11/11 FC Barcelona - Real Betis

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Tello »

Suarez må godt, no pun intended, bide hovedet af Piqué. Piqué der stod bag videoer af vores, potentielt, dengang, fremtidige 9'er, der på nedladende vis afviste os - over en periode på flere uger. Piqué der efterhånden er mere kendt for sit sociale medie liv, end for sine fremragende præstationer. Piqué der spiller hovedløst uge efter fucking uge. Umtiti var et bæst sidste år, Ter Stegen var et bæst sidste år, men nu hvor Umtiti er ude og Ter Stegen begår menneskelige fejl, så ser man virkelig hvor forsvarets svagheder ligger. Det er Roberto og Piqué. Lenglet er helt ny, og han skal ikke hænges ud på samme måde som Piqué. Piqué har et vm, to em og over 10 år på topplan. Ja, Dembouz er ikke professionel, men Piqué er fandeme heller ikke til at råbe hurra for.

Send Rafinha + 75 mill afsted til Inter for Skrinjar.
Send 75 afsted for De Ligt.

Er der en højre back et sted vi kan nakke? Dembouz til Monaco for Sidibe? I don't know.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Emancipator »

den eneste rigtige fejl var S. Roberto på backen. Skulle være blevet skiftet ud til Semedo efter første mål. Roberto var ikke til stede.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Tello »

Hvorfor nuppede vi ikke også Laporte? Ffs.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af SirJonas »

Jeg begynder også så småt at være dér, hvor Pique ikke skal være så sikker.

Et farvel, godt kæmpet og al held fremover til Vermaelen.

Og så Pique som rotation/aflastningsspiller.
Han kender ALT ved klubben, og jeg tror godt han kan præstere fornuftigt, når muligheden byder sig - og måske det kan få ham til at koncentrere sig om kampen, hvis han skal kæmpe for det.. men et fornuftigt niveau er ikke nok, og da jeg har tiltro til Umtiti, så må det være Pique, der skal ud og vende.

Hvem vi så skal have ind, ved jeg dog ikke. Jeg kan simpelthen ikke se de oplagte. Van Dijk? Njaar

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af B-Freak »

Elsker de udtalelser som Vidal er kommet med!

Han er hudløst ærlig og pakker ingenting ind!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Fedtmule skrev:Jeg begynder også så småt at være dér, hvor Pique ikke skal være så sikker.

Et farvel, godt kæmpet og al held fremover til Vermaelen.

Og så Pique som rotation/aflastningsspiller.
Han kender ALT ved klubben, og jeg tror godt han kan præstere fornuftigt, når muligheden byder sig - og måske det kan få ham til at koncentrere sig om kampen, hvis han skal kæmpe for det.. men et fornuftigt niveau er ikke nok, og da jeg har tiltro til Umtiti, så må det være Pique, der skal ud og vende.

Hvem vi så skal have ind, ved jeg dog ikke. Jeg kan simpelthen ikke se de oplagte. Van Dijk? Njaar
Pique vil aldrig acceptere at være aflastningsspiller.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:
Fedtmule skrev:Jeg begynder også så småt at være dér, hvor Pique ikke skal være så sikker.

Et farvel, godt kæmpet og al held fremover til Vermaelen.

Og så Pique som rotation/aflastningsspiller.
Han kender ALT ved klubben, og jeg tror godt han kan præstere fornuftigt, når muligheden byder sig - og måske det kan få ham til at koncentrere sig om kampen, hvis han skal kæmpe for det.. men et fornuftigt niveau er ikke nok, og da jeg har tiltro til Umtiti, så må det være Pique, der skal ud og vende.

Hvem vi så skal have ind, ved jeg dog ikke. Jeg kan simpelthen ikke se de oplagte. Van Dijk? Njaar
Pique vil aldrig acceptere at være aflastningsspiller.
Og en træner med nosser ville aldrig acceptere den Piqué vi har lige nu.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Tello »

B-Freak skrev:Elsker de udtalelser som Vidal er kommet med!

Han er hudløst ærlig og pakker ingenting ind!
Please tell!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
Antimadridista skrev:
Fedtmule skrev:Jeg begynder også så småt at være dér, hvor Pique ikke skal være så sikker.

Et farvel, godt kæmpet og al held fremover til Vermaelen.

Og så Pique som rotation/aflastningsspiller.
Han kender ALT ved klubben, og jeg tror godt han kan præstere fornuftigt, når muligheden byder sig - og måske det kan få ham til at koncentrere sig om kampen, hvis han skal kæmpe for det.. men et fornuftigt niveau er ikke nok, og da jeg har tiltro til Umtiti, så må det være Pique, der skal ud og vende.

Hvem vi så skal have ind, ved jeg dog ikke. Jeg kan simpelthen ikke se de oplagte. Van Dijk? Njaar
Pique vil aldrig acceptere at være aflastningsspiller.
Og en træner med nosser ville aldrig acceptere den Piqué vi har lige nu.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Nej, men det er en anden snak:) Umtiti og Lenglet ville være et fint makkerpar.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af De La Barça »

Antimadridista skrev:Nej, men det er en anden snak:) Umtiti og Lenglet ville være et fint makkerpar.
Er det en god ide at spille med to venstrebenede forsvarsspillere? Jeg er bange for at det kan hæmmer vores højre side endnu mere.

Jeg håber vi kaster pengene efter de Ligt, der lyder til at være træt af Æresdivisionen: https://www.sport-english.com/en/news/b ... ax-7142320

Så kan han få et år under Piqué, der samtidig bliver presset, hvilket jeg tror han har brug for.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

De La Barça skrev:
Antimadridista skrev:Nej, men det er en anden snak:) Umtiti og Lenglet ville være et fint makkerpar.
Er det en god ide at spille med to venstrebenede forsvarsspillere? Jeg er bange for at det kan hæmmer vores højre side endnu mere.

Jeg håber vi kaster pengene efter de Ligt, der lyder til at være træt af Æresdivisionen: https://www.sport-english.com/en/news/b ... ax-7142320

Så kan han få et år under Piqué, der samtidig bliver presset, hvilket jeg tror han har brug for.
Jeg fik også formuleret mig lidt forkert. Min tanke er ikke Umtiti/Lenglet som fast fremtidigt par, blot som et alternativ til at presse Pique lidt på mageligheden.!

Er desuden også 100% på Ligt! Han må bare ikke ende i city/united/real....

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Kubala »

Det giver rigtig meget mening at hente de Ligt. Pique bliver 32 i denne sæson, og han har to år tilbage på toppen, før det begynder at gå ned ad bakke. Der burde derfor tænkes på en afløser, og her kunne de Ligt være ideel. I øvrigt er det ikke så smart med to venstrebenede centerbacks samtidigt på banen. de Ligt er så ung, at han godt kunne være rotationsspiller de første to sæsoner og så tage over i sin tredje sæson som fast starter.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af ulrich »

Kubala skrev:Det giver rigtig meget mening at hente de Ligt. Pique bliver 32 i denne sæson, og han har to år tilbage på toppen, før det begynder at gå ned ad bakke. Der burde derfor tænkes på en afløser, og her kunne de Ligt være ideel. I øvrigt er det ikke så smart med to venstrebenede centerbacks samtidigt på banen. de Ligt er så ung, at han godt kunne være rotationsspiller de første to sæsoner og så tage over i sin tredje sæson som fast starter.
På toppen? Det er da længe siden det begyndte at gå ned ad bakke for ham :(

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Kubala »

Han er stadig på toppen. Og har været det hele tiden. Der er opgang og nedgang, det er klart, men man burde også have konteksten med. Skift af trænere, sammensætning af holdet osv., noget der har indflydelse på formen.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Længes efter en Barca kamp...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster