11/11 FC Barcelona - Real Betis

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Daluigi »

2 mål af Messi på en dårlig dag.. siger alt om ham. Og hans forsvar forærer 4 mål væk.. tænk at 3 mål hjemme ikke er nok til point... Falder tilbage på træneren, som organisator... han SEJLER! Kan ikke få en skid struktur på sit hold.
Forumlegende

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af klogfyr »

Måske vigtigst af alt..kan vi få Jonasv banned fra Camp Nou, han bringer tydeligvis uheld.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af emo »

Føj en omgang. Det er så pinligt. Lukke 4 mål ind hjemme.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Tello »

Vores forsvar. Vores fucking forsvar. Man sidder helt og savler ved tanken om Kimmich, Alves, Van Dijk, De Ligt, Skrinjar osv.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af A$AP »

emo skrev:Føj en omgang. Det er så pinligt. Lukke 4 mål ind hjemme.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Første gang i 15 år.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af FCBSOCI »

Betis skabte chancer hver gang de var over midten. Kæft, vores forsvar sejlede.

Det er flot. Vi ligger nr. 1 og er tæt på at være det hold i La Liga, der har lukket flest mål ind. Lige p.t. er der kun fire hold, der har lukket flere mål ind end Barca. Med lidt “held” tager vi rekorden, og bliver det som har lukket flest mål ind, når der er spillet yderligere en til to runder :roll: . Flot Barca, virkelig flot.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Piquénbauer »

Ok kamp ikke at få set. Der tegner sig efterhånden et billede af at holdet ikke er der hvor de skal være i de nemmere kampe.

Vi går all in på cl og det kommer til at koste. Heldigvis er hverken atm eller Real ret meget værd så måske kan vi få fedtet den hjem alligevel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Skydefinten »

We have been aware throughout the Barcelona - Real Betis fixture that customers experienced casting and streaming issues.. We are truly sorry for the inconvenience. For all affected please contact our customer service at strivesport@inplayer.com and we will handle each case.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af B-Freak »

Skydefinten skrev:
We have been aware throughout the Barcelona - Real Betis fixture that customers experienced casting and streaming issues.. We are truly sorry for the inconvenience. For all affected please contact our customer service at strivesport@inplayer.com and we will handle each case.
Seriøst....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Den her kamp har mere eller mindre, lagt min realistiske tro på en succesfuld sæson i graven. En sådan ustabilitet kan jeg simpelthen ikke mindes og jeg kan ikke forestille mig et triumferende slutprodukt.

Vildt at man i en periode med sejre som 5-1 Real, 2-4 Tottenham, 2-0 Inter, samtidig taber til Leganes, Betis og ualmindelig snært på hos Rayo!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Piquénbauer »

Nu har jeg ikke set kampen men kun målene men jeg kan vitterligt ikke se hvordan vi skal forbedre forsvaret. Man kan altid være efter enkelte spillere (og ud fra hvad jeg så så er kritik også på sin plads) men problemerne er meget større. Vi er langsomme, ufokuseret og opgivende. Kæderne hænger ikke samme. Et boldtab og vi er fucked. At lukke 4 mål ind er pinligt og det burde ikke ske.

Personligt tror jeg man ser mod cl og tager ligaen som en bonus. Og jeg hader det. Hvis man ser på præstationerne i cl overfor ligaen så har vi været niveauer bedre. Heldigvis er der stadig håb men jeg må indrømme at jeg tror der kommer mange flere dårlige kampe i ligaen. Det bliver på autopilot.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Starnils »

Piquénbauer skrev:Nu har jeg ikke set kampen men kun målene men jeg kan vitterligt ikke se hvordan vi skal forbedre forsvaret. Man kan altid være efter enkelte spillere (og ud fra hvad jeg så så er kritik også på sin plads) men problemerne er meget større. Vi er langsomme, ufokuseret og opgivende. Kæderne hænger ikke samme. Et boldtab og vi er fucked. At lukke 4 mål ind er pinligt og det burde ikke ske.

Personligt tror jeg man ser mod cl og tager ligaen som en bonus. Og jeg hader det. Hvis man ser på præstationerne i cl overfor ligaen så har vi været niveauer bedre. Heldigvis er der stadig håb men jeg må indrømme at jeg tror der kommer mange flere dårlige kampe i ligaen. Det bliver på autopilot.
Det jeg bare ikke forstår, det er, hvorfor de gør de det nu? Vi kan spille med b-holdet i chl, og vi går stadigvæk højst sandsynligt videre som nr.1 i gruppen.

Hvorfor ikke fokusere på ligaen fuldt ud, indtil vi når knock out kampene
Socio. no. 54.257

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Kubala »

Messi med 5 keypasses og 7 succesfulde driblinger ude af 8, og derudover scorer han to gange. Godkendt kamp af ham, hvis du spørger mig. 4 mål på hjemmebane er bare skidt, virkelig skidt, uanset hvordan man vender det og drejer det. Jeg tror også, at holdene vil lure den kompakte stil, med 4-4-2, hvor der ikke er rigtige kanter på banen. Spørgsmålet er så, om holdet kan stå imod og stadig levere? Sådan som det ser ud og skal man basere det på den nuværende form, så bliver ligaen ualmindelig tæt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ingen anelse. Men når man ser kampene (nu så jeg godt nok ikke den i dag) så er vi to helt forskellige hold. Og vi har så store problemer med vores defensiv at de sidste 10% fokus som vi ser i cl gør en kæmpe forskel.

For mig at se er den eneste løsning kontrol. Vi kan ikke løbe med defensivt (dårlige genpres, langsom midt samt cb’er og to backer der er langt bedre fremme på banen) så vi må sørge for at vi ikke ender i den slags situationer. Det betyder farvel til demb og malcom og så kanter som offensive midter der spiller tættere på midten end kanten. Og så korte afleveringer ved modstanderens felt.

4 mål på hjemmebane. Det holder jo ikke. Det er næsten ligeså vanvittigt som at vi stadig fører ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11/11 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Kan være det bliver Alaves i år...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster