FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Nej nej drenge. Det bedste ting der skete var da Messi afgjorde kampen på Bernabeu :)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Lopezzz skrev:
phpBB [video]
Okay den er også ret vild den der. Legendarisk mål og legendarisk jubelscene

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Nogle gode mål i alle nævner.

Den her står dog stadig klarest i erindringen.

phpBB [video]

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Den her overgår alt:

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana al vent »


Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ved at gå op for mig at vi faktisk havde et virkelig flot transfervindue i sommers. Arthur, Vidal og Lenglet er alle ekstremt gode tilføjelser. Så tak for det Abi!

Udover at jeg er irriteret over at vi ikke hentede Vidal for 5-6 år siden så er Arthur helt sindssyg. Jeg er fuldstændig ligeglad med de jong og hvad du ellers kaster efter mig af talenter - Arthur er født til at spille for os. Han skal lige vænne sig til niveauet og tempoet så han kan løbe samtlige 90 mins og så bliver han ustoppelig. Han har seriøst allerede nu mere indflydelse på kampene end ney havde da han kom til fra Brasilien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nemlig!

Plus at Puig er den mest lovende spiller fra La Masia i flere år.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Synes stadig alena ser meget bedre ud... Men ok - vi har 2 gode talenter på vej fra la masia!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Det er ved at gå op for mig at vi faktisk havde et virkelig flot transfervindue i sommers. Arthur, Vidal og Lenglet er alle ekstremt gode tilføjelser. Så tak for det Abi!

Udover at jeg er irriteret over at vi ikke hentede Vidal for 5-6 år siden så er Arthur helt sindssyg. Jeg er fuldstændig ligeglad med de jong og hvad du ellers kaster efter mig af talenter - Arthur er født til at spille for os. Han skal lige vænne sig til niveauet og tempoet så han kan løbe samtlige 90 mins og så bliver han ustoppelig. Han har seriøst allerede nu mere indflydelse på kampene end ney havde da han kom til fra Brasilien.
Os end coutinho (desværre)

Men ja. Arthur kan blive god. Som i virkelig god. Og det var faktisk synligt allerede da man bare så highlights fra en ringere liga. Præcis ligesom da man kunne følge Thiago på b-holdet hvor det bare var åbenlys hvor god han kunne blive.

Fantastisk køb og ligeså med Vidal

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Den aflevering Arthur lavede i dybden i går. Knivskarp, lynhurtig og med 100 procent overblik. Det var ren Xavi.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Rb88 skrev:
Piquénbauer skrev:Det er ved at gå op for mig at vi faktisk havde et virkelig flot transfervindue i sommers. Arthur, Vidal og Lenglet er alle ekstremt gode tilføjelser. Så tak for det Abi!

Udover at jeg er irriteret over at vi ikke hentede Vidal for 5-6 år siden så er Arthur helt sindssyg. Jeg er fuldstændig ligeglad med de jong og hvad du ellers kaster efter mig af talenter - Arthur er født til at spille for os. Han skal lige vænne sig til niveauet og tempoet så han kan løbe samtlige 90 mins og så bliver han ustoppelig. Han har seriøst allerede nu mere indflydelse på kampene end ney havde da han kom til fra Brasilien.
Os end coutinho (desværre)

Men ja. Arthur kan blive god. Som i virkelig god. Og det var faktisk synligt allerede da man bare så highlights fra en ringere liga. Præcis ligesom da man kunne følge Thiago på b-holdet hvor det bare var åbenlys hvor god han kunne blive.

Fantastisk køb og ligeså med Vidal

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Hvorfor er det nødvendigt at nævne Cou i denne forbindelse? Jeg forstår det simpelthen ikke. Det er en vanvittig underlig tendens man især ser hos Barcafans. Man skal bare lige tilføje noget negativt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Du nævnede ney? Hvorfor kan man så ikke nævne cou?


Alle (jeg selv inkludere) troede cou ville gå direkte ind og være afgørende og overtage noget af neys rolle. Og det har han ikke gjort. Hvorfor må man ikke kommentere på det og diskutere det? Man kan jo vende den om og sige hvorfor kun snakke om positive ting? Det sjove ligger da i at debattere det negative og/eller der hvor noget kan forbedres

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Enig. Og kigger man på position så er Cou mere en konkurrent end Ney nogensinde ville blive det til den position.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi han intet har at gøre med Arthur. Du kunne ligeså bringe malcom frem. Eller nævne at ledelsen er elendige til at købe spillere eller hvad pokker der bliver trukket frem når humøret lige skal ned på jorden. Ney blev fremhævet fordi hav selv kom til fra Brasilien uden tid i Europa og spillede en flot sæson.

Du er desuden velkommen til at snakke om den slags men hver ting har sit tid og sted. Men nu hvor cou åbenbart skulle frem så spillede han jo faktisk en rigtig, rigtig flot halvsæson efter han kom til. Lidt ligesom Arthur har gjort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster