20/1 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Flot dive, Luis.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Norbit »

whidgee skrev:
Rb88 skrev:Kan vi ikke bytte cou plus penge med neymar. Så dembele og ney på hver kant med Messi bag Suarez. Av av av

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Den er jeg med på
Vil hellere have Mbappe..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

Skift Coutinho og Roberto ud. Vi spiller meget bedre uden dem
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Rb88 »

Norbit skrev:
whidgee skrev:
Rb88 skrev:Kan vi ikke bytte cou plus penge med neymar. Så dembele og ney på hver kant med Messi bag Suarez. Av av av

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Den er jeg med på
Vil hellere have Mbappe..
Vil os være voldsomt. Ham tager vi året efter som Suarez erstatning så

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Goaaal »

Altså det er ikke godt med Cou, men I er lidt hårde ved ham. Ikke meget der her mangler, før han har scoret et par mål i sidste kamp og et enkelt i denne. 5-10% mere, så bliver han giftig. Men er helt enig i, at man havde forventet langt mere.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Tello »

Semedo og Dembélé fungerer bare så meget bedre end Roberto og Dembélé.

I øvrigt, store klapsalver for Vermaelen. Gør det stort set altid godt, og leverer et professionelt stykke arbejde hver gang.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Vi spiller fint! Det er svært at komme frem til det store mod så defensivt et hold men demb har hjulpet på det.

Alena kan virkelig blive god!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af A$AP »

Cou skal bare bruge et par opture, kontinuerligt. Han har vist hvad han kan i små træk og nu er det bare som om, at presset er kommet ham til hovedet og han nu forcere sit spil. Han skal bare slappe af og være mere naturlig i sit spil.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Goaaal »

Man skulle tro, at Alena havde Robertos erfaring og Roberto havde Alenas. Hold nu op Alena har imponeret. Omvendt laver Roberto simpelthen de mest åndssvage fejl.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Norbit »

Goaaal skrev:Altså det er ikke godt med Cou, men I er lidt hårde ved ham. Ikke meget der her mangler, før han har scoret et par mål i sidste kamp og et enkelt i denne. 5-10% mere, så bliver han giftig. Men er helt enig i, at man havde forventet langt mere.
Godt nok har vi været hårde ved Coutinho, men det er jo også de høje forventninger der gør det. Vil nu mene, at en spiller med det prisskilt og den erfaring han kommer med bør være meget indflydelsesrig. De sidste mange kampe har jeg ikke kunnet se hvorfor vi bruger Cou fremfor Denis. Hvis Denis fik lige så lang snor og kom med det prisskilt som Coutinho, så tror jeg han havde været vild nu. Han har ingen selvtillid den knægt, han får ingen minutter og han får ikke lov til at spille der hvor han er aller bedst.
Jeg savner måske allermest ved Cou, at han kæmper røven ud af bukserne, smiler og griner i stedet for hele tiden at se så sur ud. Det ville nok vinde flere point i min verden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Goaaal »

I øvrigt en fornøjelse at se, at Dembeles driblinger er blevet mere “kompakte”. Han har brug for langt mindre plads at arbejde på, end da han kom. Messi-effekten?!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:Vi spiller fint! Det er svært at komme frem til det store mod så defensivt et hold men demb har hjulpet på det.

Alena kan virkelig blive god!
Ja enig, Aleña har faktisk også været virkelig god. Gode driblinger og afleveringer.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Rb88 »

Det fede ved Alena er virkelig at han er alle vegne

I forhold til den trend moderne fodbold har taget er jeg vil med at både Alena, Vidal og tildels Arthur virkelig er løbestærke. Alena og Arthur kan virkelig blive en god duo hvis alt går godt. Fingers crossed

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Goaaal »

Norbit skrev:
Goaaal skrev:Altså det er ikke godt med Cou, men I er lidt hårde ved ham. Ikke meget der her mangler, før han har scoret et par mål i sidste kamp og et enkelt i denne. 5-10% mere, så bliver han giftig. Men er helt enig i, at man havde forventet langt mere.
Godt nok har vi været hårde ved Coutinho, men det er jo også de høje forventninger der gør det. Vil nu mene, at en spiller med det prisskilt og den erfaring han kommer med bør være meget indflydelsesrig. De sidste mange kampe har jeg ikke kunnet se hvorfor vi bruger Cou fremfor Denis. Hvis Denis fik lige så lang snor og kom med det prisskilt som Coutinho, så tror jeg han havde været vild nu. Han har ingen selvtillid den knægt, han får ingen minutter og han får ikke lov til at spille der hvor han er aller bedst.
Jeg savner måske allermest ved Cou, at han kæmper røven ud af bukserne, smiler og griner i stedet for hele tiden at se så sur ud. Det ville nok vinde flere point i min verden.
Altså delen med Denis kan jeg ikke gå med på haha. Det er virkelig, en af de spillere i truppen jeg tror mindst på. Jeg er dog HELT enig i at Coutinho's attitude er ulidelig at se på. En af de ting der gør, at jeg holder med Barca, er at der altid har været "godt humør" på banen. Reals macho attitude kan jeg fx ikke klare. Vi har haft Alves, Ronaldinho, Messi, Neymar mfl. Coutinho's surhed er SÅ træls at se på.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 20/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Rb88 »

Leganes med 103 afleveringer ramt ud af 195. Alligevel vildt at misse hverandet aflevering

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster