Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Overmars (sporting director Ajax): “Race for Frenkie de Jong and de Ligt? Barcelona is my favourite, it’s a fantastic club, but there are two other clubs that are very close.” [via tribuna]
Havde ikke lige set den her. Vi kan da umuligt hente både rabiot og de jong? Så må vi sælge rak.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg håber vi køber både De Ligt, De Jong og en angriber. Hvis Rabiot kommer, så skal vi sælge Rakitic, Rafinha, Samper og Denis. Og så leje Oriol ud da der ikke vil være plads til at han bliver rykket op på første holdet.
Hvis Coutinho bliver set som CM i næste sæson, så bliver vi nok nød til at leje Alena ud også, ellers for han igen spilletid :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Nu kender jeg ikke meget til ham, men er Rabiot en spiller folk mener vi skal gå efter eller er vi ude i endnu en Gomes?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dahl »

B-Freak skrev:Nu kender jeg ikke meget til ham, men er Rabiot en spiller folk mener vi skal gå efter eller er vi ude i endnu en Gomes?
Jeg frygter endnu en Gomes. Jeg har ikke den store fidus til ham, og så frygter jeg lidt han kommer til at stå i vejen for Alena og Puig. Derudover ønsker jeg virkelig, at vi henter De Jong, men med den løn Rabiot angiveligt står til at få, så kan jeg ikke se, hvordan vi får råd til det.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Ved Rabiot bør man nok mest frygte disciplinen. Virker til, at der er rigeligt at holde styr på med Dembele.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Jeg tror vi sælger Rakitic til sommer og får Rabiot ind gratis. Den rokade kommer vi til at tjene rigtig godt på og kan bruge pengene på endnu en god forstærkning

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men.. buttom line er vel at vi ikke har brug for Rabiot overhovedet med de talenter vi selv har, selv hvis Rakitic sælges til sommer.. Ellers skal man da gå efter De Jong.

Rabiot - hvor, og til hvad, overhovedet, skal han bruges?

N.B Jeg synes slet ikke han er i nærheden af verdensklasse, som vi nødvendigvis bør have på en så vigtig plads.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Det ville være vanvittig købmandskab. Vi krydser fingrer.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[@gerardromero] | Barça is closing the signing of Jeison Murillo from Valencia. Both clubs are closing the operation. The player of 26 years has dual citizenship and will be able to play the Champions.
På lån. Det ville være fint. Bredde og så kan vi hente de ligt til sommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Men passer han ind i spillestilen, ved at være god på bolden, ham Jeison Murillo? :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Helt ærligt så er det jo ligemeget. Han er fyld i truppen og sidste udvej.

Man vil tydeligvis hente de ligt til sommer men vi har brug for fyld nu. Og murillo er bedre fyld end det vi har på b holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Helt ærligt så er det jo ligemeget. Han er fyld i truppen og sidste udvej.

Man vil tydeligvis hente de ligt til sommer men vi har brug for fyld nu. Og murillo er bedre fyld end det vi har på b holdet.
Men det er jo ikke helt lige meget, hvis vi kommer til at stå i en situation hvor vi bliver nød til at satse på ham, og han så er boldmongol for eksempel.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:Helt ærligt så er det jo ligemeget. Han er fyld i truppen og sidste udvej.

Man vil tydeligvis hente de ligt til sommer men vi har brug for fyld nu. Og murillo er bedre fyld end det vi har på b holdet.
Men det er jo ikke helt lige meget, hvis vi kommer til at stå i en situation hvor vi bliver nød til at satse på ham, og han så er boldmongol for eksempel.
Du ved godt at de andre spillere der blev nævnt var Ivanović og skrtel ikk? Det her handler kun om at få en forholdvis rutineret spiller ind der kan hjælpe hvis det går helt galt. Altså hvis man tror på MD.

Sport melder om at vi går efter Andreas Christensen og skulle være klar på at betale 3mio så længe vi også får indført en købsklausul. Jeg tror dog mere på Murillo i et halvt år og så de ligt til sommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

I denne situation savner man altså Pep. Vil næsten vædde med han havde hevet Chumi op fremfor at leje udefra i et halvt år

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:
Piquénbauer skrev:Helt ærligt så er det jo ligemeget. Han er fyld i truppen og sidste udvej.

Man vil tydeligvis hente de ligt til sommer men vi har brug for fyld nu. Og murillo er bedre fyld end det vi har på b holdet.
Men det er jo ikke helt lige meget, hvis vi kommer til at stå i en situation hvor vi bliver nød til at satse på ham, og han så er boldmongol for eksempel.
Du ved godt at de andre spillere der blev nævnt var Ivanović og skrtel ikk? Det her handler kun om at få en forholdvis rutineret spiller ind der kan hjælpe hvis det går helt galt. Altså hvis man tror på MD.

Sport melder om at vi går efter Andreas Christensen og skulle være klar på at betale 3mio så længe vi også får indført en købsklausul. Jeg tror dog mere på Murillo i et halvt år og så de ligt til sommer.
Jo det ved jeg godt, og dem ville jeg heller ikke have, så heller satse på B-holdet.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster