Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil langt hellere at man prøver at finde en rolle til ham. Det bliver fremadrettet stort set umuligt at købe spillere på det niveau cou (normalt) har.

Valverde skal stoppe med at give ham samme rolle som man ser demb spille. Det kan han ikke. Han sætter ham op til at fejle. Der vil dog komme plads til cou snart på feks midten når Messi/suarez bliver ældre og der kommer nogle mere hårdtarbejdende typer til angrebet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Cou er ikke noget værd til nogen af siderne
Han spiller udelukkende pga navnet
Vil hellere spillere Tello fremme end cou da han i det mindste bidrager med fart

Jeg så os gerne spille bus og Arthur som holding MF. Messi foran, med Suarez i front og dembele og Malcom på siderne. Måske ikke mod Bilbao på udebane men så mod en lidt ringere modstander i ligaen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hold nu op. Det er simpelthen for usagligt det der. For det første så er det virkelig en underlig tendens at cou bare skal ned med nakken. For det andet så har han vitterligt for et par kampe siden lavet 2 mod sevilla der var afgørende for at vi overhovedet gik videre. Han har også scoret mod real tidligere på sæsonen.

Cou har i denne sæson i 32 kampe 8 mål og 5 assists. Han spiller ikke godt men det er simpelthen ved at stikke helt af med brok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Cou var egentlig ret fornuftig i sin første halvsæson, han har startet skidt her i anden, men som andre også påpeger så tror jeg bare ikke at han er til den kant. Jeg havde altid set ham som en Ini afløser, en central offensiv midt der løber i rummet foran den defensive midt, i en kanp så fri rolle som Messi selvf..

Men, når han er på kanten så er han for låst til den kant, han har ikke farten og med sine træk kan han sætte spillere af men ikke komme fremmed, han er god til de små rum og derfor skal han tættere på feltet, og mere centralt og for alt i verden i positioner hvor han kan trykke af fra.

Bus, Arthur, Cou, give den midt en del kampe i træk, de skal nok gøre det godt. Vidal og Rak som aflastere for den. Allez!

Tello, pfft!
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Om hans præstation bliver blæst op eller ej, så var han stadig vores bedste offensive spiller. Og Messi var jo tydeligvis ikke klar da han blev skiftet ind. Hvis han virkelig var på 100% så havde han også startet. Dembele har ikke spillet siden han blev skadet, og er en udebanekamp mod Bilbao virkelig den første kamp man vil smide ham ind i, fra start? Jeg håber i hvert fald, at det ikke bliver begge to der starter, for de vil begge to komme til at få en masse slag. Ellers så skift Dembele ind i anden halvleg. Det skader ikke noget, at lade Malcom få en kamp mere til at sætte mere til efter i aftes, og så eventuelt skifte ham ud hvis det er nødvendigt.

Real - Atleti spiller en dag før os, og hvis resultatet kommer os til gode, så reflekterer det forhåbentligt også vores start 11'er.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må vi se, men personligt kan jeg ikke se malcom blive foretrukket fremfor cou. Det ændre en halvgod kamp ikke på. Hvis Messi/demb ikke er med mod ath så spiller cou i stedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Alias-A »

Hvis han hed Malcominho, så var han i start 11'eren nu ;)
93' Iniesta

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Malcolm viser jo fint igår, hvorfor han ikke spiller. Han brænder (igen) en 100% chance, der bare ikke må brændes. Du kan ikke have en spiller i startopstillingen for FCB, der konsekvent laver det der. Der var det samme kampen før, om end vi kan reducere den chance til en 95%. Når det så er sagt, så spillede han bedre, end jeg havde påstået, han ville. At Coutinho spiller langt dårligere, er så en gåde.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Coutinho er langsomt ved at blive det største flop i vores historie, helt ufatteligt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Emancipator »

Det eneste jeg syntes Coutinho mangler er Malcoms gå på mod.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Det mener jeg ærligt talt ikke piq. Jeg syntes der er en tendens til man bare skal forsvare cou herinde. Ja mit forslag om Tello skal selvf ses i en spøg men jeg mener vitterlig det jeg skriver om cou. Jeg synes han er tæt på elendig for os. Vi kan ikke fremhæve 2 mål mod Sevilla når 1 er på straffe, men ikke samtidig fremhæve 1 mål for Malcom i enten inter eller real kampen. Det er simpelthen bare dobbelt moralsk

Jeg synes cou er en god spiller. Bare ikke for os. Jeg mener han er decideret fejlcastet. Han skal ikke spille cm for han taber bolden for ofte og tager for mange berøringer. Han skal ikke spille kant da han er for låst, for duelsvag og for langsom. Hans evner vil bedst komme til ret imellem disse kæder men der spiller verdens bedste spiller, så det sker heller ikke.
Det er ikke alt sammen udelukkende Coutinho's skyld. Men han fungere ikke for os, og jeg mener vores kanter skal have mere fart i vores stil og system.

Kan vi få 100 mio euro så solgte jeg ham med det samme hvis jeg kunne. Og gik efter en anden type spiller



Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Alle brænder jo direktører, især spillere som ikke har kampe i benene.

Man kan skal passe på ikke at dømme på en enkelt kamp. Synes dog det er vigtigt, at vi får spillet Malcom varmere.
Vores startere er ikke immune for hverken skader eller karantæne.
Når Cou kun sporadisk kan eller vil levere. Så skal vi have et alternativ, der kan og vil løbe offensivt, men så sandelig også defensivt. Så er det egentlig ligegyldigt, hvem det har bedste top niveau, eller har kostet en milliard. Det vinder ikke de hårde kampe, og skaffer ingen titler.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det mener jeg ærligt talt ikke piq. Jeg syntes der er en tendens til man bare skal forsvare cou herinde. Ja mit forslag om Tello skal selvf ses i en spøg men jeg mener vitterlig det jeg skriver om cou. Jeg synes han er tæt på elendig for os. Vi kan ikke fremhæve 2 mål mod Sevilla når 1 er på straffe, men ikke samtidig fremhæve 1 mål for Malcom i enten inter eller real kampen. Det er simpelthen bare dobbelt moralsk
Der er ingen der forsvarer cous niveau som sådan. Tværtimod handler det om de utallige bemærkninger om at han er elendig, et flop osv. Det er bare ikke rigtigt. Han lever ikke op til sin pris eller sit niveau men han er ikke elendig. Hleb var elendig. Tello var elendig.

Og jeg fremhævede ikke cous mål for at "bevise" at han er bedre end malcom. Jeg gjorde det lige netop fordi det er dobbelt moralsk at påstå at malcom nu skal spille fordi han scorede mod real. Cou har i sin tid hos os vist meget mere end malcom. Det ændre en halvgod kamp fra malcom ikke på.
Jeg synes cou er en god spiller. Bare ikke for os. Jeg mener han er decideret fejlcastet. Han skal ikke spille cm for han taber bolden for ofte og tager for mange berøringer. Han skal ikke spille kant da han er for låst, for duelsvag og for langsom. Hans evner vil bedst komme til ret imellem disse kæder men der spiller verdens bedste spiller, så det sker heller ikke.
Det er ikke alt sammen udelukkende Coutinho's skyld. Men han fungere ikke for os, og jeg mener vores kanter skal have mere fart i vores stil og system.
Du snakker som vi bare spiller på en bestemt måde og vil fortsætte med det. Vi ved vitterligt ikke hvordan vi spiller om et år. Suarez og Messi er ikke unge mere og der kommer uden tvivl til at ske ting med holdet. Der mener jeg at det er en klar fordel at have en spiller af cous kaliber i truppen da han faktisk i en rigtig rolle ville kunne gøre det godt.
Kan vi få 100 mio euro så solgte jeg ham med det samme hvis jeg kunne. Og gik efter en anden type spiller
Ja og så kan den nye kaldes flop om et år. Cou har vist at han kan spille for os. Han har scoret vigtige mål mod gode hold. Det vil jeg langt hellere holde fast i fremfor at købe endnu en ubekendt. Desuden bliver det sværere og sværere at købe kvalitet. 100 mio kommer man ikke langt for i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ladislau »

Det er en rigtig god pointe, men skal vi vente på det?
Suarez har sgu nok en sæson i sig endnu, og Messi forhåbentlig nogle stykker. Dembele bliver desuden aldrig en slider som sådan.

Vi har også Alena, Arthu og en Puig i støbeskeen til fremtiden. Synes vi skal se på det til sommer, sådan helt nøgternt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster