Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/klau ... mbele.html

Hvis ovenstående er sandt, er det jo komplet, fuldstændig i skoven latterligt. Oveni i alt det latterlige i forvejen, omkring den handel og udviklingen siden.!
Var der virkelig ikke nogen der stoppede op og tjekkede den unge mands baggrund, væremåde, attitude, personlighed etc. Som om han var det sidste store talent kloden ville se. At det var nu eller aldrig, hvis en potentiel verdensstjerne skulle indfinde sig hos Barca igen...


Jeg syntes den sportslige ledelse havde en rigtig fornuftig sommer 18, så imbecile er de selvfølgelig ikke, men den her handel...!!
Et eller andet sted er den slags klausul vel meget forståelig? Hvis du vil sænke up front prisen og flytte omkostningerne til klausuler, så må man vel forvente at sælger ønsker størst mulig chance for at klausulerne kommer i spil?
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
Antimadridista skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/klau ... mbele.html

Hvis ovenstående er sandt, er det jo komplet, fuldstændig i skoven latterligt. Oveni i alt det latterlige i forvejen, omkring den handel og udviklingen siden.!
Var der virkelig ikke nogen der stoppede op og tjekkede den unge mands baggrund, væremåde, attitude, personlighed etc. Som om han var det sidste store talent kloden ville se. At det var nu eller aldrig, hvis en potentiel verdensstjerne skulle indfinde sig hos Barca igen...


Jeg syntes den sportslige ledelse havde en rigtig fornuftig sommer 18, så imbecile er de selvfølgelig ikke, men den her handel...!!
Et eller andet sted er den slags klausul vel meget forståelig? Hvis du vil sænke up front prisen og flytte omkostningerne til klausuler, så må man vel forvente at sælger ønsker størst mulig chance for at klausulerne kommer i spil?

Det er det måske nok. Gør dog ikke den samlede potentielle udgift, som de må have overvejet og kalkuleret, mindre.!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

No player has won more points with their goals than Dembélé in the league this season (7 points with 5 goals, same as Stuani). [@carrusel]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Hvis han selv vil væk okay.. Men ellers kan et salg i min optik ikke forsvares..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Det er Sport og El Mundo. De er gået fra at bruge alt deres fritid på at svine ham, og efter Atletico kampen forsøger de at vende den mod ham. Nu vil han væk. Først er han ugidelig, klubben vil sælge, han dukker ikke op, han lyver og han har en gaming afhængighed. Han scorer så mod Atletico, dukker før op til træning, får ros, er glad og smilende, og nu vil han ifølge Sport Og El Mundo væk.

Fuck de to aviser.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er det ikke. Det kommer fra goal og Liverpool echo bringer det videre (nok fordi de er blevet sat i forbindelse med ham).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber virkelig de sidste rygter er bs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af whidgee »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/demb ... -sent.html

Det er simpelthen så tåbeligt hvis det passer. Endelig er han ved at finde formen og efter en super kamp i går fucker han det selv op dagen efter. TÅBELIGT!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Hvordan kan man sove så meget over sig..? Han skulle jo ik møde kl 07.00!!
Utroligt at han ikke, med al det ballade der har været, får lavet nogle foranstaltninger ifm de her problemer...7 vækkeure..ansætte en butler der ene og alene skal vække ham og servere havregryn..jeg gjorde det gerne for 20.000 om ugen.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Han blev så til gengæld i flere timer og trænede alene. Han fuckede op, ja, men han blev da i det mindste og trænede. Det kunne være værre.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Tello stop. Nej det kan ikke blive meget værre end at komme 2 timer for sent. Der er snak om at han bliver suspenderet og får en del af sin løn taget fra ham eftersom ham har gjort det flere gange.

Vi er fint med på at i forsvarer ham men der må sgu være grænser. Efter så meget fokus på det og snak om det så kommer han alligevel for sent. Og ikke bare 5-10 min men 2 fucking timer. Så selvfølgelig blev han og trænede videre alene da træningen vel var ved at være slut hvorfor der ikke var nogen at træne med.

Vi kan alle lide demb men det her kan ikke bare fejes til side.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af whidgee »

Tello skrev:Han blev så til gengæld i flere timer og trænede alene. Han fuckede op, ja, men han blev da i det mindste og trænede. Det kunne være værre.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Så spillerne må komme når de har lyst, bare de bliver og træner efter? :roll:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Han kunne også vælge at sige fuck det her, lade være med at træne, tage på McD, spille Fortnite resten af natten, drikke sig hammerlam og poste det på nettet, og så lige sende et Tweet ud med en skjult sviner. Sådan et scenarie ville da være værre, så jo, det kunne være værre [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Ja han kunne også vælge at skyde Messi og brænde campen ned.

Han er heldig at han er så stort et talent som han er. Jeg kan vitterligt ikke komme på et eneste normalt job hvor han ikke ville være blevet fyret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster