2/12 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af whidgee »

Antimadridista skrev:Nogen der ved hvem der er den anden kommentator på strive??
Helt klart Dembélé

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Guardiola »

Det var lidt på det jævne, som ofte før. Lidt blandede bolcher, enig i at Dembele skal have MotM

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke om vi var arrogante eller bange men puha det var ikke godt. Jeg tror dog ikke vi skal undervurdere det at vi ikke lukker mål ind. Håber det giver lidt tro på tingene.

Og så skal dommeren altså gribe ind i sådan en kamp. Villarreal spillede svinsk og de fik lov til det. Messi humpede rundt i stort set kampen pga en grim tackling som de ikke engang fik kort for.

Vidal motm efterfulgt af demb og pique.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af abx »

Jeg tror ikke Messi er enig i at Dembele skal have man of the match.

Noget siger mig at Messi er lettere pissed over Dembouz og Coutinho fordi de ikke aflevere bolden tilbage til Messi hver evig eneste gang.

Er utrolig glad for at have så varierende angreb , så vi både skud udefra og Dembeles uforudsigelige driblinger .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Tello »

3 point, nul skader, Alena mål, videre i livet!

Og tak til Strive.
Spoiler
Vis
Takket være min opsigelse af jeres lorte service, så har jeg nu været nødsaget til at kigge andetsteds. Har nu set 2 kampe med Ray Hudson, på Chromecast, i fuld HD, og hørt ham sige at Alena "is cool as an eskimo pie"
Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Blaugrana al vent »

Clean sheet :eek:
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Et rent lagen er uhyre vigtigt... egentlig synes jeg ikke Villarreal havde noget som helst udover stolpeskuddet i 1. halvleg.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:Hvis jeg ikke tager meget fejl er det indtil videre kun lykkedes Barça og BIF at hente sejr i samme spillerunde én gang i denne sæson. Nu skal det fandme være.
:smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af whidgee »

Sevilla bagud :mrgreen:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af JonasV »

JonasV skrev:Hvis jeg ikke tager meget fejl er det indtil videre kun lykkedes Barça og BIF at hente sejr i samme spillerunde én gang i denne sæson. Nu skal det fandme være.
Og så med clean sheets i begge kampe. What a day.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Goaaal »

Dembele var uhyggeligt hurtig idag. Han fik jo samtlige mod- og medspillere til at se langsomme ud. Selv Messi så halvgammel ud ved siden af. Er der nogen der ved om Dembele er hurtigere end Mbappe? Jeg synes, det så sådan ud idag.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Drake »

Goaaal skrev:Dembele var uhyggeligt hurtig idag. Han fik jo samtlige mod- og medspillere til at se langsomme ud. Selv Messi så halvgammel ud ved siden af. Er der nogen der ved om Dembele er hurtigere end Mbappe? Jeg synes, det så sådan ud idag.
Jeg synes det ligner at Mbappe er hurtigere ind Dembele
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af B-Freak »

Lækkert med 3 point, men godt nok skuffet over vores præstation...

Vi giver dem al initiativ i 2. Halvleg og skaber ikke nok.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af JonasV »

Ligaen er en sær størrelse, denne sæson. Vi spiller virkelig ikke prangende, men ligger nu nr. 1 igen.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af !Option »

Kampen i går var ingen magtdemonstration, men syntes alligevel folk vurderer den lige hårdt nok. Stort set hele første halvleg dominerer vi totalt på bolden uden at Villareal har andet end deres stolpeskud, som efter min mening kommer af et kommunikationsbrist mellem Lenglet og Ter Stegen. Vi skaber ikke det helt store, men Villareal står også stærkt på banen med 4 mand i bagkæden og 5 mand lige foran når de forsvarer sig.

I 2. halvleg forsøger de sig med mere og vi overlader for meget initiativ, desværre. Man sad med en konstant uro over at de ville score, men alligevel blev de aldrig rigtig farlige. Alt i alt en relativt sikker sejr, hvor vi ikke spiller os ud på nogen måde...

Positivt:

Dembele viser stort gåpåmod, udfordrer konstant og virker ivrig efter at bevise sig. Han smider dog for mange lette bolde væk stadig væk.

Vidal med en rigtig stærk præstation. Allesteds nærværende i både offensiv og defensiv med flere virkeligt energiske løb. Min MOTM fra kampen!

Pique virkede mere sikker end længe i defensiven og fik endda kronet indsatsten med en scoring.

Messi, business as usual.

Alba, business as usual. Dog var han lidt længere tid end normalt om at komme ind i kampen.

Alena kommer ind med en rigtig god energi og deltager i meget. Kroner også indsatsen med en scoring!


Negativt:

Coutinho spiller endnu en gang en meget anonym kamp. Han har nogle enkelte lækre vævre driblinger, men bliver ikke involveret tilnærmelsesvis nok i spillet.

Vi bruger for lang tid på at få lukket kampen med vores 2-0 scoring, da vi afgiver initiativet i 2. halvleg.

Malcom fik ikke rigtig vist noget eller nogen bolde at arbejde med. Ikke noget kritisk, men han kom ikke ind og gjorde en forskel, hvilket selvfølgelig også er svært fra bænken med det begrænsede antal minutter han har fået over sæsonen.
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster