Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved det helt ærligt ikke. Suarez er så god at det nærmest bliver umuligt at erstatte ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jeg tænker Piatek, Firmino og Kane/Andre Silva/ Luka Jovic.

Ikke helt en top 3 :D

Men det er så baseret på at jeg har set minimalt af Piatek, Andre Silva og Luka Jovic. Jeg synes bare de lyder spændende ud fra hvad jeg har læst og de par klip jeg har set med dem. Piatek, Kane og Firmino ser jeg dog ikke som særlige realistiske, da Piatek lige er skiftet til Milan (hvor han bare fortsætter med at score), Levy er umulig at handle med og Liverpool slipper nok ikke Firmino.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Realistiske top 3:
1. Jovic
2. Werner
3. Maxi Gómez


Urealistiske top 3:
1. Mbappé
2. Kane
3. Griezmann (Firmino)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:Jeg ved det helt ærligt ikke. Suarez er så god at det nærmest bliver umuligt at erstatte ham.
Hehe, det må være muligt at skjule sine tilhørsforhold en smule bedre end det.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kom nu Piq, jeg ved du kan ;-)

Har set et par ffs fra din side, mod kære Luis.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez er den femte mest scorende i klubbens historie. Så ja jeg har da i den grad et tilhørsforhold til ikke bare en af de bedste angribere i klubbens historie men en af se bedste angribere overhovedet set over de sidste mange år. Det stopper ikke pga formnedgang.

Han bliver svær at erstatte og hvis man ser på de realistiske mål så kan jeg ikke se en der kan tage over.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Suarez er den femte mest scorende i klubbens historie. Så ja jeg har da i den grad et tilhørsforhold til ikke bare en af de bedste angribere i klubbens historie men en af se bedste angribere overhovedet set over de sidste mange år. Det stopper ikke pga formnedgang.

Han bliver svær at erstatte og hvis man ser på de realistiske mål så kan jeg ikke se en der kan tage over.
Jeg syntes det afsporer det lidt, at du bruger hans historik. Er du enig eller uenig i, at suarez skal erstattes. Til sommer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Uenig. Han skal have konkurrence så han kan blive sparet mere men han skal ikke erstattes og det tror jeg egentlig ikke han kan. Hvis vi skal spille uden ham fremadrettet så tror jeg løsningen er et systemskifte fremfor spillerkøb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Suarez er den femte mest scorende i klubbens historie. Så ja jeg har da i den grad et tilhørsforhold til ikke bare en af de bedste angribere i klubbens historie men en af se bedste angribere overhovedet set over de sidste mange år. Det stopper ikke pga formnedgang.

Han bliver svær at erstatte og hvis man ser på de realistiske mål så kan jeg ikke se en der kan tage over.
Jeg syntes det afsporer det lidt, at du bruger hans historik. Er du enig eller uenig i, at suarez skal erstattes. Til sommer.
Han lider af er kraftigt formdyk pt, men han skal ikke erstattes til sommer. Der skal til gengæld hentes en ind, som rent faktisk kan konkurrere med ham. Altså en på et ordentlig niveau, ikke a la Munir eller Prince fx.

Vedkommende skulle så gerne være ung også, så han kan køres i stilling.

1. Jovic
2. Rashford
3. Maxi Gomez

Den er svær den top 3 :grin:
Rey Abi!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Det bliver en ekstremt svær opgave at erstatte Suarez, netop fordi han er den femtemest scorende spiller for os. Han er på vej nedad, og har flere og flere dårlige kampe ja. Jeg tror også det bunder lidt i, at der ikke er nogen der tilnærmelsesvis truer hans plads i opstillingen. Det synes jeg vi mangler. Prince er på ingen måde den spiller. Munir var ikke. Paco var heller ikke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror den manglende konkurrence kommer til syne på 2 måder - suarez føler sig ikke presset og kan virke for afslappet men endnu vigtigere så er der ingen der kan supplere så der kan roteres. Prøv lige at tjek hvor mange min suarez har spillet fra starten af januar. Og det med et knæ der ikke er hvad det har været.

For mig er det den største årsag til formnedgangen. Og hvis man kan passe bedre på ham så er jeg overbevist om af han kan være værdifuld et par sæsoner til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Ud af de fire spillere fra linket til hjemmesiden, så ville jeg også vælge Mbappe 10/10 gange.

Werner og Jovic ville slet ikke være urealistiske bud. Et eventuelt køb af en af de to ville nok ikke engang blive halvt så besværligt, som for eksempel Dembele og Coutinho. Den ene har kontraktudløb lige om lidt, og den anden spiller i Frankfurt der godt kunne bruge pengene. Og så køber Bayern ikke dem begge. Sådan en som Rashford er nok henne mod den urealistiske side, og jeg tror heller ikke han ville være det bedste fit. Sådan en som Gabriel Jesus synes jeg stadig er lidt for upoleret. Selv om 16 mål og 5 assists i 34 kampe denne sæson stadigvæk ikke er helt dårligt.

Det er i hvert fald ikke holdbart, at blive ved med at have Suarez som vores startende 9'er. En spiller med så mange formnedgange i løbet af en enkelt sæson, og det bliver kun værre. Det er de mest simple ting der giver ham problemer nu. Hans niveau er langt fra det vi så for 3-4 år siden, og vores nye 9'er vil naturligvis heller ikke ramme det niveau i de første par sæsoner, men det ville virkelig klæde vores hold og spil med en ny angriber der kommer med nyt blod og ny energi.

Det må være topprioritet til sommer, og hvis det bliver nødvendigt så håber jeg også, at man er villig til at droppe De Ligt for at få det gjort.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

A$AP skrev:Ud af de fire spillere fra linket til hjemmesiden, så ville jeg også vælge Mbappe 10/10 gange.

Werner og Jovic ville slet ikke være urealistiske bud. Et eventuelt køb af en af de to ville nok ikke engang blive halvt så besværligt, som for eksempel Dembele og Coutinho. Den ene har kontraktudløb lige om lidt, og den anden spiller i Frankfurt der godt kunne bruge pengene. Og så køber Bayern ikke dem begge. Sådan en som Rashford er nok henne mod den urealistiske side, og jeg tror heller ikke han ville være det bedste fit. Sådan en som Gabriel Jesus synes jeg stadig er lidt for upoleret. Selv om 16 mål og 5 assists i 34 kampe denne sæson stadigvæk ikke er helt dårligt.

Det er i hvert fald ikke holdbart, at blive ved med at have Suarez som vores startende 9'er. En spiller med så mange formnedgange i løbet af en enkelt sæson, og det bliver kun værre. Det er de mest simple ting der giver ham problemer nu. Hans niveau er langt fra det vi så for 3-4 år siden, og vores nye 9'er vil naturligvis heller ikke ramme det niveau i de første par sæsoner, men det ville virkelig klæde vores hold og spil med en ny angriber der kommer med nyt blod og ny energi.

Det må være topprioritet til sommer, og hvis det bliver nødvendigt så håber jeg også, at man er villig til at droppe De Ligt for at få det gjort.
Særligt enig med den sidste linje! De Ligt er "nice to have" og en erstatning/konkurrent til Suarez er "need to have"!
Rey Abi!

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:Suarez er den femte mest scorende i klubbens historie. Så ja jeg har da i den grad et tilhørsforhold til ikke bare en af de bedste angribere i klubbens historie men en af se bedste angribere overhovedet set over de sidste mange år. Det stopper ikke pga formnedgang.

Han bliver svær at erstatte og hvis man ser på de realistiske mål så kan jeg ikke se en der kan tage over.
Formnedgang? Han har været en decideret hæmsko for opbygningsspillet i 2-3 år, og har ikke nettet på udebane i Champions League siden september 2015. Ja, han scorer stadig mange mål i ligaen, og det er da mægtig flot og rart, men den går ikke, hvis man gerne vil kalde sig verdens bedste klub.

Det kunne være fint med en 9'er, der rent faktisk kunne tæmme en bold, og måske endda dukke op til nogle knockout-kampe i Champions League.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det jo ikke fordi holdet generelt har bombet kasser ind på udebane i cl. 1 mål på udebane i de sidste 6 ko-kampe. Så ja det er da for dårligt af suarez men det tyder på at der er lidt mere i det.

Og mens suarez har været en “hæmsko” i angrebet i de sidste 2-3 år så har han i ligaen lavet hhv 29, 25 og 15 mål samt 13, 12 og 5 assists. Det er ikke bare mægtig flot og rart - det er decideret verdensklasse og det bliver ekstremt svært at erstatte. Så kan det godt være at han fucker nogle angreb op men det er sådan han spiller og hvad han tager i opspil giver han i ballade og kaos hos modstanderen (som giver plads og mål).

Personligt tror jeg ikke at han kan erstattes 1 til 1 og jeg tror det bliver ekstremt svært at finde en angriber der kan tage over på sigt. At du så er af en anden overbevisning er fair men jeg tror hurtigt det kommer til at gå op for folk hvor vigtig suarez reelt er for vores offensive spil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster