6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Det her bliver nok en af Semedo's mest udfordrende kampe for klubben, siden han kom til. Marcelo og Reals venstreside har altid været en kæmpe trussel de sidste mange år. I dag har de så også en godt spillende Vinicius der er lynhurtig og teknisk stærk. Hvorfor jeg også tror han er et bedre fit end Sergi, specielt i dag.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

PuyolErGud skrev:
Goaaal skrev:Lad os se hvad der bliver skabt offensivt med de spillere på banen :-) Håber I får ret. Jeg ser ikke det der som den rigtige opstilling mod Real, når Demb og Messi mangler.
Hvordan skulle vi da stille op, nu hvor Messi og Dembele øjensynligt ikke er helt klar?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Jeg ville have haft Vidal inde. Derudover ville jeg aldrig lade Malcolm spille en clasico. Så hellere Boeteng. Jeg ville også have ladet Dembele starte, hvis det er rigtigt, at det blot er forkølelse der holder ham ude. Jeg er nok også farvet af at være ret ærgerlig, over at have glædet mig til at se "os" folde "os" ud, men synes det der er en af de ringeste opstillinger vi har haft mod Real i mange år? Hvor mener I chancerne skal komme fra? Rak? Coutinho? Næppe.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Goaaal skrev:
PuyolErGud skrev:
Goaaal skrev:Lad os se hvad der bliver skabt offensivt med de spillere på banen :-) Håber I får ret. Jeg ser ikke det der som den rigtige opstilling mod Real, når Demb og Messi mangler.
Hvordan skulle vi da stille op, nu hvor Messi og Dembele øjensynligt ikke er helt klar?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Jeg ville have haft Vidal inde. Derudover ville jeg aldrig lade Malcolm spille en clasico. Så hellere Boeteng. Jeg ville også have ladet Dembele starte, hvis det er rigtigt, at det blot er forkølelse der holder ham ude. Jeg er nok også farvet af at være ret ærgerlig, over at have glædet mig til at se "os" folde "os" ud, men synes det der er en af de ringeste opstillinger vi har haft mod Real i mange år? Hvor mener I chancerne skal komme fra? Rak? Coutinho? Næppe.
En af de ringeste i mange år?

Hvis Messi havde spillet så havde det næsten været der absolut stærkeste vi kan stille.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

B-Freak skrev:
Goaaal skrev:
PuyolErGud skrev:
Goaaal skrev:Lad os se hvad der bliver skabt offensivt med de spillere på banen :-) Håber I får ret. Jeg ser ikke det der som den rigtige opstilling mod Real, når Demb og Messi mangler.
Hvordan skulle vi da stille op, nu hvor Messi og Dembele øjensynligt ikke er helt klar?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Jeg ville have haft Vidal inde. Derudover ville jeg aldrig lade Malcolm spille en clasico. Så hellere Boeteng. Jeg ville også have ladet Dembele starte, hvis det er rigtigt, at det blot er forkølelse der holder ham ude. Jeg er nok også farvet af at være ret ærgerlig, over at have glædet mig til at se "os" folde "os" ud, men synes det der er en af de ringeste opstillinger vi har haft mod Real i mange år? Hvor mener I chancerne skal komme fra? Rak? Coutinho? Næppe.
En af de ringeste i mange år?

Hvis Messi havde spillet så havde det næsten været der absolut stærkeste vi kan stille.
Du er nødt til at kigge på, hvordan folk performer, og hvor chancerne bliver skabt i år. Derfor mener jeg virkelig, at det der er en meget problematisk opstilling mod Real. Men du kan da svare på, hvor du mener chancerne skal komme fra?

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SirJonas »

En beskeden lineup.

Jeg tror ikke på udraderingen, men vi bør kunne spille op med real.
Tror på en lige kamp nu. Suarez skal nok score.

2-1

Benzema
Suarez
-HT-
Suarez

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Så eneste ændring er faktisk at Messi er ude.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Nogen der har stream efter reddit har banned siderne? [emoji15]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Rb88 skrev:Nogen der har stream efter reddit har banned siderne? [emoji15]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Du kan få strive gratis i 7 dage :-)

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Rb88 skrev:Nogen der har stream efter reddit har banned siderne? [emoji15]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Der er nogle her:
https://www.footybite.com/football/real ... emi-final/
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
Rb88 skrev:Nogen der har stream efter reddit har banned siderne? [emoji15]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Der er nogle her:
https://www.footybite.com/football/real ... emi-final/
Alternativt, hvis man bruger discord, så kig på denne server:
https://discord.gg/vQzWt4
Det er de samme som dem der havde soccerstreams osv. på reddit.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Er ikke fan af Malcolm som starter, synes det er alt for risikabelt og lur mig, om han ikke falder helt igennem. Det er jo ikke fordi manden har fået oceaner af spilletid og bunker af selvtillid (Hey, det rimede)

Måske det også skyldes de typiske nerver som altid bliver ekstra følsomme, når vi spiller mod "de der," fra Madrid.

Skål! (I kaffe) og rigtig god kamp, drenge.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg syntes det er fint med Malcom... og havde hellere brugt Prince end Suarez.. og ladet Alena spille i stedet for Rak.. og Verm i stedet for Pique.. men hey! Sådan er der jo så meget.

Vil næsten håbe at vi ikke går videre i denne mickey mouse turnering...

Se bare hvor meget fokus den stjæler fra den svære udekamp i weekenden, hvor vi hellere må vinde.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Muddi12345 »

Hvad fanden sker der for, at så mange herinde pludselig har så vattet en holdning? Det var da utroligt. Hvis vi ikke kan spille med i 3 turneringer, så har vi intet at gøre her. Jeg er helt med på, at denne turnering er den mindst vigtige og den skal derfor nedprioriteres i forhold til de andre turneringer. Og det er den også blevet. Både mod Levante ude og Sevilla ude, har Valverde sparet rigtig mange spillere. Det er 2 færre kampe til de sædvanlige startere. Hvis vi ikke kan stille op i stærkest mulige opdtilllng idag i en El Clasico (!!!), bare fordi vi har en “svær” udekamp om 4 dage (4 dage!!!), så er der noget helt galt. Vi har en hel uge til at hvile efter Bilbao kampen i weekenden. Jeg er fandme glad for, at vi er videre i denne turnering og har mulighed for at slå Real ud. Det ville være en skandale, hvis Real vinder CDR i en sæson som denne, hvor de virkelig er elendige og vi så samtidig ikke vinder CHL.. For det er der altså ingen garantier for, uanset hvor meget i nedprioriterer denne turnering.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Strive er oppe nu med billeder!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1232
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 220 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Reevenge »

Lad os nu vinde den her komfortabelt og sætte vores kære rivaler ud i en ny spillemæssig krise.

Suarez med hattrick.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster