Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Bestemt, den store udfordring er velsagtens bare, at han nok vil have bedst af fast spilletid, hvilket nok vil knibe. Pique holder selvfølgelig ikke længe, maks tre år tænker jeg. Men vi har samtidig Lenglet, som virkelig har spillet sig op, Umtiti, som i topform er fremragende, samt selvfølgelig Todibo, der dog er et wildcard. Men HVIS vi fik De Ligt til sommer, ville Todibo nok blive lejet ud. Dog har jeg stadig svært ved at se Pique, De Ligt, Lenglet og Umtiti alle være 100 % tilfredse.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

PuyolErGud skrev:Bestemt, den store udfordring er velsagtens bare, at han nok vil have bedst af fast spilletid, hvilket nok vil knibe. Pique holder selvfølgelig ikke længe, maks tre år tænker jeg. Men vi har samtidig Lenglet, som virkelig har spillet sig op, Umtiti, som i topform er fremragende, samt selvfølgelig Todibo, der dog er et wildcard. Men HVIS vi fik De Ligt til sommer, ville Todibo nok blive lejet ud. Dog har jeg stadig svært ved at se Pique, De Ligt, Lenglet og Umtiti alle være 100 % tilfredse.
Hvis Pique da overhovedet holder 3 år. Jeg kunne godt forestille mig han stoppede før, så han kan komme videre med alle hans hundrede(tusinde)vis af projekter.
Men enig i, at de 4 nok ikke ville være helt tilfredse. Lenglet har imo også vist, at han er værd at satse på, ham og Pique har været et super godt makkerpar mens Umtiti har været skadet.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:Bestemt, den store udfordring er velsagtens bare, at han nok vil have bedst af fast spilletid, hvilket nok vil knibe. Pique holder selvfølgelig ikke længe, maks tre år tænker jeg. Men vi har samtidig Lenglet, som virkelig har spillet sig op, Umtiti, som i topform er fremragende, samt selvfølgelig Todibo, der dog er et wildcard. Men HVIS vi fik De Ligt til sommer, ville Todibo nok blive lejet ud. Dog har jeg stadig svært ved at se Pique, De Ligt, Lenglet og Umtiti alle være 100 % tilfredse.
Det kan virke som en smule overflod, men jeg tror pique har max 2 år tilbage. I den periode kan todibo udlejes, ligesom Ligt langsomt kan køres ind.
Umtiti er muligvis lidt skrøbelig, ender nærmest med en hel sæson uden nævneværdige kampe, mens Lenglet, på trods af sit høje niveau, aldrig var tiltænkt en fast plads.

I 2021 kunne den lyde: Ligt-Umtiti/Todibo (alt efter om Umtiti vender tilbage på topniveau, samt om Todibo viser sig så talenfuld som det siges, kan jo være han ikke gør?) Så er der Lenglet som 3-4 mand. Lidt som Nacho i Real.

Det behøver ikke blive helt skævt med indkøb af Ligt, selvom det imo også afhænger meget af det indhug hans pris vil gøre i det samlede budget. En ny 9, samt 1-2 øvrige pladser skal der også være budget til..!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Gad vide hvad der egentlig sker med Rabiot? Tror I vi har sagt nej tak til ham?

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Kvoller skrev:Gad vide hvad der egentlig sker med Rabiot? Tror I vi har sagt nej tak til ham?
Ja. Med Frenkie på vej, og Alena med mere spilletid så tror jeg.

Medmindre ledelsen da vil skippe både rakitic og Vidal til sommer. Men det tvivler jeg på de gør

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Rabiot har den mest elendige attitude jeg længe har set. Han skal bare holde sig væk. Og forhåbentligt bliver Tuchel ved med at holde ham ude.


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Rygter om at forhandlingerne omkring de ligt tager til. Umiddelbart ville det betyde at todibo bliver sendt ud på lån. Men imo er det ikke holdbart at have 4 så gode cb’er som pique, de ligt, umtiti og lenglet. Tror i klubben kunne finde på at sælge umtiti eller lenglet? Begge kunne indbringe mange penge og klubben burde sagtens kunne håndtere et salg af en af dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Piquénbauer skrev:Rygter om at forhandlingerne omkring de ligt tager til. Umiddelbart ville det betyde at todibo bliver sendt ud på lån. Men imo er det ikke holdbart at have 4 så gode cb’er som pique, de ligt, umtiti og lenglet. Tror i klubben kunne finde på at sælge umtiti eller lenglet? Begge kunne indbringe mange penge og klubben burde sagtens kunne håndtere et salg af en af dem.
Det er virkelig noget af et luksusproblem vi er ved at skabe for os selv her. Tobido vil selvfølgelig blive udlejet hvis de Ligt kommer, men vi vil stadig have "for meget" kvalitet med Pique, Umtiti, Lenglet og de Ligt.

Man kan selvfølgelig argumentere for, at Umtiti har en smule tendens til skader og vi ved endnu ikke om han kommer helt tilbage på hans tidligere niveau. Yderligere er Pique heller ikke ung længere...

Det ville vel være enten Umtiti eller Lenglet der skulle sælges hvis det endelig skulle være? Der ved jeg godt nok ikke hvem jeg ville vælge...
Rey Abi!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg vil mene vi godt kan have alle 4 så længe det er en mellemstation mod kun at have de 3. Umtiti ved vi ikke helt med, og Pique havde et skidt efterår ligesom vi heller ikke ved om næste sæson er hans sidste. Eller det er 2 eller 3 tilbage. Jeg kunne godt forestille sig Pique stopper om Maks 2 år, og med indspilning af De Ligt, og udfasning af Pique så snakker vi måske 1 til 1.5 sæson med 4 stærke CB'er. Det synes jeg godt man kan forsvare at have

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Sad og tænkte det samme i går da jeg læste at "vi ville gå efter ham til sommer". Spørgsmålet er hvem af Umtiti eller Lenglet der mere kan stille sig tilfreds med en "rotations" rolle, her tror jeg Lenglet vil være det. Men skulle jeg vælge en af det to vil det være Umtiti (forudsat han kommer tilbage på det niveau inden sin skade).

Det er fanme noget af et problem, men De Ligt 19 år, kan være og ER fremtidens mand. Lenglet 23 men har svært ved at se en leder rolle i ham, så et fremtidigt forsvar med De Ligt og Lenglet ser jeg ikke optimalt. De Ligt og Umtiti kunne jeg sagtens se spille sammen, og med sine 25 år har Umtiti mindst 6-7 år på toppen tilbage.

Pique ser jeg blive udfaset over de næste to sæsoner.

Det er ikke nemt at sige farvel til Lenglet, men skulle jeg vælge, så ville han trække det korteste strå, ikke fair med hans præstationer men hellere ikke fedt at evt. gå glip af De Ligt hvis man er så tæt på som det meldes.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor meget kunne man tjene på lenglet? 50-60 mio? Umtiti kunne man hvis alt er som det skal være få 100+ mio for.

Jeg er personligt også mest til at sende lenglet videre hvis umtiti er helt frisk. Og jeg tror det bliver nødvendigt at sige farvel til en cb hvis vi skal have de ligt. Både pga spilletid men også økonomi.

De jong, De ligt, jovic og så en rutineret vb reserve på fri (Luis, monreal). Det ville virkelig være godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Kunne det måske tænkes at vi køber De Ligt nu, men så udlejer ham tilbage til Ajax, så han også næste år spiller i der, og vi dermed først indlemmer ham sommeren 2020, hvor der måske er større vished omkring de øvriges position i forhold til at stoppe (Pique) og blive og forlænge (Lenglet og Umtiti)?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

PuyolErGud skrev:Kunne det måske tænkes at vi køber De Ligt nu, men så udlejer ham tilbage til Ajax, så han også næste år spiller i der, og vi dermed først indlemmer ham sommeren 2020, hvor der måske er større vished omkring de øvriges position i forhold til at stoppe (Pique) og blive og forlænge (Lenglet og Umtiti)?
Jeg tror ikke at det er i hans og Barcas interesse. Lad os sige vi ender med Pique, Umtiti, Lenglet og De Ligt, så har vi sagt farvel til Murillo (bliver ikke forlænget) og Tobido er lejet ud.

Så har vi fire spillere til de fire centrale positioner i det første år, og med skader og de kampe vi har så kunne De Ligt blive kørt ind stille og roligt. Man må forvente at når man kommer til en top-klub så træder mand ikke direkte ind på holdet, og derfor tiltræder man i en rotations ordning.

Det er sådan jeg tænker det kunne ske og kunne gå op.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[MD] | De Ligt is not afraid of the competition and the number of defenders at FC Barcelona as he is confident in his own ability
Strålende. Så er det farvel til murillo og todibo ud på leje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

emo skrev:
PuyolErGud skrev:Kunne det måske tænkes at vi køber De Ligt nu, men så udlejer ham tilbage til Ajax, så han også næste år spiller i der, og vi dermed først indlemmer ham sommeren 2020, hvor der måske er større vished omkring de øvriges position i forhold til at stoppe (Pique) og blive og forlænge (Lenglet og Umtiti)?
Jeg tror ikke at det er i hans og Barcas interesse. Lad os sige vi ender med Pique, Umtiti, Lenglet og De Ligt, så har vi sagt farvel til Murillo (bliver ikke forlænget) og Tobido er lejet ud.

Så har vi fire spillere til de fire centrale positioner i det første år, og med skader og de kampe vi har så kunne De Ligt blive kørt ind stille og roligt. Man må forvente at når man kommer til en top-klub så træder mand ikke direkte ind på holdet, og derfor tiltræder man i en rotations ordning.

Det er sådan jeg tænker det kunne ske og kunne gå op.
Det er nok mest realistisk at det er sådan det ville komme til at foregå. Der tror jeg desværre bare, at man må indstillige sig på minimum en, hvis ikke to spillere, vil være utilfredse med spilletiden over en sæson. Umiddelbart vil jeg tænke at Lenglet vil blive vores 4. valg, hvilket han næppe vil stille sig tilfreds med, særligt med denne sæson in mente, hvor han virkelig har udfyldt hullet efter Umtitis skade.

Det kan betyde at vi evt. til næste sommer må acceptere et farvel til ham fx. Det vil heller ikke være jordens undergang, da man så kan få Tobido tilbage fra leje.
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster