Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Conte med en Mou-lignende tilgang til taktikken, og så får de måske Ney til vinter.

It aint over yet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

LeoMessi skrev:Hvad vil ændre sig med et trænerskifte? Der er stadig tale om de samme spillere der spillede på absolut sidste vers i forrige sæson. Bliver håbløse Bale eller en joke i form af Asensio bedre spillere af et managerskifte? Bliver Benzema lige pludseligt, ud af den blå luft, en bedre afslutter? For det var åbenbart forventningen i denne her sæson, hvilket er tragikomisk da han har ageret som en fremragende spilstation under Ancelotti, Benítez og Zidane(fem sæsoner) men samtidigt vist sig for at være en rædselsfuld afslutter, men nu skal han så lige pludseligt agere spidsangriber der scorer mål på samlebånd - det er ledelse af aller værste skuffe!
Det er ikke mere end tre-fire måneder siden, at du nedspillede Ronaldos betydning samt hævdede, at Real Madrids nuværende angreb med en enkelt tilføjelse eller to ville blomstre som aldrig før, og de derfor ikke behøvede at have fokus på at erstatte hans mål.

Det var hurtigt, at du skiftede mening. Men det var selvfølgelig heller ikke til at forudsige, at Real Madrid ville løbe ind i sin værste måltørke nogensinde efter de havde solgt deres mest scorende spiller nogensinde.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Flax_Generous skrev:
LeoMessi skrev:Hvad vil ændre sig med et trænerskifte? Der er stadig tale om de samme spillere der spillede på absolut sidste vers i forrige sæson. Bliver håbløse Bale eller en joke i form af Asensio bedre spillere af et managerskifte? Bliver Benzema lige pludseligt, ud af den blå luft, en bedre afslutter? For det var åbenbart forventningen i denne her sæson, hvilket er tragikomisk da han har ageret som en fremragende spilstation under Ancelotti, Benítez og Zidane(fem sæsoner) men samtidigt vist sig for at være en rædselsfuld afslutter, men nu skal han så lige pludseligt agere spidsangriber der scorer mål på samlebånd - det er ledelse af aller værste skuffe!
Det er ikke mere end tre måneder siden, at du nedspillede Ronaldos betydning og hævede, at Real Madrids nuværende angreb med en enkelt tilføjelse eller to ville blomstre som aldrig før. Det var hurtigt, at du skiftede mening. Men det var selvfølgelig heller ikke til at forudsige, at Real Madrid ville løbe ind i sin værste måltørke nogensinde efter de havde solgt deres mest scorende spiller nogensinde.
Har jeg virkeligt skrevet, at hvis man skillede sig af med Ronaldo og ikke tilføjede noget som helst(Courtois og Mariano er vel ikke værd at nævne) til truppen, at det så vil betyde at Real Madrid ville stå stærkere og at angrebet ville blomstre op som aldrig før? Det håber jeg ikke, og det tror jeg heller ikke at jeg har.

Hvis der skulle være tvivl, så er jeg stadig af den overbevisning om, at vi ikke specifikt mangler Ronaldo.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af blunderbaws »

Skydefinten skrev:Conte med en Mou-lignende tilgang til taktikken, og så får de måske Ney til vinter.

It aint over yet.
Vil du sætte penge på, at real vinder la liga i år?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Endnu en træner der øjner muligheden? https://www.bbc.com/sport/football/46016575

Det er i hvert fald nogle mærkelige udtalelser sådan midt i slut oktober.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

blunderbaws skrev:
Skydefinten skrev:Conte med en Mou-lignende tilgang til taktikken, og så får de måske Ney til vinter.

It aint over yet.
Vil du sætte penge på, at real vinder la liga i år?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Har spillet 300 inden sæsonstart på ATM til odds 15:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af blunderbaws »

Du kunne ligeså godt have budt på en fadøl haha

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Official. Lopetegui gone and Solari is in.
Solari :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Haha. Smukt.
#jesuisSheep

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Håber på Laudrup.
Jeg bløder Blaugrana

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Jess Thorup set to replace Santiago Solari as Real Madrid manager on Wednesday

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

@LeoMessi

Jeg er fuldstændig enig med dig i, at RMs trup uden Ronaldo ikke er god nok til at at vinde titler.
Men 14 points ud af 30 mulige i CL, et CL-nederlag til CSKA og en sejr med hiv og sving over mægtige Plzen...
Med det spillermateriale som Lopetegui har haft til rådighed, så er det slet ikke godt nok - heller ikke selv om det blot er hans første sæson som RM-træner.

Perez kunne vælge af skrotte hele holdet, men i sidste ende er det trænerens ansvar at få spillerne til at præstere.
En trænerfyring vil derfor altid være den "lette" løsning, hvorfor jeg mener at Perez nu har truffet den rigtige beslutning ved at fyre Lopetegui.

For lige at vende tilbage til din kommentar, så kunne jeg ikke være mere enig med dig i, at der skal skiftes ud i truppen.
Det skal dog gøres løbende og først efter RM har fundet en spillestil der virker.
Jeg synes at Perez har tænkt klogt i sommers og valgt at afvente til Lopetegui havde bevist sig en smule.
Lopetegui har trods alt kun en U21 og U23 titel på CV'et som manager.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Tror de savner en bomber efter CR. Stakkels Benzema.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Solari ansat på en 3-årig kontrakt som træner.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster