Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Enig i kvaliteten er periodevis. Men jeg fornemmer vi rammer lidt en god periode med Chumi, Puig, alene, osv. Men det er bare min fornemmelse

Jeg synes nu han allerede har gjort det list i city. Selvfølgelig ikke som i hans Barca tid men i City har han os bare en ekstremt bred kvalitetsrig trup men vælger stadig at give foden og Garcia spilletid som 17 årige selvom hans bredde er vanvittig


Jeg forstår hvad du mener Piq og giver dig os delvist ret. Men omvendt synes jeg så at Miranda er et dårligt eksempel for han har nærmest ingen spilletid fået. Valverde har bare satser på at alba ikke blev skadet. Og det er vi så heldige med han ikke er blevet endnu
Men jeg er begejstret for Alene har fået chancen og håber det er startskuddet til noget nyt. Havde bare gerne set en som Chumi fået flere chancer nu hvor vermaelen har været skadet, umtiti meget skadet og Pique har været horribel i perioder. Der kunne man passende have prøvet Chumi i i mindre liga kampe. I min optik. Og var det sket havde vi måske ikke behov for Muriello og/eller fået en bedre fornemmelse af OM Chumi kunne udfylde den rolle. Det mener jeg ikke vi kan sige om han kunne for det har han simpelthen ikke fået mulighed for at bevise

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke hvad jeg har misset med chumi men udfra hvad jeg har læst så bliver han da på ingen måder fremhævet som et talent? Jeg havde vitterligt ikke hørt om ham før han spillede en cupkamp.

Og jeg synes det samme er tilfældet for os. Vi har også en kanon trup og stadig får unge spillere chancen i Cuppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Man skulle have beholdt Mina. Ham, man henter, er jo ikke mere rutineret eller bedre end Mina. Og med Verma burde man have vidst bedre. Men altså, det er, hvad det er nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo bare fuldstændig forkert? Murillo har flere år med europæisk fodbold bag sig hvor han blandt andet har spillet flere år i Spanien.

Og om han er bedre er jo fuldstændig irrelevant. Vi snakker om en spiller der skal være i klubben i 6 måneder. Salget af Mina gør derimod at vi har penge til ham man efter alt at dømme virkelig er ude efter - de ligt.

Problemet er desuden ikke Verm - det er umtiti. For man købte jo faktisk en cb i sommers til bredden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg synes bare Chumi har gjort det fornuftigt i de kampe jeg har set. Det kan sagtens være han ikke er et større talent men han har gjort det fint af hvad jeg har set. Det er også mere fordi jeg ikke ved om jeg forventer en Muriello vil gøre det specielt godt for os. Ja han har selvfølgelif erfaring, men kommer i en dårlig form og er vel heller ikke arketype på en Barca CB.. Men vi må jo se hvad der sker nu her. Det kan være han overrasker. Min pointe er bare jeg havde håbet en fra B holdet havde kunne agere 3./4. Valg for et halvt år og det vidste vi måske kun hvis en af dem havde fået en større chance. Men når vi så endelig handler udefra er det en glimrende aftale når den er skruet sammen som leje + købs option (forudsat der ikke er noget der automatisk gør at optionen bliver tvungen). Jeg håber alle sejl bliver sat ind på De Ligt og De Jong til sommer. Brug alle pengene der, og så evt køb et angrebstalent eller udsæt det 1 år yderligere og lad Suarez tage den alene.

Men de Jong og de Ligt skal sikres nu og hvis det så koster hele budgettet så må den CF vente til sommeren efter

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Kubala skrev:Man skulle have beholdt Mina. Ham, man henter, er jo ikke mere rutineret eller bedre end Mina. Og med Verma burde man have vidst bedre. Men altså, det er, hvad det er nu.
Det tænker jeg ikke er helt rigtigt. Murillo er da ældre og har spillet masser af kampe i La Liga og Serie A. Mina kom fra Palmeiras.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Rb88 skrev:Jeg synes bare Chumi har gjort det fornuftigt i de kampe jeg har set. Det kan sagtens være han ikke er et større talent men han har gjort det fint af hvad jeg har set. Det er også mere fordi jeg ikke ved om jeg forventer en Muriello vil gøre det specielt godt for os. Ja han har selvfølgelif erfaring, men kommer i en dårlig form og er vel heller ikke arketype på en Barca CB.. Men vi må jo se hvad der sker nu her. Det kan være han overrasker. Min pointe er bare jeg havde håbet en fra B holdet havde kunne agere 3./4. Valg for et halvt år og det vidste vi måske kun hvis en af dem havde fået en større chance. Men når vi så endelig handler udefra er det en glimrende aftale når den er skruet sammen som leje + købs option (forudsat der ikke er noget der automatisk gør at optionen bliver tvungen). Jeg håber alle sejl bliver sat ind på De Ligt og De Jong til sommer. Brug alle pengene der, og så evt køb et angrebstalent eller udsæt det 1 år yderligere og lad Suarez tage den alene.

Men de Jong og de Ligt skal sikres nu og hvis det så koster hele budgettet så må den CF vente til sommeren efter

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Altså forventer du at murillo kommer til at spille fast? Jeg forventer maks 5 kampe til ham. Han er fjerdevalg i et halvt år. Det er jo bare fyld men fyld med lidt mere rutine.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Valencia er for os hvad Dortmund er for Bayern. Med ekspreslevering.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:Valencia er for os hvad Dortmund er for Bayern. Med ekspreslevering.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Nogen gange er det ok at have et fint forhold til andre klubber.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:
Rb88 skrev:Jeg synes bare Chumi har gjort det fornuftigt i de kampe jeg har set. Det kan sagtens være han ikke er et større talent men han har gjort det fint af hvad jeg har set. Det er også mere fordi jeg ikke ved om jeg forventer en Muriello vil gøre det specielt godt for os. Ja han har selvfølgelif erfaring, men kommer i en dårlig form og er vel heller ikke arketype på en Barca CB.. Men vi må jo se hvad der sker nu her. Det kan være han overrasker. Min pointe er bare jeg havde håbet en fra B holdet havde kunne agere 3./4. Valg for et halvt år og det vidste vi måske kun hvis en af dem havde fået en større chance. Men når vi så endelig handler udefra er det en glimrende aftale når den er skruet sammen som leje + købs option (forudsat der ikke er noget der automatisk gør at optionen bliver tvungen). Jeg håber alle sejl bliver sat ind på De Ligt og De Jong til sommer. Brug alle pengene der, og så evt køb et angrebstalent eller udsæt det 1 år yderligere og lad Suarez tage den alene.

Men de Jong og de Ligt skal sikres nu og hvis det så koster hele budgettet så må den CF vente til sommeren efter

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Altså forventer du at murillo kommer til at spille fast? Jeg forventer maks 5 kampe til ham. Han er fjerdevalg i et halvt år. Det er jo bare fyld men fyld med lidt mere rutine.
Nej forventer nok det samme. Os hvorfor det ville være "nemmere" at satse på en b spiller. Men når det så er sagt så kan en skade til Lenglet eller Pique hurtigt betyde at Murillo bliver en fast del af start 11'er

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og i sådan en situation vil jeg hver en tid foretrække at have murillo fremfor chumi.

Valverde har forresten lige sagt i dag at Wague vil komme op omkring førsteholdet fra januar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Læste os lige nyheden på forsiden. Se det er en spændende nyhed. Men det bliver svært at balancere spilletid til 3 HB. Roberto er der alligevel ikke brug for på midten

Men håber stadig Wague får noget tid, i mindre liga og cdr kampe.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

@ Piquenbauer og Kvoller

Jeg er fuldstændig enig med jer i, at Murillo har spillet flere kampe, flere kampe CV, så på den front er han mere rutineret, men kvalitetsmæssigt mener jeg, at Mina er ligeså rutineret. Jeg formulerede mig ikke godt nok. Mht. Umtiti, jo, det er rigtigt at man købte Lenglet som et tredjevalg, men burde man ikke have fire CB’er? For skader kan jo forekomme, og der burde man ikke regne med Verma, derfor skulle man have beholdt Mina. Jeg kan godt forstå, at man så en mulighed og nogle penge, man kunne tjene ind, men altså, det var en risikabel handling. Men som sagt, det er, hvad det er nu.
Senest rettet af Kubala lør dec 22, 2018 6:02 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis en sæson går sådan “normalt” så er det ikke så ofte fjerdevalget spiller så meget hvorfor man godt kan leve med en Verm. Med det sagt så har der længe været tvivl omkring umtiti og skader så jo det var måske en smule risikikabelt at satse.

Med det sagt så tror jeg ikke mina var tilfreds med sin rolle. Og klubben er heller ikke helt tilfreds hvorfor man købte lenglet. Når man så tager med hvor stor en fortjeneste man fik på mina så synes jeg på alle måder at handlen ikke bare kan forsvares men også at det var det helt rigtige at gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Ja, hvis Mina ikke ville affinde sig med en sekundær rolle, så er det mere forståeligt. Mht. Chumi, så kunne han komme til at spille nogle kampe, selvom man har købt Murillo, f.eks. i Copa, hvor man kunne starte med de to, så Lenglet og Pique fik sig nogle pauser? Og med Vermas skadehistorik, så burde der være mulighed for spilletid for Chumi, men altså, det afhænger lidt af Valverde, og også af, om Chumi er god nok.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster