Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Sergenten »

Nogle gange virker det som om de her spillere er over klubben og træneren og kan gøre hvad der passer dem. Hvorfor trækker man ikke bare en uge/månedsløn for hver gang han kommer for sent og så må han selv ligge og rode med det.

PS. I know. Det står sikkert ikke i kontrakten. Og ja, hvad så med hans salgsværdi, som sikker er drastisk faldende nu. Men det burde han måske også stilles til ansvar for på én eller anden måde.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2583 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... mbele.html

Hvad siger i til 100 mil euro for Demb :?:

Jeg er ved at være det hvor, hvis vi kan få det for ham, så synes jeg vi skal sælge ham. Desværre. :sørgelig:

Jeg kan rigtigt godt lide hans spidskompetencer som hurtigheden, dribleevnen og at han er så beggebenet.
Men synes han er for dårlig på de andre områder, så som pasning, afslutning, langskud, teknik, spilintelligens og spil i så rum. Synes heller ikke hans spillestil passer til os, men mere til en klub der spiller mere direkte og med fart. (Liverpool) også virker han ikke til at være professionel nok til at få succes i en klub som Barca.

Jeg vil hellere prøve at satse på Malcom, som jeg synes passer bedre ind, og kan bedre lide hans spille stil.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Der skal mere end 100 mil på bordet før jeg vil sige ja.. Han er ung og dum endnu. Men han har mulighed for at blive kanon god..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2779
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 288 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af whidgee »

Drake skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... mbele.html

Hvad siger i til 100 mil euro for Demb :?:

Jeg er ved at være det hvor, hvis vi kan få det for ham, så synes jeg vi skal sælge ham. Desværre. :sørgelig:

Jeg kan rigtigt godt lide hans spidskompetencer som hurtigheden, dribleevnen og at han er så beggebenet.
Men synes han er for dårlig på de andre områder, så som pasning, afslutning, langskud, teknik, spilintelligens og spil i så rum. Synes heller ikke hans spillestil passer til os, men mere til en klub der spiller mere direkte og med fart. (Liverpool) også virker han ikke til at være professionel nok til at få succes i en klub som Barca.

Jeg vil hellere prøve at satse på Malcom, som jeg synes passer bedre ind, og kan bedre lide hans spille stil.
Jeg synes man skal forsøge at få ham på rette sport, for jeg synes han har et kæmpe potentiale. Men det er selvfølgelig noget af et sats. På den side ville det virkelig gøre nas at se ham skifte til Liverpool og så bare få et kæmpe gennembrud, hvorefter han skifter til Real Madrid :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal kun købe spillere som har overnaturlige evner som Superman, Batman, Spiderman, Hulk osv osv. så vi kan vinde alle kampe og score 10 mål pr kamp uden at indkassere en eneste mål i næste 100.000 år
MDCCCXCIX

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Goaaal »

Sælg ham. Det er lige meget om han bliver en succes et andet sted. Han kunne ikke indordne sig, mens han var her. Det er det eneste, man kan vurdere ham på. Giver ingenting for, at han er "ung" mv. Det er næsten alle fodboldspillere, og jeg kan ikke huske, vi har oplevet noget lignende i Barca. Sælg, og se om man kan hente Neymar tilbage for pengene + 100 mio.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af blunderbaws »

Hvis vi absolut skal sælge ham, så skal vi da under ingen omstændigheder hente Neymar.

Vi skal forsøge at hente de Jong og de ligt. Vi har alternativer til de pladser, dembele kan spille.

Det er sindssygt ærgerligt med dembele, for han har et vanvittigt potentiale, og ligegyldigt hvem vi sælger ham til, vil klubben ligne idioter, da jeg er sikker på, han vil udfolde det talent i den klub. Spillestilen i Barca og dembeles måde at spille på går bare ikke hånd i hånd.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af kklaus »

https://twitter.com/BTLvid/status/1062780227103928321
Jeg synes der er nogle gode pointer i denne tråd angående Dembélé.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Skydefinten »



Han virker ikke særlig skarp, moden, klog, voksen, tidsstemt, fokuseret, Puyol'sk.

Sam Marsden følger Barca tæt:
Pep Segura interview on Cadena Ser tonight. Admits Demeble’s struggles in adapting but says everyone recognises the issues and is pulling in same direction. Met with his agents earlier this week. Dembele not for sale.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Deschamps har været ude og sige, at knægten til trods for hans unge alder har oplevet en masse. Hvad nu hvis, at det ikke er dovenhed, ugidelighed, utaknemmelighed osv, men at drengen måske er deprimeret. I mean, han foretog nogle dick moves for at komme til Barca, så han ville det sgu godt. Knægten er ikke god til at pleje sig selv eller hans daglige rutiner, hvad med at give ham en psykolog? Eller en mentor? Nogen til at hente ham, og køre ham til træning? Valverde der bad truppen om at hjælpe ham mere? Suarez der ikke råber af ham som om han er en curling far til miniput træning.

Gomes, Andre Gomes, in the flesh, fik hele Camp Nou til at stå op da han fortalte at han ikke havde det godt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Folk skal stoppe den hetz imod den knægt.. Seriøst der er ingen i verden der kan holde til det pres i længden. Hvis det var mig vil jeg være knækket for længst. Han skal bare være ham selv og for han i glimt vist at han er fucking god. Og som Tello siger en mentor vil ikke gøre noget.. En moden leder type til at støtte ham. Man glemmer virkelig at han kun er 21. Det pres når man er 21 er fucking hardcore. Dembele skal have hjælp også skal han simpelthen spille fast. Det er den eneste måde han kommer fuldt ind på holdet på.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Meh. Ja han får tæsk i medierne men der er altså en del der har snakket om hvor upro han er. Og hvis de seneste rygter om at han blev væk fra træning fordi han havde for travlt med at game hele natten med sine venner er rigtige så skal han virkelig tage sig sammen.

Så ja medierne går måske lidt for hårdt til ham men der er problemer med ham og de går sgu ikke bare væk ved at han får spilletid og er sig selv. Tværtimod skal han tage sig sammen for i en klub som Barca får man sgu ikke bare spilletid pga talent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2779
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 288 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af whidgee »

Jeg tror næppe det er for sjov, a både Piqué og nu Suárez er ude at udtale at Dembele skal fokusere på fodbolden. Der er helt sikkert noget om snakken. Nu bliver det så spændende at se om han kan vende det eller om det hele falder gulvet.

Jeg kan lige forestille mig sådan en ung knægt der bor i et kæmpe hus med en masse venner og har en masse penge. Det er dømt til at gå galt

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af LeoMessi »

Vildt at man angiveligt prioritere konsol-spil og hygge med vennerne fremfor fodbold og komme i startopstillingen for en af de absolut bedste klubber i verden.

Ja han har nok brug for hjælp, men en god gammeldags los i røven tror jeg nu også ville hjælpe.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster