11/11 FC Barcelona - Real Betis

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Kubala »

Jeg tror heller ikke på, at rene kanter duer hos Valverde, så det kan betyde et farvel til Demb og Malcom. Brandærgerligt hvis det sker. Der er også en tid efter Valverde, og der burde man have spillere som Demb og Malcom. To store talenter med et enormt potentiale. Lige nu duer det bare ikke med Malcom og Demb, så derfor skal han starte med dem, der kan levere, det giver sig selv.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Visca El Barca »

Hvordan er strive? Jeg havde kæmpe problemer med den ved EL Clasico, og igen i dag, hvor det ikke virkede. Først buffer den, og ellers så hoppede den bare tilbage og startede om, det blev den ved med. Har i samme problemer, eller kører den på skinner hos jer (dem der har det).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Denne scence beskriver til fulde hele mit følelsesforløb frem til kampen i dag og selve kampens forløb og reaktion herefter...

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Visca El Barca skrev:Hvordan er strive? Jeg havde kæmpe problemer med den ved EL Clasico, og igen i dag, hvor det ikke virkede. Først buffer den, og ellers så hoppede den bare tilbage og startede om, det blev den ved med. Har i samme problemer, eller kører den på skinner hos jer (dem der har det).

Kig en hvilken som helst kamp tråd og du har dit svar.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af whidgee »

Det eneste der kan redde min aften en lille smule er hvis Celta smadrer Real Madrid om lidt. Men det er nok for meget at forlange
Senest rettet af whidgee søn nov 11, 2018 9:51 pm, rettet i alt 1 gang.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af FCBSOCI »

18 mål har vi lukket ind i 12 kampe (1,5 i snit). I hele sidste sæson lukkede vi 29 mål ind i La Liga. Det er en skidt udvikling.

Det er evident, at vores forsvar sejler. Tidligere er Valverde blevet rost for at skabe en stabil defensiv på bekostning af sprudlende angrebsfodbold, så hvad nu når forsvaret sejler?

Det er ikke en katastrofe at tabe en kamp i ny og næ, det gør alle hold. Desværre synes jeg bare, at vores forsvar bliver mere shaky for hver kamp. Hvordan skal vi stå i mod City, Liverpool, PSG, Juve m.fl., når/hvis vi trækker dem i CL?

Måske går Barca bare all-in på CL i år. Det er risikabelt. En enkelt dårlig kamp er nok til, at vi ryger ud. Derfor håber jeg at vi tager La Liga alvorligt. Jeg kan heller ikke undvære den årlige fest, hvor vi fejrer mesterskabet i Barcelona... :cry:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:Det eneste der kan redde man aften en lille smule er hvis Celta smadrer Real Madrid om lidt. Men det er nok for meget at forlange

Min fornemmelse siger mig at Real strammer op nu. Vi har sku heller ikke fortjent en 7 points føring.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Kvoller »

Kun fire hold har lukket flere mål ind, end os...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det dog nederen at vi skulle fucke op lige op til en landskampspause. Det er næsten ligeså irriterende som at vi skal spille ude mod atm uden rak og måske cou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af JonasV »

PuyolErGud skrev:Jeg har ondt af JonasV, som sidder på stadion og ser det live...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Tunge skyer trak sammen over stadion. Det perfekte symbol. Godt, selve byen er så fantastisk når fodboldholdet nu åbenbart nægter at spille fodbold.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af JonasV »

klogfyr skrev:Måske vigtigst af alt..kan vi få Jonasv banned fra Camp Nou, han bringer tydeligvis uheld.
Forrige kamp med mig på stadion var jo mod Sevilla, hvor vi gjorde det hæderligt. Men ok, der brækkede Messi armen. Måske skal jeg bare blive hjemme.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af emo »

Jeg gjorde det der efter Real kampen har kun fået en undskyldning, intet andet. Jeg gider dem seriøst ikke mere.
Skydefinten skrev:
We have been aware throughout the Barcelona - Real Betis fixture that customers experienced casting and streaming issues.. We are truly sorry for the inconvenience. For all affected please contact our customer service at strivesport@inplayer.com and we will handle each case.
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af B-Freak »

Første gang Barcelona har tabt en kamp hvor Messi har lavet minimum 2 kasser...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Skydefinten »

Suarez og Pique skændtes på banen efter kampen.
Luis Suárez to Gerard Piqué after the Betis game: "Now you're going to f*** me for a pass, do not f*** with me." #fcblive [movistar+, marca]
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Skydefinten skrev:Suarez og Pique skændtes på banen efter kampen.
Luis Suárez to Gerard Piqué after the Betis game: "Now you're going to f*** me for a pass, do not f*** with me." #fcblive [movistar+, marca]
Billede

Jeg fanger den overordnede betydning, men hvad menes med "fuck me for a pass"??

De skulle generelt bare trækkes en uges løn. Slut.

Fatter heller ikke at Rakitic bare aldrig får en pause..både fysisk selvfølgelig, men også mentalt er det enormt hårdt, aldrig at få en pause. Nu får han den så, men for fanden!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster