6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Stegen.
Semedo. Vermaelen. Lenglet. Alba.
Arthur. Vidal. Alena.
Malcom. Boateng. Cou.

Fuck Madrid og fuck Cdr.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Word!

Brug bare Puig...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Og endelig ikke risiker noget med Dembouz. Man har fået gang i manden, han er tiptop psykisk, hamrende glad, fungerer med de andre osv. Han skal ikke på banen og blive skadet af Casemiro, Marcelo eller Ramos. Det ville næsten knække ham.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Tvivler stærkt på at Messi skulle blive sparet. Han har allerede misset en Clasico!

Det er en spændende kamp, som venter! Med vores 5-1 resultat uden Messi, og Reals elendige sæson uden Ronaldo in mente, så er Barcelona storfavoritter. Så meget som man nu kan være i en Clasico. Det er desværre en ulempe for os at den ikke er mere jævnbyrdig. Jeg håber selvfølgelig vi lever op til favoritværdigheden, men jeg forstiller mig en tæt kamp hvor intet er afgjort efter de første 90 minutter. Derudover får vi vores at se til i defensiven. Godt nok er Benzema og Bale ikke jordens bedste duo, men de har stadig klassen til at gøre forskellen. Og så venter der en Vinicius ligeledes! Han ser spændende ud. Fantastisk dribler ser det ud til. Han kan også blive farlig for vores usikre forsvar.

Det er svært at vurdere Real fordi de ikke har mødt stor modstand i lang tid. Men alle ved at et såret, hævntørstigt Real Madrid, er det værste du kan møde i et presset kampprogram.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Blaugrana al vent skrev:Tvivler stærkt på at Messi skulle blive sparet. Han har allerede misset en Clasico!

Det er en spændende kamp, som venter! Med vores 5-1 resultat uden Messi, og Reals elendige sæson uden Ronaldo in mente, så er Barcelona storfavoritter. Så meget som man nu kan være i en Clasico. Det er desværre en ulempe for os at den ikke er mere jævnbyrdig. Jeg håber selvfølgelig vi lever op til favoritværdigheden, men jeg forstiller mig en tæt kamp hvor intet er afgjort efter de første 90 minutter. Derudover får vi vores at se til i defensiven. Godt nok er Benzema og Bale ikke jordens bedste duo, men de har stadig klassen til at gøre forskellen. Og så venter der en Vinicius ligeledes! Han ser spændende ud. Fantastisk dribler ser det ud til. Han kan også blive farlig for vores usikre forsvar.

Det er svært at vurdere Real fordi de ikke har mødt stor modstand i lang tid. Men alle ved at et såret, hævntørstigt Real Madrid, er det værste du kan møde i et presset kampprogram.
Synes altid Real har været farligst når Barca har været favoritter. Og tror lidt det bliver det samme på onsdag, hvor Real vil spille frit og føle at de ikke har det store at tabe. Og så har de jo returen på hjemmebane

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Kun en tåbe..host host psg host..frygter ikke Real

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Dør, hvis man skal se den på et random stream med 1000 pop-ups.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Skydefinten skrev:Dør, hvis man skal se den på et random stream med 1000 pop-ups.
Trykker play.
'Local singles in your area are ready to f***'
Trykker play igen.
'Mcafee blokerede en trussel'
Trykker play igen, igen.
'Adblock blokerede 27 popups'

Fuck it, back to Reddit, ny stream.

Trykker play.
'Your free download begins in 5, 4, 3..'

Arrrrgh!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fatter simpelthen ikke at folk frivilligt vælger det over strive. Bevares kvaliteten på strive kunne være bedre men det koster ikke ret meget og man slipper for det stream-helvede!

Jeg får hovedpine af at tænke på at jeg skal igennem det på onsdag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Jeg har en adblocker og scriptblocker installeret og oplever ingen problemer med den slags. Bevares, nogle gange kan det være lidt bøvlet at lure præcis hvilke scripts man skal tillade for at få streamet til at loade, men normalt synes jeg det går meget nemt. Nogle gange er der stadig et par bokse, der skal lukkes før streamet starter, men selve reklamerne loader ikke - bare en tom boks.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:Jeg fatter simpelthen ikke at folk frivilligt vælger det over strive. Bevares kvaliteten på strive kunne være bedre men det koster ikke ret meget og man slipper for det stream-helvede!

Jeg får hovedpine af at tænke på at jeg skal igennem det på onsdag.
Enig. Strive er begyndt at virke rigtig fint. Ikke HD eller noget, men til at leve med. Bare noget lort de ikke viser Copa

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SIOUX »

Bruger selv Acestream og har derfor ikke problemer med streams. Ingen popups eller andet lort. Det er en player (Aceplayer) som VLC player, bare til online content. Virker uden problemer i HD.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Norbit »

SIOUX skrev:Bruger selv Acestream og har derfor ikke problemer med streams. Ingen popups eller andet lort. Det er en player (Aceplayer) som VLC player, bare til online content. Virker uden problemer i HD.
Har længe forsøgt at få folk over på acestream. Det er det bedste! Bedre end Strive
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Findes der en app til Acestream?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Acestream er ikke det bedste på mac. Havde sodaplayer som åbenbart stjal ens data. Stoler i det hele taget ikke på ret meget af det der fis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster