23/2 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

PuyolErGud skrev:
Tello skrev:
PuyolErGud skrev:
Tello skrev:SÅDAN SEVILLA!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Gider ikke konflikter, men skrid dog med sådanne kommentarer.
De spiller flot, udnytter deres chancer, udnytter vores svagheder og viser hvor vi har store, store mangler i den her kamp.

Vil også bare gerne se Valverde ud af døren.

De fortjener jo at vinde. Kan man ikke se det, så er man blind.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er da fuldstændig ligegyldigt. Fortjener de at vinde som de spiller nu? Ja. Men at sidde herinde og nærmest heppe og juble over Sevilla scoringer imod er da så kontraproduktivt som noget kan være.
Jubler fordi de viser hvordan Valverde er på udebane. Klart og tydeligt

The enemy of my enemy is my friend, og Sevilla udstiller Valverdes udebane mentalitet.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Senest rettet af Tello lør feb 23, 2019 6:09 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

whidgee skrev:
Tello skrev:
whidgee skrev:
Tello skrev:SÅDAN SEVILLA!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Wow. Flov kommentar
Læs mine svar til hhv. Skydefinten og Emo. Der er en grund til at jeg hylder dem.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er stadig FLOVT. En Barca-fan der sidder og jubler når modstanderen scorer. Skam dig. Du er ikke en rigtig fan. Og så er det lige meget hvor skidt det går for en klub.
Har fulgt med holdet siden 2002 - 11 år gammel. Har været i byen mange gange og har Barca trøjer i hele skabet. Har Catalunya flag herhjemme. Er kæmpe fan, men det her er en farce. Fuldstændig og totalt. Desto mere vores svagheder bliver udstillet, desto hurtigere gøres der noget ved dem. Det er ikke længere et spørgsmål om Arthur, Februar el. lignende. Det her spil er flovt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tello du ved godt at klubben ikke er Valverde ikk? Når du sidder og hepper på Sevilla så pisser du på Messi, Dembele og hvem du ellers kan lide. Du pisser på hele kollektivet.

Det er ærlig talt pinlig læsning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Tello du ved godt at klubben ikke er Valverde ikk? Når du sidder og hepper på Sevilla så pisser du på Messi, Dembele og hvem du ellers kan lide. Du pisser på hele kollektivet.

Det er ærlig talt pinlig læsning.
Nej, men det er VALVERDE'S JOB at sørge for at det fungerer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Vi er bare en stor pose låååååååååårt.


Jeg håber næsten vi INTET vinder i år hvis det ville garantere en fyring af Valverde. Ringeste træner siden vi har haft siden Tata.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Daluigi skrev:Hvis man bebrejder Umtiti for det 2. mål, så bør man se bedre efter. Pique kunne nemt have stoppet det! Fuldstændig babyfejl han laver. Han er en elendig leder og en middelmådig forsvarsspiller.
At de andre efterfølgende ikke kan forsvare, ændrer ikke på, at Umtiti hænger i kæden. Han er dybt involveret i begge mål. Men enig i, at de andre kan sætte sig i samme skammekrog i pausen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Mod Lyon kunne vi presse. Vi var aggressive. Vi skabte chancer.

I dag står vi stille. I alle spillets facetter. Det er sindssygt at se på. Hvis vi på en eller anden måde kan få et x med hjem så skal vi være glade. Sådan burde det ikke være men sådan er det med den “form” holdet er i. Pis.
Ja, Valverde er tydeligvis en elendig motivator. Læg dertil at hans dispositioner mangler koncept og råd tråd. Det her er en fadæse at kigge på! De kan simpelthen ikke tillade sig det her overfor fansne. Det er fair at tabe med støvlerne på - men vi decideret forærer pointene væk! Tilbageløbet ved 1. mål var for mig det bedste bevis på vores tarvelige indstilling!

Pique ved det 2. mål er grotesk. GROTESK! Hvis der er offside så dømmer VAR den din fucking jubelidiot! Spil færdig! Altid! Man mangler ord for sådan uduelighed!
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Valverde skal stille hold.
Vælge taktik.
Motivere.
Spare spillere.
Påtale fejl.
Straffe elendigt spil.

Og han fejler. Ganske enkelt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Tello skrev:
whidgee skrev:
Tello skrev:
whidgee skrev:
Tello skrev:SÅDAN SEVILLA!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Wow. Flov kommentar
Læs mine svar til hhv. Skydefinten og Emo. Der er en grund til at jeg hylder dem.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er stadig FLOVT. En Barca-fan der sidder og jubler når modstanderen scorer. Skam dig. Du er ikke en rigtig fan. Og så er det lige meget hvor skidt det går for en klub.
Har fulgt med holdet siden 2002 - 11 år gammel. Har været i byen mange gange og har Barca trøjer i hele skabet. Har Catalunya flag herhjemme. Er kæmpe fan, men det her er en farce. Fuldstændig og totalt. Desto mere vores svagheder bliver udstillet, desto hurtigere gøres der noget ved dem. Det er ikke længere et spørgsmål om Arthur, Februar el. lignende. Det her spil er flovt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Du udstiller lidt hvad du er for en fan. Om vi har en lortetræner og lorte spillere så støtter man altid KLUBBEN. KLUBBEn kommer først. At du sidder og jubler over modstanderens mål er helt forrykt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:
Piquénbauer skrev:Tello du ved godt at klubben ikke er Valverde ikk? Når du sidder og hepper på Sevilla så pisser du på Messi, Dembele og hvem du ellers kan lide. Du pisser på hele kollektivet.

Det er ærlig talt pinlig læsning.
Nej, men det er VALVERDE'S JOB at sørge for at det fungerer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Nej. Han er en del af det. Det er ufatteligt at jeg skal sidde og forklare dig at der er flere faktorer omkring et hold der er relevant i forhold til hvordan det præsterer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Du kan da påpege at det viser manglerne, men ligefrem at bryde ud i jubel, herinde, er da bare at smide endnu mere brænde på bålet. Ingen er tilfredse, men derfor håber jubler jeg da ikke, hvis vi taber

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Jeg håber vi vinder alt i år. Mange spillere på holdet der fortjener. Ville være så træt sf at se Real/Atm/Juventus med blot en af de pokaler vi, teoretisk set, stadig spiller med om. Men tror ikke på andet en Copa i år.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

whidgee skrev:
Tello skrev:
whidgee skrev:
Tello skrev:
whidgee skrev:
Tello skrev:SÅDAN SEVILLA!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Wow. Flov kommentar
Læs mine svar til hhv. Skydefinten og Emo. Der er en grund til at jeg hylder dem.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er stadig FLOVT. En Barca-fan der sidder og jubler når modstanderen scorer. Skam dig. Du er ikke en rigtig fan. Og så er det lige meget hvor skidt det går for en klub.
Har fulgt med holdet siden 2002 - 11 år gammel. Har været i byen mange gange og har Barca trøjer i hele skabet. Har Catalunya flag herhjemme. Er kæmpe fan, men det her er en farce. Fuldstændig og totalt. Desto mere vores svagheder bliver udstillet, desto hurtigere gøres der noget ved dem. Det er ikke længere et spørgsmål om Arthur, Februar el. lignende. Det her spil er flovt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Du udstiller lidt hvad du er for en fan. Om vi har en lortetræner og lorte spillere så støtter man altid KLUBBEN. KLUBBEn kommer først. At du sidder og jubler over modstanderens mål er helt forrykt.
Klubben kommer først, og det bedste for klubben er at han forsvinder. Messis sidste par år rådner under Valverdes elendighed.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Når man ser det der fra Pique igen... :sad: :sad: :sad:

Kan ellers godt lide Pique, men altså..?? Det er så arrogant bare at række armen op..og blive ved!!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Umtiti laver fejl ved begge mål men fuck hvor er det irriterende at vi i hver kamp skal score mindst 3 mål på grund af vores forsvar
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster