Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Du bliver mødt af en gruppe der ikke er enige i det du siger. At du tager mit indlæg frem som et eksempel på hvorfor du ikke kan/vil/gider skrive herinde synes jeg er underligt. Du har som mig været herinde i mange år og hvis sidste tråd vitterligt var så slemt (anført af det eksemplet med mit indlæg) så kan jeg ikke andet end stille mig fuldstændig uforstående overfor det.

Og mens du måske afskriver det (og det endda lidt nedladende) at vi blev “venner” bagefter så er det faktisk ret vigtigt for hvorfor forum kører bedre nu. Der er ikke i nærheden af de samme interne alliancer og stridigheder som tidligere hvor man til tider sad med en fornemmelse af at folk bare var modsatte fordi de ikke kunne lide en.

Jeg synes det er fint at du byder ind men jeg kan ikke rigtigt forstå dig. Men jeg lader den ligge og jeg synes da det er ærgerligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja jeg savner også Jonas... jeg er nok også lidt farvet fordi du gav mig engang en Liverpool udebane trøje.

Det glemmer man bare aldrig, sådan noget... jeg tar den på når Liverpool bliver mestre i denne sæson som en hyldest til JonasV!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

whidgee skrev:Elsker nok folk surmuler når de ikke længere kan lide lugten i bageriet. Minder mig lidt om en sur gammel mand som ikke kan tåle forandring og som ikke orker at omstille sig. Så er det nemmere at læne sig tilbage med armene over kors og råbe af det nye og kræve det gamle tilbage. Og det er blot mere komisk når man selv melder sig helt ud og ikke forsøger at bidrage til at her bliver endnu bedre
Elsker at du skamroser den gode tone på forummet og straks derefter kalder andre for surmulende gamle mænd som ikke kan tåle forandring og nærmest er komiske :roll:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Mit fravær skyldes i øvrigt ikke kun, at kvaliteten af forummet er dalende. Jeg har mere travlt end nogensinde før - det er den naturlige konsekvens af at få en søn, arbejde på fuldtid+ og omskrive en roman kort inden udgivelse. Men altså, forummet er blevet kedeligt.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes også niveauet er steget stødt... proportionalt med mængden af mine egne indlæg..
(Smiley med merskums-pibe, der kigger panoramo agtigt ud over Skive)
Panorama i Skive? Hvor? Sidder du ude i Vinde og stirrer ned på os andre [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Du bliver mødt af en gruppe der ikke er enige i det du siger. At du tager mit indlæg frem som et eksempel på hvorfor du ikke kan/vil/gider skrive herinde synes jeg er underligt. Du har som mig været herinde i mange år og hvis sidste tråd vitterligt var så slemt (anført af det eksemplet med mit indlæg) så kan jeg ikke andet end stille mig fuldstændig uforstående overfor det.
Det er ikke den seneste tråd alene. Desuden var dit indlæg vitterligt bare et eksempel, sammen med whidgees, fordi det lige var jer, jeg havde en dialog med. Men det er en generel metaltræthed, der har sneget sig ind over flere år. Tror vist i øvrigt også, i dag er første gang i 2019, jeg har skrevet noget på forum. Og det er nok bare sådan, det skal være.
Piquénbauer skrev:Og mens du måske afskriver det (og det endda lidt nedladende) at vi blev “venner” bagefter så er det faktisk ret vigtigt for hvorfor forum kører bedre nu. Der er ikke i nærheden af de samme interne alliancer og stridigheder som tidligere hvor man til tider sad med en fornemmelse af at folk bare var modsatte fordi de ikke kunne lide en.
Lad mig lige understrege at det ikke var ment nedladende. Jeg opdagede godt at det kunne opfattes sådan, hvorfor jeg også ændrede ordlyden da jeg genlæste mit indlæg.
Jeg kan godt forstå hvis du har følt at der var alliancer tidligere, men det er også vigtigt at huske på at der også blev skrevet en masse, som folk skrev fordi de mente det - og ikke udelukkende for at være efter andre, eller vælge side i en skyttegravskrig. En af grundene til at jeg fremhæver seneste kamptråd er også fordi jeg synes for/imod Copa'en-diskussionen og konsekvenserne af turneringsprioriteter egentlig har en afsmag af det samme.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af whidgee »

Flax_Generous skrev:
whidgee skrev:Elsker nok folk surmuler når de ikke længere kan lide lugten i bageriet. Minder mig lidt om en sur gammel mand som ikke kan tåle forandring og som ikke orker at omstille sig. Så er det nemmere at læne sig tilbage med armene over kors og råbe af det nye og kræve det gamle tilbage. Og det er blot mere komisk når man selv melder sig helt ud og ikke forsøger at bidrage til at her bliver endnu bedre
Elsker at du skamroser den gode tone på forummet og straks derefter kalder andre for surmulende gamle mænd som ikke kan tåle forandring og nærmest er komiske :roll:
Når man bidrager med
Jeg har været her siden 2007 og det har aldrig været mere kedeligt end lige nu
så fortjener man desværre ikke mere ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes også niveauet er steget stødt... proportionalt med mængden af mine egne indlæg..
(Smiley med merskums-pibe, der kigger panoramo agtigt ud over Skive)
Panorama i Skive? Hvor? Sidder du ude i Vinde og stirrer ned på os andre [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Vinde er for tabere... næ, nej, Main street Viborgvej... thats where it’s at!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Take care, boyz :cool:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Bare mens du er her Jonas, så et lille tip, også til andre, om en vinylbutik i Barcelona - Paradiso I Sant Antoni. Lille, hyggelig og godt udvalg.

Og så håber jeg bare, trods forskellige uenigheder, at debatterne kan fortsætte, men at folk måske skal være hurtigere til at enes om at være uenige. For nogle af de sidste mange diskussioner i kamptråde og andre steder, ender med at være samme rille igen og igen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Flax_Generous skrev:Mit fravær skyldes i øvrigt ikke kun, at kvaliteten af forummet er dalende. Jeg har mere travlt end nogensinde før - det er den naturlige konsekvens af at få en søn, arbejde på fuldtid+ og omskrive en roman kort inden udgivelse. Men altså, forummet er blevet kedeligt.
Jamen tak for din “bedømmelse”. Pøj pøj med det hele.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Flax, har du skrevet en roman? Jeg har nemlig skrevet en og redigerer nu i den samt retter fejl. Og hvem udgiver den?

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes også niveauet er steget stødt... proportionalt med mængden af mine egne indlæg..
(Smiley med merskums-pibe, der kigger panoramo agtigt ud over Skive)
Panorama i Skive? Hvor? Sidder du ude i Vinde og stirrer ned på os andre [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Vinde er for tabere... næ, nej, Main street Viborgvej... thats where it’s at!
Der er da kun udsigt til vejarbejde derfra [emoji1]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Flax_Generous skrev:Mit fravær skyldes i øvrigt ikke kun, at kvaliteten af forummet er dalende. Jeg har mere travlt end nogensinde før - det er den naturlige konsekvens af at få en søn, arbejde på fuldtid+ og omskrive en roman kort inden udgivelse. Men altså, forummet er blevet kedeligt.
Wut man? Din egen roman eller en andens du omskriver, hvis man gør det? Kunne være sjovt, måske?

Sejt, godt gået.

Jeg er på lige fod med Jonas, man orker sq ikke så meget mere, og når man endelig gør så dropper man det hurtigt igen. Der er folk herinde der føler sig hævet og som tør sætte andre på plads og få folk til at miste modet til debatter.

Jeg holder på, mest på grund af den legacy dette forum har, og minder om tiden før. Måske er man bare nostalgisk med årene...

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes også niveauet er steget stødt... proportionalt med mængden af mine egne indlæg..
(Smiley med merskums-pibe, der kigger panoramo agtigt ud over Skive)
Panorama i Skive? Hvor? Sidder du ude i Vinde og stirrer ned på os andre [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Vinde er for tabere... næ, nej, Main street Viborgvej... thats where it’s at!
Der er da kun udsigt til vejarbejde derfra [emoji1]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Ok, kom så med det... hvor er det lige du bor, siden du har så stor lokal kendskab til Sallings hovedstad?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster