Arthur

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Arthur

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg vil så til gengæld sige, at en Busquets-Rakitic-Arthur konstellation ville være uhyggeligt solid, og give Rakitic lidt af den frihed, han øjensynligt har savnet i parringen med Iniesta, hvor Rakitic har været nødsaget til at bruge rigtig mange kræfter i det defensive arbejde.

På det punkt fylder Arthur meget mere, og det burde give Rakitic langt bedre muligheder for at deltage i spillets afsluttende fase, som vi jo tidligere har set passer ham rigtig godt. Jeg tror ikke på, at Rakitic har mistet det han havde i Sevilla, men mener blot at Rakitic har spillet en markant anderledes rolle end tidligere i karrieren.

En trio med Busquets, Rakitic og Arthur ville jeg rigtig gerne se meget til. Især fordi jeg stadig ikke er overbevist om, at en central midtbaneposition er den rigtige løsning for Coutinho.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arthur

Indlæg af Piquénbauer »

Virkelig flotte ord fra Messi i det seneste interview. Siger arthur er den der har overrasket mest og sammenligner ham med Xavi.

Det bliver virkelig spændende at se hvad det kan blive til med Arthur når han er blevet spillet ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Arthur

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:Vil så sige at Rak og ham er hellere ikke spiller samme position eller er samme type, men enig, det er nok ham han skal erstatte. Ville elske at se Busquets, Arthur og Coutinho sammen!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Men er du da overbevist om, at Coutinho kan spille CM mod de bedste hold i verden? Jeg kan gå med til, at Coutinho spiller på Camp Nou mod bundhold som Huesca eller andre hold, der kun vil parkere bussen og intet vil frem i banen, at man kan sætte Coutinho som CM, men overall?

Som Blau siger, så kan det være, at vi fremadrettet vil se mere til Sevilla-Rakitic, end den Rakitic, vi har set hos os, hvor han er mest pligtopflydende, når vi ikke har bolden og lidt mere passiv, når vi har bolden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Arthur

Indlæg af emo »

MessiPogba skrev:
emo skrev:Vil så sige at Rak og ham er hellere ikke spiller samme position eller er samme type, men enig, det er nok ham han skal erstatte. Ville elske at se Busquets, Arthur og Coutinho sammen!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Men er du da overbevist om, at Coutinho kan spille CM mod de bedste hold i verden? Jeg kan gå med til, at Coutinho spiller på Camp Nou mod bundhold som Huesca eller andre hold, der kun vil parkere bussen og intet vil frem i banen, at man kan sætte Coutinho som CM, men overall?

Som Blau siger, så kan det være, at vi fremadrettet vil se mere til Sevilla-Rakitic, end den Rakitic, vi har set hos os, hvor han er mest pligtopflydende, når vi ikke har bolden og lidt mere passiv, når vi har bolden.
Nej det er jeg ikke overbevist om, men jeg havde en tanke og tro om at han godt kunne/kan, blive den eksplosive midtbane spiller vi havde i Ini før.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arthur

Indlæg af Piquénbauer »



Xavi ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Arthur

Indlæg af Skydefinten »

Han er Sexy. Ser virkeligt godt ud.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Arthur

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal ikke rotere mere med ham. Han skal have fast plads på holdet nu
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Arthur

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Han er Sexy.
Yeah, give him that no. 6 on his shirt!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arthur

Indlæg af Piquénbauer »

Nummer 8 er nu også ret sexy ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Arthur

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Nummer 8 er nu også ret sexy ;-)
Men er han ikke vores nye Xavi? Det synes jeg ihvertfald.. og i går spillede han netop Xavis plads, og det gjorde han ret Xavisk's..

Hvorfor der er sat Nessun Dorma klaver på som musik er dog ret mærkeligt, så skru lige ned for lyden - ellers får du Fedtmule-syge med ko-galskab.

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Arthur

Indlæg af Goaaal »

laliga:
Arthur attempted 142 passes against Valencia, the most by a player in a #LaLigaSantander away game since @xavi in 2012 (148)...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Arthur

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Helt igennem en fantastisk person...

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Arthur

Indlæg af blunderbaws »

Helt igennem mors dreng. Fantastisk :-)

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Arthur

Indlæg af Rb88 »

Messis skade stjæler alt opmærksomheden, men lad os lige huske hvor god Arthur var igår. Hold nu op hvad den dreng ikke kan blive til

Men hvorfor han pilles ud over en sløjt spillende rakitic giver ingen mening

Han er som skræddersyet til Barca. Og han giver en helt helt ærlig dynamik. På trods af hvor lidt tid han fik den første måned er det imponerende det han formår. Og endda mod Tottenham og Sevilla hvor han bare bosser den for hårdt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Arthur

Indlæg af Drake »

Rb88 skrev:Messis skade stjæler alt opmærksomheden, men lad os lige huske hvor god Arthur var igår. Hold nu op hvad den dreng ikke kan blive til

Men hvorfor han pilles ud over en sløjt spillende rakitic giver ingen mening

Han er som skræddersyet til Barca. Og han giver en helt helt ærlig dynamik. På trods af hvor lidt tid han fik den første måned er det imponerende det han formår. Og endda mod Tottenham og Sevilla hvor han bare bosser den for hårdt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Fatter heller ikke at det er ham der pilles ud i stedet for Rak :roll: Det er bare typisk Valverde, kæft jeg er ikke fan af den mand! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster