Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Rb88 skrev:Ja det er ikke sjovt. Jeg kender godt til det
Det er jo stadig relativt uvist hvad man ved om fibromyalgi. Er det hver gang du oplever en forværring at det bliver permanent? Du oplever ikke en vis grad i fluktuering af dine symptomer?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Hver gang jeg har oplevet en forværring er den forværring blevet der. Det går ikke væk igen. Det er et helved.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Er det bare mig, eller er der mindre aktivitet herinde?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af A$AP »

Nogle der har fulgt med i Football Leaks og deres nye afsløringer i dag? Jeg tror alle er klar over, at der sker ting og sager bag kulisserne, men det her er sgu alligevel vildt.

Her er nogle af afsløringerne forklaret på politikken;

En super league bestående af topklubberne i Europa, som var det Fifa. Barca er btw angiveligt også med på den.

Storklubbers trussel om kup mod europæisk fodbold

Og det her er så mere af det vi allerede godt kender til, med oliepenge, PSG, City korruption i Uefa osv. Det her bekræfter dog bare hvordan City systematisk har snydt og bedraget. Hvordan Infantino og Platini har dækket over de to klubber. Specielt City med Sheik Mansour og Khaldoo Al Mubarak bryder jeg mindre og mindre om. Deres 8 episoders dokumentar giver jeg sgu heller ikke meget for. Selv i den skulle de der to med i og fremvises som værende sympatiske osv. Hvis der var bare en smule retfærdighed i fodbold, så skulle de to klubber straffes hårdt..

Præsident gav olierige klubber hemmelig hjælp, så de slapt billigt i sager om fusk


En lang artikel fra Der Spiegel der opsumere hvad afsløringerne indebærer og hvad man kan vente det næste stykke tid.

http://www.spiegel.de/international/foo ... 36277.html
The reports of the coming weeks will also reveal the positive doping tests of a multiple Champions League winner as well as the tax avoidance models of some Premier League titans.

We will now pull back the curtain on the football industry. So when you head to the football stadium this weekend or watch a Bundesliga game on TV, maybe you'll do so with a different perspective.
https://t.co/3H6pQJljBo
Football Leaks claim that a Manchester City executive sent an email following the death of an FFP investigator as follows: "One has fallen, there are six to go.
Der kan også læses mere om det her. https://twitter.com/GFFN
Senest rettet af A$AP lør nov 03, 2018 1:25 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af whidgee »

A$AP skrev:Nogle der har fulgt med i Football Leaks og deres nye afsløringer i dag? Jeg tror alle er klar over, at der sker ting og sager bag kulisserne, men det her er sgu alligevel vildt.

Her er nogle af afsløringerne forklaret på politikken;

En super league bestående af topklubberne i Europa, som var det Fifa.

Storklubbers trussel om kup mod europæisk fodbold

Og det her er så mere af det vi allerede godt kender til, med oliepenge, PSG, City korruption i Uefa osv. Det her bekræfter dog bare hvordan City systematisk har snydt og bedraget. Hvordan Infantino og Platini har dækket over de to klubber. Specielt City med Sheik Mansour og Khaldoo Al Mubarak bryder jeg mindre og mindre om. Deres 8 episoders dokumentar giver jeg sgu heller ikke meget for. Selv i den skulle de der to med i og fremvises som værende sympatiske osv. Hvis der var bare en smule retfærdighed i fodbold, så skulle de to klubber straffes hårdt..

Præsident gav olierige klubber hemmelig hjælp, så de slapt billigt i sager om fusk


En lang artikel fra Der Spiegel der opsumere hvad afsløringerne indebærer og hvad man kan vente det næste stykke tid.

http://www.spiegel.de/international/foo ... 36277.html
The reports of the coming weeks will also reveal the positive doping tests of a multiple Champions League winner as well as the tax avoidance models of some Premier League titans.

We will now pull back the curtain on the football industry. So when you head to the football stadium this weekend or watch a Bundesliga game on TV, maybe you'll do so with a different perspective.
https://t.co/3H6pQJljBo
Football Leaks claim that a Manchester City executive sent an email following the death of an FFP investigator as follows: "One has fallen, there are six to go.
Der kan også læses mere om det her. https://twitter.com/GFFN
Det er helt vildt hvis det passer. En stor gang korruption! Men jeg tvivler virkelig på, at det får nogle konsekvenser. Skal nok blive fejet ind under tæppet på en eller anden måde

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af De La Barça »

Det burde få konsekvenser for både Gianno Infantino, PSG og Manchester City, men jeg tvivler også.
The reports of the coming weeks will also reveal the positive doping tests of a multiple Champions League winner as well as the tax avoidance models of some Premier League titans.
"Muliple Champions League winner" må vel næsten være os eller Real Madrid? I hvert fald hvis begrebet dækker over de sidste 10 års tid.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Tello skrev:Er det bare mig, eller er der mindre aktivitet herinde?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Meget mindre!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
Tello skrev:Er det bare mig, eller er der mindre aktivitet herinde?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Meget mindre!
Folk er ud at shoppe efter julegaver
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Det er sgu træls. Jeg tjekker forum et par gange om dagen, og der mangler noget.

F.eks. Flax i musik tråden!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af !Option »

Her er noget mere stille end normalt. Tænker en stor del af skyldes Blau92 og MessiPogba vidst begge to er banned?
De er ret garante for at deltage i mange debatter, særligt med modstridende holdninger ;-)

Har Piquenbauer ikke også været mere stille end normalt?
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Storken.
Flax.
Piquénbauer er mindre aktiv.
MessiPogba.

abx er også mindre aktiv.

Heartbreaker.
Brombi.
OliverDK.

Jeg har sgu haft my fair share af debatter med dem, men vi mangler den aktivitet.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Rb88 »

Kunne vi gøre noget for at forbedre den aktivitet?

Jeg har tænkt om man kunne arrangere en tråd hvor man enten pr uge eller måned skal gætte bedste spiller, værste spiller, positive overraskelse, mål scoret, mål imod, flest man of the match award, antal point, osv

Så kunne man dyste mellem hinanden og man kunne lave et scoreboard. Tænkte det kunne gøre det lidt sjovere og en ekstra grund til at være aktiv herinde udover diverse debatter. Spørgsmålet er bare om der er stemning for det og hvordan vi skal sætte det op og hvordan der skal vurderes vinderen af de givne kategorier

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af whidgee »

Tello skrev:Storken.
Flax.
Piquénbauer er mindre aktiv.
MessiPogba.

abx er også mindre aktiv.

Heartbreaker.
Brombi.
OliverDK.

Jeg har sgu haft my fair share af debatter med dem, men vi mangler den aktivitet.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Flere af de brugere du nævner er jo berygtede for at have været meget negative og et par af dem decideret destruktive i deres adfærd herinde. Hvilket også har været taget op flere gange. Det tror jeg desværre har skræmt en del væk. Jeg ved ihvertfald at en af dem nu nævner er mindre aktiv netop grund af flere af de andres opførsel gennem længere tid.

Jeg synes dog at stemningen og tonen har været bedre i de senesre kamptråde men det tager nok noget tid for folk at opdage er der er rart at være igen.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Whidgee; True, true. Måske er det bare mig der er nostalgisk, og savner lidt mere aktivitet (eller browser forum for meget).

Storken var dog rigtig god med hans stats, og ved ikke om Flax er banned, men han havde nogle rigtig gode input i musiktråden. MessiPogba's posts kunne altså også godt være sjove fra tid til anden. Men du har ret i, at stemningen er mere positiv - selvom jeg shitposter en del om Malcom [emoji16]

Rb88;

Faktisk en god idé. Sådan lidt en fællesaktivitet, ligesom en odds klub på ens arbejde, og så vil der være månedens vinder m.m.

- resultatet.
- kampens spiller.
- ugens hold i CHL.
- resultater fra andre ligaer.
- virtuelle, cost free odds kuponer.

Vi kunne også lave en discord, eller en gruppe på Kik, eller lignende. Ved godt vi har en fælles chat herinde, men den er lidt død.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg tænker at det også kan spille en, af vores kampe ikke længere er tilgængelige i tv'et, og at der er så mange problemer med streaming. Det tager bare en smule af lysten og glæden ved det. Derudover kan det også være et tilfældigt sammentræf af, at folk har travlt med på andre punkter i livet. Forhåbentligt kan der komme lidt mere aktivitet og liv, da det er det, det hele handler om. Udover at Barcelona selvfølgelig skal vinde.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af whidgee »

PuyolErGud skrev:Jeg tænker at det også kan spille en, af vores kampe ikke længere er tilgængelige i tv'et, og at der er så mange problemer med streaming. Det tager bare en smule af lysten og glæden ved det. Derudover kan det også være et tilfældigt sammentræf af, at folk har travlt med på andre punkter i livet. Forhåbentligt kan der komme lidt mere aktivitet og liv, da det er det, det hele handler om. Udover at Barcelona selvfølgelig skal vinde.
Tror du har meget ret i det med tv. Folk er frustrerede når de ikke kan se det i tv. Og det giver måske ikke samme lyst at debattere Barca, når man alligevel ikke kan se kampene og hvordan det går.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster