10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Lol, lad os slutte aftenen af med at give Ronaldo en guffer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Blaugrana al vent skrev:Husk vi har 7 points forspring fordi vi er bedst indbyrdes mod Real.
Ja, indtil vi lige møder dem igen.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Xavi6Smede skrev:Hvis vi er trætte på nuværende tidspunkt i sæsonen, så det fordi spillerne er i for dårlig form. For hårdt kampprogram er virkelig en ringe undskyldning.

For lige at citere den altid kloge Morten Bruun fra hans blog forleden; "En af den moderne fodboldverdens mest sejlivede myter er, at det er en fordel ikke at spille så mange kampe, når tingene skal afgøres. Fordi spillerne får ro til at restituere og fokusere. Det skulle også give færre skader."

City spiller flere kampe end vi gør, og de virker okay friske.
Det handler jo også bare om, at vi har en utrolig begrænset træner der ikke engang kan få det optimale ud af vores bedste start 11'er. Hvordan i alverden skulle han så kunne få noget ud af reserverne? Han er tvunget til at spille de bedste hele tiden, for ellers kommer vi bare i kæmpe problemer, næsten ligemeget hvem modstanderen er. Hvornår har vi sidst set det? Messi var slet ikke 100% i dag, og det var han heller ikke mod Bilbao. Alligevel bliver man ved med at bruge ham. Malcom skulle for eksempel også have startet i dag. Coutinho skal bare ikke spille, når niveauet er sådan her.

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Eneste positive fra kampen er, at vi

Ikke tabte pga. Ter Stegens redninger
Fortsat har 6 point til nr. 2, som nu bare er RM

RM virker desværre i langt bedre form end os. Omkring jul var de nærmest afskrevet. Vi mangler både RM og Atl. Madrid. Det kan blive svært at spare spillere, hvis vi ikke skal sætte alt over styr.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Tello skrev:
Rb88 skrev:
A$AP skrev:Bedste transfer vi kan få til sommer vil være en ny træner.
Så gerne Setien i så fald

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Jamen er han født i Barcelona? Har han spillet for Barcelona? Pisset og skidt på et toilet i Barcelona? Gået ture med sin hund i Barcelona? Hoppet ud fra en klippe i Barcelona? Nej? Godt, så kan han ikke blive træner for Barcelona.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Nej det er mærkeligt. Lige på træner posten har vi samme strategi som Bilbao har med spillerne åbenbart. Lidt trættende

Valverde udstiller sine manglende taktisk evner i denne kamp, desværre

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Er med på de tidligere sæsoner, men vores form in mente er det ikke vildt usandsynligt at vi kan tabe både ude på Sevilla og ude mod Real. Så er forspringet, selvfølgelig hvis Real også vinder, væk. Det er mere det der bekymrer mig. Og så at vi ser trætte ud.
Medmindre vi taber 4-0 til Real så vil vi stadig være foran. Og vi vil have overstået ath, Sevilla og Real ude i et presset program.

Vi er stadig i en meget fordelagtigt position. Messi skal i omdrejninger. Det samme skal demb. Så tror jeg godt vi kan stå med 3-4 point ned når vi går ind i marts. Det ville virkelig stille os stærkt i forhold til mesterskabet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg synes at Valverde spiller fallit ved at smide Semedo på venstre back. Semedo har været en af vores bedste de seneste par kampe og højre siden ejer han for tiden. Spil dog Roberto i venstre side og spil mere afdæmpet der og med fuld pres på højre.

Mange var ringe i dag men Lui var klart den ringeste. Det var han også senest imod Real.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Du har selvfølgelig helt ret ASAP. Han ved ikke hvad han laver. Han skal bare fyres og så kan vi forhåbentligt få setien ind!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nu var den kombination vi aå i dag også dræbende for vores spil
1) Messi er ikke på 100%, man når han er på banen bliver han søgt hele tiden, det havde været bedre at spare ham til han er 100%
2) Ath Bilbao laver frispark hver 3. minut, så der bliver aldrig flow i spillet, samt at det bliver fysisk og der blir en hads stemning

Begge ovenstående er dræbende for vores spil.

Men jeg er stadig fortrøstningsfuld og tror på ligaen. Vi vidste at det er en meget svær udebane, og ja, det var det... i hvertfald med en Messi på 70 % og uden Alba og Arthur.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

SpillerSomMESSI skrev:
Xavi6Smede skrev:Hvis vi er trætte på nuværende tidspunkt i sæsonen, så det fordi spillerne er i for dårlig form. For hårdt kampprogram er virkelig en ringe undskyldning.

For lige at citere den altid kloge Morten Bruun fra hans blog forleden; "En af den moderne fodboldverdens mest sejlivede myter er, at det er en fordel ikke at spille så mange kampe, når tingene skal afgøres. Fordi spillerne får ro til at restituere og fokusere. Det skulle også give færre skader."

City spiller flere kampe end vi gør, og de virker okay friske.

City har da lige for et par uger siden haft et par ordinære kampe... hvor de bestemt ikke så friske ud og de tabte også n af de kampe...

De var gode i dag.

Omvendt var City dårlige lige den uge hvor vi vandt 6-1 over Sevilla

Vi har et bedre målsnit end City... ro på nu, med de der mærkelige sammenligninger.
Nu er der bare enorm stor forskel på at ramme en skidt stime, hvor man taber kampe selvom skudstatistikken hedder 20-5, og så på tabe kampe med årsagen "Vi trætte fordi med i cuppen". Jeg sammenligner på ingen måde vores niveau eller resultater med Manchester City.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:Du har selvfølgelig helt ret ASAP. Han ved ikke hvad han laver. Han skal bare fyres og så kan vi forhåbentligt få setien ind!
Altså jeg er jo ellers en af Valverde- og Suarez forsvarere, men synes du ikke, at kampen idag er en rids i lakken hos Valverde? Passiviteten. Semedo på VB. At han ikke tør skifte Suarez ud. Den totale mangel på kreativitet på banen. Det manglende presspil. At ingen tager de rigtige løb. Bare for at nævne nogle momenter.


Resultatmæssigt er 0-0 selvfølgelig ok på den bane. Men spilmæssigt....

Edit: Jeg taler ikke for fyring, blot at jeg forstår, folk er meget kritiske her til aften.
Senest rettet af Goaaal man feb 11, 2019 12:02 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Xavi6Smede skrev:Hvis vi er trætte på nuværende tidspunkt i sæsonen, så det fordi spillerne er i for dårlig form. For hårdt kampprogram er virkelig en ringe undskyldning.

For lige at citere den altid kloge Morten Bruun fra hans blog forleden; "En af den moderne fodboldverdens mest sejlivede myter er, at det er en fordel ikke at spille så mange kampe, når tingene skal afgøres. Fordi spillerne får ro til at restituere og fokusere. Det skulle også give færre skader."

City spiller flere kampe end vi gør, og de virker okay friske.
Man skal nemlig være lettere tung i øverste etage, hvis man oprigtigt køber den myte. De her spillere bliver ikke trætte fysisk, så det er ren og skær mentalt, hvor træneren og anførerne har den vigtige opgave at sprede SULT i truppen! Hvis det bullshit om træthed pga kampe skulle passe, så havde vi ikke vundet The Treple i 09 og 15! City spiller som glubske ulve i dag mod Chelsea, og de vælter i kampe.

Om kampen i dag må siges, at det var Messis dårligste siden kampen i Roma. Jeg forstår ikke, at Valverde holder Semedo på venstre! Og så har Suarez for lang snor... Dembele kommer monster sent ind og vi skaber vitterligt 0 chancer en hel kamp. Vi bliver snydt for sejren til sidst med det straffe, men uafgjort er ikke ufortjent af Bilbao, som viser meget mere sult i dag end os.

Jeg frygter for at vi ikke vinder det spanske mesterskab - sågar selvom oraklet Piquenbaur mener, at vi allerede har vundet ...
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Xavi6Smede skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Xavi6Smede skrev:Hvis vi er trætte på nuværende tidspunkt i sæsonen, så det fordi spillerne er i for dårlig form. For hårdt kampprogram er virkelig en ringe undskyldning.

For lige at citere den altid kloge Morten Bruun fra hans blog forleden; "En af den moderne fodboldverdens mest sejlivede myter er, at det er en fordel ikke at spille så mange kampe, når tingene skal afgøres. Fordi spillerne får ro til at restituere og fokusere. Det skulle også give færre skader."

City spiller flere kampe end vi gør, og de virker okay friske.

City har da lige for et par uger siden haft et par ordinære kampe... hvor de bestemt ikke så friske ud og de tabte også n af de kampe...

De var gode i dag.

Omvendt var City dårlige lige den uge hvor vi vandt 6-1 over Sevilla

Vi har et bedre målsnit end City... ro på nu, med de der mærkelige sammenligninger.
Nu er der bare enorm stor forskel på at ramme en skidt stime, hvor man taber kampe selvom skudstatistikken hedder 20-5, og så på tabe kampe med årsagen "Vi trætte fordi med i cuppen". Jeg sammenligner på ingen måde vores niveau eller resultater med Manchester City.
Stats fra kampen mellem bundholdet Newcastle og City
Mål 2-1
Skud 7-12
Skud på mål 2-4

Forstår godt du overdriver, men Newcastle er dårligere end Bilbao, og vi havde ikke Messi på 100%og slet ikke Alba og Arthur med i dag... og vi TABTE ikke,... det gjorde City derimod

Pas nu på med de der mærkelige sammenligninger som jeg siger.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Xavi6Smede skrev:Hvis vi er trætte på nuværende tidspunkt i sæsonen, så det fordi spillerne er i for dårlig form. For hårdt kampprogram er virkelig en ringe undskyldning.

For lige at citere den altid kloge Morten Bruun fra hans blog forleden; "En af den moderne fodboldverdens mest sejlivede myter er, at det er en fordel ikke at spille så mange kampe, når tingene skal afgøres. Fordi spillerne får ro til at restituere og fokusere. Det skulle også give færre skader."

City spiller flere kampe end vi gør, og de virker okay friske.
Man skal nemlig være lettere tung i øverste etage, hvis man oprigtigt køber den myte. De her spillere bliver ikke trætte fysisk, så det er ren og skær mentalt, hvor træneren og anførerne har den vigtige opgave at sprede SULT i truppen! Hvis det bullshit om træthed pga kampe skulle passe, så havde vi ikke vundet The Treple i 09 og 15! City spiller som glubske ulve i dag mod Chelsea, og de vælter i kampe.

Om kampen i dag må siges, at det var Messis dårligste siden kampen i Roma. Jeg forstår ikke, at Valverde holder Semedo på venstre! Og så har Suarez for lang snor... Dembele kommer monster sent ind og vi skaber vitterligt 0 chancer en hel kamp. Vi bliver snydt for sejren til sidst med det straffe, men uafgjort er ikke ufortjent af Bilbao, som viser meget mere sult i dag end os.

Jeg frygter for at vi ikke vinder det spanske mesterskab - sågar selvom oraklet Piquenbaur mener, at vi allerede har vundet ...
Luis Suárez: "We come from playing many games and today we have shown fatigue."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Og det var det jeg pointerede før den der fuldstændige unødvendige revanche mod Sevilla... spar alle stamspillere... hvis reserverne klarer den så ok... ellers er fokus fuld ud på det mål som vi satte ved sæson start, at vinde CHL og Ligaen...

Dumt!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst