Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:
!Option skrev:Måske lidt apropos vores søgen efter en ny angriber bliver det nogen store sko som skal udfyldes efter Suarez, uagtet at man kan sidde og bande ham langt væk ved div. opspil. Jeg sad lige og rodede rundt på TransferMarkt og kiggede på hvor mange minutter der var mellem mål el. assist på klubplan og kom frem til følgende:

Messi: 67 min. pr. mål/assist

Mbappe: 77 min .pr. mål/assist
Suarez: 79 min. pr. mål/assist

Cristiano: 80 min. pr. mål/assist
Neymar: 85 min. pr. mål/assist

Benzema: 94 min. pr. mål/assist
Lewandowski: 96 min. pr. mål/assist
Aguero: 99 min. pr. mål/assist

Higuain: 101 min. pr. mål/assist
Kane: 103 min. pr. mål/assist
Cavani: 106 min. pr. mål/assist
Müller: 109 min. pr. mål/assist

Icardi: 110 min. pr. mål/assist
Salah: 111 min. pr. mål/assist
Dembele: 111 min. pr. mål/assist
Robben: 115 min. pr. mål/assist
Ribery: 116 min. pr. mål/assist
Lukaku: 118 min. pr. mål/assist

Paco: 121 min. pr. mål/assist
Munir: 127 min. pr. mål/assist
Dybala: 129 min. pr. mål/assist

Hazaard: 135 min. pr. mål/assist
Higuain: 136 min. pr. mål/assist

Griezmann: 141 min. pr. mål/assist

Coutinho: 155 min. pr. mål/assist

Malcom: 208 min. pr. mål/assist

Vi har altså at gøre med en mand som over rigtig rigtig lang tid har været garant for et konstant slutprodukt! Mbappe Ligger godt nok imponerende højt på listen, men har tilgengæld også kun præsteret i en ret kort periode sammenlignet med mange af de andre på listen :smile:
Er det her karriere snit eller hvorledes?
Jep. Det er deres samlede snit på klubplan fordelt på hele deres karrierer på tværs af klubber og turneringer.
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
Antimadridista skrev:
!Option skrev:Måske lidt apropos vores søgen efter en ny angriber bliver det nogen store sko som skal udfyldes efter Suarez, uagtet at man kan sidde og bande ham langt væk ved div. opspil. Jeg sad lige og rodede rundt på TransferMarkt og kiggede på hvor mange minutter der var mellem mål el. assist på klubplan og kom frem til følgende:

Messi: 67 min. pr. mål/assist

Mbappe: 77 min .pr. mål/assist
Suarez: 79 min. pr. mål/assist

Cristiano: 80 min. pr. mål/assist
Neymar: 85 min. pr. mål/assist

Benzema: 94 min. pr. mål/assist
Lewandowski: 96 min. pr. mål/assist
Aguero: 99 min. pr. mål/assist

Higuain: 101 min. pr. mål/assist
Kane: 103 min. pr. mål/assist
Cavani: 106 min. pr. mål/assist
Müller: 109 min. pr. mål/assist

Icardi: 110 min. pr. mål/assist
Salah: 111 min. pr. mål/assist
Dembele: 111 min. pr. mål/assist
Robben: 115 min. pr. mål/assist
Ribery: 116 min. pr. mål/assist
Lukaku: 118 min. pr. mål/assist

Paco: 121 min. pr. mål/assist
Munir: 127 min. pr. mål/assist
Dybala: 129 min. pr. mål/assist

Hazaard: 135 min. pr. mål/assist
Higuain: 136 min. pr. mål/assist

Griezmann: 141 min. pr. mål/assist

Coutinho: 155 min. pr. mål/assist

Malcom: 208 min. pr. mål/assist

Vi har altså at gøre med en mand som over rigtig rigtig lang tid har været garant for et konstant slutprodukt! Mbappe Ligger godt nok imponerende højt på listen, men har tilgengæld også kun præsteret i en ret kort periode sammenlignet med mange af de andre på listen :smile:
Er det her karriere snit eller hvorledes?
Jep. Det er deres samlede snit på klubplan fordelt på hele deres karrierer på tværs af klubber og turneringer.
Benz ligger egentlig relativ højt! Er den fra whoscored?

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Dropper lige quote, da det bliver for langt ;-)

Men nej, det er fra TransferMarkt.
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Som du jo også har skrevet ha ha:)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... rpool.html

Det er jo fuldstændigt åndssvagt hvis det er sandt!! :mad:

Men i forhold til den ledelse vi har, så undre det mig enlig ikke hvis det er :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barc ... -jong.html

Aaaaarrh det pisser mig sku af det her!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Pisser ikke mig af, her må spillerne også træde til og hvis han virkelig ønsker Barca fremfor andre, kan han også være med til at bestemme det. Går han efter pengene, og ikke er så hooked på Barca, så er det sådan det er. Fair game.
Allez...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

HaN eR BaRCa FaN.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:Pisser ikke mig af, her må spillerne også træde til og hvis han virkelig ønsker Barca fremfor andre, kan han også være med til at bestemme det. Går han efter pengene, og ikke er så hooked på Barca, så er det sådan det er. Fair game.
Nogen gange, kan unge mennesker blive forskruet, af deres omgivelsers manipulerende adfærd. Ikke at jeg ved at det er det der sker her, men det ville ikke være første gang..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man har fulgt lidt med i de leaks der er kommet så står det klart at klubber som psg og City bare kan tilbyde mere end alle andre.

At de jong napper sådan et tilbud kan jeg godt forstå. Han er ung og vil kunne sikre sig hele livet. Drømmeskifte osv kan man få på plads når økonomien er sikker. Som fodboldspiller er man en skade eller dårlig udvikling fra at være fucked så tjen kassen knægt. Det er helt ok med mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Hvis man har fulgt lidt med i de leaks der er kommet så står det klart at klubber som psg og City bare kan tilbyde mere end alle andre.

At de jong napper sådan et tilbud kan jeg godt forstå. Han er ung og vil kunne sikre sig hele livet. Drømmeskifte osv kan man få på plads når økonomien er sikker. Som fodboldspiller er man en skade eller dårlig udvikling fra at være fucked så tjen kassen knægt. Det er helt ok med mig.

Det var da godt at det er udmærket med dig:)

Du tænker ikke Barca vil kunne tilbyde en løn han, kommende børn og forældre vil kunne leve godt og længe på..?

Desuden er der da ingen garanti overhovedet, for at Barca bare vil stå med åbne arme, når Jong er klar. Bliver det ikke nu her, så er der god chance for at det aldrig bliver Barca for ham!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jo det kunne vi sikkert godt. Men vi skal altså have vores lønudgifter ned... Vi kan ikke fortsætte med at give disse enorme lønninger.

Min pointe var forresten ikke så meget at vi skulle købe ham på et andet tidspunkt men at jeg har forståelse for at unge spillere tager det bedste tilbud. Hvis han havde været i gamet i mange år og tjent kassen så ville det være en anden sag.

Men det er da irriterende. Jeg så ham meget gerne i klubben men så må vi se hvad alena og puig kan. Og Arthur for den sags skyld.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Men, han vil jo kunne sikre sig hele livet i Barcelona ligeså vel, og også i Ajax hvis han blev. Fattig eller mangel på penge kommer han aldrig i nærheden af.
Piquénbauer skrev:Hvis man har fulgt lidt med i de leaks der er kommet så står det klart at klubber som psg og City bare kan tilbyde mere end alle andre.

At de jong napper sådan et tilbud kan jeg godt forstå. Han er ung og vil kunne sikre sig hele livet. Drømmeskifte osv kan man få på plads når økonomien er sikker. Som fodboldspiller er man en skade eller dårlig udvikling fra at være fucked så tjen kassen knægt. Det er helt ok med mig.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det kommer da an på om han kan holde sig på toppen (udvikle sig nok) til at have en lang karriere i en stor klub. Eller undgå skader. Ja det ville han sikkert også kunne gøre på en løn hos os men jeg er overbevist om at han vil tjene en del mere i City.

Jeg tror sgu ikke man kan leve et godt og langt lov på en Ajax løn. Jo man tjener gode penge osv men er det virkelig nok til at kunne leve et helt lov på?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Lad os være enige om at 30-40 mill årligt i eksempelvis 5 år, det er vel deromkring, vil være rigeligt for enhver, til at sikre sig og samtidig have det super fedt materielt.
Så kan man være grådig og vil eje sin egen yacht, eller man kan vælge potentielt at blive historisk, for en af de største og mest mytiske klubber, Barca.

Det er det vi taler om.

Men ja, hvis han er mest til det andet, så er det sådan det er. Du nævner også et par glimrende talenter, lad os håbe på dem så.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster