
Ok hvis du siger det.

Imo er stort set alt ved Cristiano uudholdeligt. At han lige nøjagtig altid lykkes med det hele, er ik til at holde ud i længden. Han burde ruske den i stedet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Goaaal skrev:Det er da ikke noget pjat, at folk er trætte af, at den største legende nogensinde i vores klub, får sin status decimeret uden rette, fordi verdens største narcisist render rundt i et selvpromoverings-orgie der bliver ukritisk delt af samtlige medier. Det er pisse irriterende, specielt fordi manden på alle måder er ufatteligt usympatisk .
Er det ikke kun ulideligt, hvis man ikke kan se sig selv hævet over det?.. Jeg kender vitterligt INGEN intelligente mennesker, som hvis de følger fodbold, mener at Ronaldo er på niveau med Messi. Dem der gør, tror jeg desværre aldrig, vil ændre holdning alligevel.

Messi og holdet skal levere imorgen, det er vigtigt at de lærer af andre holds fejl. Jeg tror på det.
Forumlegende

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Daluigi skrev:
Goaaal skrev:Det er da ikke noget pjat, at folk er trætte af, at den største legende nogensinde i vores klub, får sin status decimeret uden rette, fordi verdens største narcisist render rundt i et selvpromoverings-orgie der bliver ukritisk delt af samtlige medier. Det er pisse irriterende, specielt fordi manden på alle måder er ufatteligt usympatisk .
Er det ikke kun ulideligt, hvis man ikke kan se sig selv hævet over det?.. Jeg kender vitterligt INGEN intelligente mennesker, som hvis de følger fodbold, mener at Ronaldo er på niveau med Messi. Dem der gør, tror jeg desværre aldrig, vil ændre holdning alligevel.

Messi og holdet skal levere imorgen, det er vigtigt at de lærer af andre holds fejl. Jeg tror på det.
Svært at være uenig. Men også svært ikke at være irriteret alligevel, når folk er “træls” at høre på.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Hatten af for Ronaldo, han har simpelthen en vanvittig mentalitet og tror på det hele vejen, wauw!
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

Grønborg illustrere lidt problemet med Bdor ved at allerede nu insinuere at når den skal uddeles kan man ikke komme uden om Ronaldo efter i aften i sådan en snak. Efter 1 kamp i marts måned til en pris fra Jan til Dec.. Det er så hovedrystende dumt at man mangler ord for det

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
Kubala skrev:Jep, bekymringen burde være ligaen og Atleti. Alt det andet er imo noget pjat; CR med hattrick, ballon og Messi.
Ok hvis du siger det.

Imo er stort set alt ved Cristiano uudholdeligt. At han lige nøjagtig altid lykkes med det hele, er ik til at holde ud i længden. Han burde ruske den i stedet.
Jeg er ikke herre over folks følelser eller skal bestemme dem, det må den enkelte selv om, men jeg synes, at det er spild af ens tid at være så fikseret på et enkelt individ. Og jeg synes også, at det er spild af ens tid at diskutere CR vs Messi, man burde komme videre, men altså, hvis man synes, at det er ens tid værd, så skal man da bare gå til den.
Senest rettet af Kubala ons mar 13, 2019 12:32 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

A$AP skrev: ...
Hvor mange dage mon det giver?... Tænker den er noget helt andet end Simeones? Han er altså pinlig... wauw.
Forumlegende

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

A$AP skrev: ...
Måske ikke det smarteste når man har voldtaget en kvinde, men OK (-:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Kun Messi kan stoppe pesten men det ser skidt ud fordi Penaldos mål tæller 3 dobbelt i medierne og hans hatrick er muligvis nok til BDO.
Han behøver ikke score mere, han skal bare vinde CL.
Mens Messi er tvunget til at være topscorer med lang afstand og plus vinde CL
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster