28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 914
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Real Madrid
La Liga
28. Oktober- kl.16.15
TV: Ingen
Wennerberg
Forum Admin

PuyolErGud
Indlæg: 10684
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

5-0. Eller. Bare en sejr og fornuftigt forsvarsspil.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2458
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1179 gange
Blevet takket: 527 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

For dem der er interesseret:
På fcbarcelona.com er der stadig billetter til kampen fra € 179 til € 499 (før evt. medlemsrabat). Det er mange penge, men langt, langt billigere end pakkeløsninger.

Min kone og jeg gav hver 575 kr. for en returbillet til Barcelona med Norwegian, så den samlede løsning behøver ikke blive urimelig dyr.

Tror på en god kamp og sejr til Barca, så har det været en fantastisk uge her i Barcelona med tre sejre på Campen.

¡visca el Barça!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2585 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Drake »

Den bliver 1-1
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Jeg copy+paste'r lige mig selv: har absolut ingen anelse om, hvad jeg bør/skal/kan forvente af denne kamp?
Fingers crossed.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5439
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Busquets laver 2
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Den evige clasico pestilens, Marcelo, er desværre fit for fight igen. Carvajal er dog ikke med.

Jeg forventer virkelig en sejr. Det kræver dog, at sådan en som Coutinho i den grad tager kampen til sig. Det ville være den perfekte kamp, endelig at slå sit navn fast på.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Realiteten er jo den, at FC Barcelona møder et svagt hold der med rette ligger på en 7'ende plads(selv dette fortjener man nærmest ikke). Jeg kan absolut ikke se, hvorfor Real Madrid overhovedet skulle have en reel chance for at tage noget med fra kampen. Ja Messi er ikke med, men det virker lidt som, at spillerne i truppen er enormt motiveret for at vise, at de også kan uden ham - det var i hvert fald det jeg fik med fra Inter kampen.

Jeg ærgrer mig enormt meget over, at Messi ikke er med, for så have Real Madrid fået sådan en røvfuld og ledelsen blev gjort - endnu mere - til grin, hvilket de i den grad fortjener med deres forvirrende ageren.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Perez hiver i trådene
Real Madrid’s appeal for Vinicius Jr’s sending off has now been accepted He is now able to play in El Clasico on Sunday.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9182
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 915 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Realiteten er jo den, at FC Barcelona møder et svagt hold der med rette ligger på en 7'ende plads(selv dette fortjener man nærmest ikke). Jeg kan absolut ikke se, hvorfor Real Madrid overhovedet skulle have en reel chance for at tage noget med fra kampen. Ja Messi er ikke med, men det virker lidt som, at spillerne i truppen er enormt motiveret for at vise, at de også kan uden ham - det var i hvert fald det jeg fik med fra Inter kampen.

Jeg ærgrer mig enormt meget over, at Messi ikke er med, for så have Real Madrid fået sådan en røvfuld og ledelsen blev gjort - endnu mere - til grin, hvilket de i den grad fortjener med deres forvirrende ageren.
Selvfølgelig har I en chance. Der har varet mange classicos i de senere år, hvor Barca på papiret var storfavorit, uden det udmøntede sig. Bl.a i foråret 16.
Desuden vil jeg ikke kalde Barca for klar favorit, alene pga manglen på Messi.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2792
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Real Madrid skal vel næsten historisk set betragtes som mere farlige, når de er i krise og Barca er i form. Når de spiller uden at have noget at tabe er de normalt mere farlige mod Barca. Så jeg tror bestemt ikke det bliver nogen walk-over i morgen

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5439
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:Real Madrid skal vel næsten historisk set betragtes som mere farlige, når de er i krise og Barca er i form. Når de spiller uden at have noget at tabe er de normalt mere farlige mod Barca. Så jeg tror bestemt ikke det bliver nogen walk-over i morgen

Plus at de med en sejr kan rykke fra en 7.ende plads til en 2. Plads - 1 point efter os.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBSOCI
Indlæg: 2458
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1179 gange
Blevet takket: 527 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

LeoMessi skrev:Realiteten er jo den, at FC Barcelona møder et svagt hold der med rette ligger på en 7'ende plads(selv dette fortjener man nærmest ikke). Jeg kan absolut ikke se, hvorfor Real Madrid overhovedet skulle have en reel chance for at tage noget med fra kampen. Ja Messi er ikke med, men det virker lidt som, at spillerne i truppen er enormt motiveret for at vise, at de også kan uden ham - det var i hvert fald det jeg fik med fra Inter kampen.

Jeg ærgrer mig enormt meget over, at Messi ikke er med, for så have Real Madrid fået sådan en røvfuld og ledelsen blev gjort - endnu mere - til grin, hvilket de i den grad fortjener med deres forvirrende ageren.
Der er flere grunde til at Real Madrid (desværre) har en fornuftig chance for at få et godt resultat:

1. El Clasico lever sit eget liv
2. Real Madrid har ikke været overbevisende i La Liga, det har Barca heller ikke
3. Real mangler (af gode grunde) Ronaldo, Barca mangler Messi. Tabet er størst for Barca
4. De seneste tre kampe på Camp Nou er endt med en sejr til Real og to uafgjorte
5. De senere år har Barca haft bedre resultater på Bernabéu end på Camp Nou

I det hele taget er de to hold utroligt jævnbyrdige: I 176 liga møder har Real vundet 72 mod Barcas 70 med en samlet målscore i Reals favør på 285-282.

Kan vi spille lige så kontrolleret og koncentreret som mod Inter, så tro og håber jeg på en sejr.

Det øser ned i Barcelona, og det gør det formodentligt også i morgen. Burde det ikke være til Barcas fordel?

¡Visca el Barça!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Allerede nu glæder jeg mig over, at jeg slipper for at se Ronaldos jubelscene på Camp Nou.
Jeg bløder Blaugrana

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Emancipator »

Nogen der ved om man kan downloade kampen til computeren på strive.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster