10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana al vent »

Husk vi har 7 points forspring fordi vi er bedst indbyrdes mod Real.
Jeg bløder Blaugrana

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Mats - 10/10.
Semedo - 10/10.
Piqué - 6/10.
Lenglet - 6/10.
Roberto - 4/10.
Vidal - 5/10.
Rakitic - 5/10.
Busquets - 6/10.
Cou - 4/10.
Messi - 6/10.
Suarez - 2/10.

Alena - 6/10.
Dembouz - 7/10. Skud på mål, gode løb.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Skandaløs præstation af: Valverde, Suarez, Messi og Coutinho.

Dumpet præstation af: "Midtbanen".

Godkendt præstation af: "Forsvaret"

Fremragende præstation: Ter Stegen.


Den her kamp er en kæmpe rids i lakken ift. Valverde for mig. Skandaløst, at han ikke reagerer og flår Suarez ud og sætter enten Prince eller Malcolm ind. Derudover kritisabelt, at han ikke sætter Semedo på sin "gode side", og at han ikke reagerer på det elendige spil noget før.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Den indstilling der var mod Sevilla i CDR... det der den man skal bruge i liga og CHL... ikke i CDR!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

A$AP skrev:Bedste transfer vi kan få til sommer vil være en ny træner.
Så gerne Setien i så fald

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Rb88 skrev:
A$AP skrev:Bedste transfer vi kan få til sommer vil være en ny træner.
Så gerne Setien i så fald

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Jamen er han født i Barcelona? Har han spillet for Barcelona? Pisset og skidt på et toilet i Barcelona? Gået ture med sin hund i Barcelona? Hoppet ud fra en klippe i Barcelona? Nej? Godt, så kan han ikke blive træner for Barcelona.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis vi er trætte på nuværende tidspunkt i sæsonen, så det fordi spillerne er i for dårlig form. For hårdt kampprogram er virkelig en ringe undskyldning.

For lige at citere den altid kloge Morten Bruun fra hans blog forleden; "En af den moderne fodboldverdens mest sejlivede myter er, at det er en fordel ikke at spille så mange kampe, når tingene skal afgøres. Fordi spillerne får ro til at restituere og fokusere. Det skulle også give færre skader."

City spiller flere kampe end vi gør, og de virker okay friske.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana al vent »

Det er svært at bryde Bilbao ned når vi insisterer på at spille gennem midten. Det var en fejl ikke at have nogle ordentlige kanter med.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Messi var bestemt ikke 100%
Suarez burde ikke have spillet CDR kampen
Vidal burde ikke have spillet denne kamp
Semedo skulle have byttet til højre side et tidspunkt i kampen.
Coutinho var ok i pasningsspillet, men udfordrer for lidt

Valverde ved ikke hvad han gør.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ah jeg kan se at krisestemningen nu kører på fuld tryk. Jeg vil også være med.

Jeg synes vi skal sælge suarez og købe Timo werner. Ud med Valverde og så enten ind med sarri eller setien. Måske også farvel til pique og så skal de ligt selvfølgelig hentes. Hvis det sker så vinder vi alt igen. Treble hver sæson 3-4 sæsoner i træk.

Det gode ved at have et stort forspring er at man har råd til dårlige perioder. Hvis man vil se hvordan de er blevet håndteret så tjek de seneste 10 la liga sæsoner. Vi plejer at være ret gode og jeg kan ikke se hvorfor vi nu skal gå i panik. Det gør spillerne i hvert fald ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Tello - Du kan ikke mene, at du giver Semedo 10/10?! En VB for Barca skal bidrage med langt mere offensivt spil end det der. At det så ikke er hans skyld, fordi Valverde vælger at spille ham på VB, er noget andet. Men max en middel karakter for præstationen idag.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Goaaal skrev:Tello - Du kan ikke mene, at du giver Semedo 10/10?! En VB for Barca skal bidrage med langt mere offensivt spil end det der. At det så ikke er hans skyld, fordi Valverde vælger at spille ham på VB, er noget andet. Men max en middel karakter for præstationen idag.
Netop fordi han ikke er venstre back. Roberto spillere mere elendigt på højre end Semedo gjorde på venstre. Suarez spillede sin naturlige position og var butt fucking elendig. Semedo på en total unaturlig position, og han klarer det super.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Xavi6Smede skrev:Hvis vi er trætte på nuværende tidspunkt i sæsonen, så det fordi spillerne er i for dårlig form. For hårdt kampprogram er virkelig en ringe undskyldning.

For lige at citere den altid kloge Morten Bruun fra hans blog forleden; "En af den moderne fodboldverdens mest sejlivede myter er, at det er en fordel ikke at spille så mange kampe, når tingene skal afgøres. Fordi spillerne får ro til at restituere og fokusere. Det skulle også give færre skader."

City spiller flere kampe end vi gør, og de virker okay friske.

City har da lige for et par uger siden haft et par ordinære kampe... hvor de bestemt ikke så friske ud og de tabte også n af de kampe...

De var gode i dag.

Omvendt var City dårlige lige den uge hvor vi vandt 6-1 over Sevilla

Vi har et bedre målsnit end City... ro på nu, med de der mærkelige sammenligninger.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Ah jeg kan se at krisestemningen nu kører på fuld tryk. Jeg vil også være med.

Jeg synes vi skal sælge suarez og købe Timo werner. Ud med Valverde og så enten ind med sarri eller setien. Måske også farvel til pique og så skal de ligt selvfølgelig hentes. Hvis det sker så vinder vi alt igen. Treble hver sæson 3-4 sæsoner i træk.

Det gode ved at have et stort forspring er at man har råd til dårlige perioder. Hvis man vil se hvordan de er blevet håndteret så tjek de seneste 10 la liga sæsoner. Vi plejer at være ret gode og jeg kan ikke se hvorfor vi nu skal gå i panik. Det gør spillerne i hvert fald ikke.
Er med på de tidligere sæsoner, men vores form in mente er det ikke vildt usandsynligt at vi kan tabe både ude på Sevilla og ude mod Real. Så er forspringet, selvfølgelig hvis Real også vinder, væk. Det er mere det der bekymrer mig. Og så at vi ser trætte ud.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:Ah jeg kan se at krisestemningen nu kører på fuld tryk. Jeg vil også være med.

Jeg synes vi skal sælge suarez og købe Timo werner. Ud med Valverde og så enten ind med sarri eller setien. Måske også farvel til pique og så skal de ligt selvfølgelig hentes. Hvis det sker så vinder vi alt igen. Treble hver sæson 3-4 sæsoner i træk.

Det gode ved at have et stort forspring er at man har råd til dårlige perioder. Hvis man vil se hvordan de er blevet håndteret så tjek de seneste 10 la liga sæsoner. Vi plejer at være ret gode og jeg kan ikke se hvorfor vi nu skal gå i panik. Det gør spillerne i hvert fald ikke.
Nej, spillerne virker super afslappet. Faktisk så afslappet, at der ikke var noget presspil idag eller nogle gode løb uden bold. Det er ikke den her kamp, det handler om (for mig), men derimod hvordan vi har spillet det meste af 2019.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster