Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

emo skrev:
PuyolErGud skrev:Kunne det måske tænkes at vi køber De Ligt nu, men så udlejer ham tilbage til Ajax, så han også næste år spiller i der, og vi dermed først indlemmer ham sommeren 2020, hvor der måske er større vished omkring de øvriges position i forhold til at stoppe (Pique) og blive og forlænge (Lenglet og Umtiti)?
Jeg tror ikke at det er i hans og Barcas interesse. Lad os sige vi ender med Pique, Umtiti, Lenglet og De Ligt, så har vi sagt farvel til Murillo (bliver ikke forlænget) og Tobido er lejet ud.

Så har vi fire spillere til de fire centrale positioner i det første år, og med skader og de kampe vi har så kunne De Ligt blive kørt ind stille og roligt. Man må forvente at når man kommer til en top-klub så træder mand ikke direkte ind på holdet, og derfor tiltræder man i en rotations ordning.

Det er sådan jeg tænker det kunne ske og kunne gå op.
Nej, tænker også, at med de andre profiler Ajax nok mister i løbet af sommeren, vil det ikke være i De Ligt's interesse at blive et år ekstra. Og skader og karantæner gør selvfølgelig at de alle nok skal få spilletid, men lige præcis i midterforsvaret, vil man nok helst undgå for meget rotation og forskellige konstellationer, og der kan han måske ende lidt som sorteper i første sæson. Dog kan han måske også vikariere på andre pladser, afhængig af truppens sammensætning efter transfervinduet.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Bestemt, den store udfordring er velsagtens bare, at han nok vil have bedst af fast spilletid, hvilket nok vil knibe. Pique holder selvfølgelig ikke længe, maks tre år tænker jeg. Men vi har samtidig Lenglet, som virkelig har spillet sig op, Umtiti, som i topform er fremragende, samt selvfølgelig Todibo, der dog er et wildcard. Men HVIS vi fik De Ligt til sommer, ville Todibo nok blive lejet ud. Dog har jeg stadig svært ved at se Pique, De Ligt, Lenglet og Umtiti alle være 100 % tilfredse.
Det kan virke som en smule overflod, men jeg tror pique har max 2 år tilbage. I den periode kan todibo udlejes, ligesom Ligt langsomt kan køres ind.
Umtiti er muligvis lidt skrøbelig, ender nærmest med en hel sæson uden nævneværdige kampe, mens Lenglet, på trods af sit høje niveau, aldrig var tiltænkt en fast plads.

I 2021 kunne den lyde: Ligt-Umtiti/Todibo (alt efter om Umtiti vender tilbage på topniveau, samt om Todibo viser sig så talenfuld som det siges, kan jo være han ikke gør?) Så er der Lenglet som 3-4 mand. Lidt som Nacho i Real.

Det behøver ikke blive helt skævt med indkøb af Ligt, selvom det imo også afhænger meget af det indhug hans pris vil gøre i det samlede budget. En ny 9, samt 1-2 øvrige pladser skal der også være budget til..!
Lad ham komme:)

Må da også få lidt rabat, ved at handle samme sted hver gang ;-)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Family members, Ajax club executives and sponsors of Matthijs de Ligt have accepted that the player will move to Barça.

De Ligt wants to come to Barça and the club is willing to splash €70m for the 19-year old defender.
Det kommer fra Oriol Domènech. Han ramte fuldstændig plet i sin dækning af de jong.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Hvis det viser sig at ende med ham, så er det sådan noget jeg elsker. En spiller, der gerne vil til den klub han ønsker, og dermed holder andre tilbud væk, måske endda går ned i løn i forhold til hvad han ellers kunne have fået.

70mill, skulle det knibe kunne man måske hive 40-50 hjem på Lenglet og skulle det blive Rakitic så lidt mere. Vi har egentlig ikke behov for den store udskiftning til sommer, en angriber der kan presse Lui, evt. hente Cucurella tilbage som Alba backup, og hente De Ligt.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Med De ligt kunne man vel eksperimentere med et 3 mands forsvar? Så har man nogle flere muligheder. Føler at vi i nogle kampe godt kunne bruge den formation.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Norbit skrev:Med De ligt kunne man vel eksperimentere med et 3 mands forsvar? Så har man nogle flere muligheder. Føler at vi i nogle kampe godt kunne bruge den formation.
Mats.
De Ligt. Piqué. Lenglet.
De Jong. Arthur.
Dembélé. Messi. Coutinho. Alba.
Suarez.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
Norbit skrev:Med De ligt kunne man vel eksperimentere med et 3 mands forsvar? Så har man nogle flere muligheder. Føler at vi i nogle kampe godt kunne bruge den formation.
Mats.
De Ligt. Piqué. Lenglet.
De Jong. Arthur.
Dembélé. Messi. Coutinho. Alba.
Suarez.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Byt coutinho med....hvem som helst.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:
Tello skrev:
Norbit skrev:Med De ligt kunne man vel eksperimentere med et 3 mands forsvar? Så har man nogle flere muligheder. Føler at vi i nogle kampe godt kunne bruge den formation.
Mats.
De Ligt. Piqué. Lenglet.
De Jong. Arthur.
Dembélé. Messi. Coutinho. Alba.
Suarez.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Byt coutinho med....hvem som helst.
________ Mats _________

De Ligt. Piqué. Lenglet.

______ Busquets _______

___ De Jong. Arthur ____

Dembélé. Messi. Alba.

_______ Suarez _________



Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Valverde vil aldrig gå med til det der :-)

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Tello skrev:
Antimadridista skrev:
Tello skrev:
Norbit skrev:Med De ligt kunne man vel eksperimentere med et 3 mands forsvar? Så har man nogle flere muligheder. Føler at vi i nogle kampe godt kunne bruge den formation.
Mats.
De Ligt. Piqué. Lenglet.
De Jong. Arthur.
Dembélé. Messi. Coutinho. Alba.
Suarez.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Byt coutinho med....hvem som helst.
________ Mats _________

De Ligt. Piqué. Lenglet.

______ Busquets _______

___ De Jong. Arthur ____

Dembélé. Messi. Alba.

_______ Suarez _________



Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Umtiti?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af klogfyr »

Kan bl.a. informere om, at Christian Eriksen var med mit fly hjem fra Barcelona, så det kan jo kun betyde, at vi køber ham til sommer :D

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

klogfyr skrev:Kan bl.a. informere om, at Christian Eriksen var med mit fly hjem fra Barcelona, så det kan jo kun betyde, at vi køber ham til sommer :D
Både ham, De Ligt og De Jong i samme vindue tror jeg ganske enkelt ikke er muligt. Så er det kun hvis man allerede nu ved at Rakitic er på vej væk... Jeg håber inderligt at vi får Eriksen, men tror han ender i Real. De er mere desperate på transfermarkedet pt. Så længe han kommer til en topklub så er det fint med mig.
Jeg bløder Blaugrana

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af klogfyr »

Tror nu heller ikke vi køber ham eller vi er interesseret. Han kan have været i Barca for en million andre grunde.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

klogfyr skrev:Tror nu heller ikke vi køber ham eller vi er interesseret. Han kan have været i Barca for en million andre grunde.
Måske for at mødes med Reals ledelse, på fjendens territorium, det er under radaren.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster