20/10 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:
Blaugrana92 skrev:Altså, vi fører selvfølgelig 2-0, men det her forsvar er det ringeste Barcelona-forsvar jeg mindes. Sevilla spiller sig direkte igennem, med 5-6 afleveringer og er pludselig i vores straffesparksfelt. Det er simpelthen for ringe. Og det er i midten og på kanterne. Det er bare over det hele, at den er helt gal. Indlæg får de lov til at slå uhindret, selvom de har en stærk spiller som André Silva på toppen. Det ligner afgjort en kamp, hvor vi lukker mål ind.
Har du overvejet at skrive nogle positive indlæg under kampene, i stedet for udelukkende at lukke alt din galde ud? Hvad med når Barca laver gode ting, når Messi scorer et flot mål eller når andre laver gode ting? Det er jo konstant negativitet du kommer med. Som om du sidder og venter på de dårlige ting, så du kan skrive. Du har vist hørt folk nævne ordet "unuanceret" over for dig før
Har du overvejet at prøve at adressere, nogle af de ting jeg skriver i stedet for at komme med et fuldstændig ligegyldigt indlæg, der vitterlig ikke sender debatten i nogen som helst konstruktiv retning, men derimod bare forsøger at opbygge en eller anden latterlig personlig fejde?

Er du uenig i, at vores forsvar sejler totalt, og at det er alt, alt, alt for nemt for Sevilla, at spille sig helt op i vores straffesparksfelt? Er du uenig i, at Sevillas kanter og backs får alt for god plads til at slå indlæg imod en farlig boksspiller som André Silva? Er du uenig i, at det er problematisk at Sevilla finder vej til vores felt både gennem midten og over begge flanker?

Enhver kan jo se, at Coutinho og Messi scorede to flotte mål. Det er jo en total nulbon af et indlæg, at skrive "flot mål af Messi." Hvilken værdi giver det helt præcist tråden?
Det giver præcis ligeså meget værdi, som alt det negative du påpeger, Blau.

For dét er jo ligeså åbenlyst, som når vi scorer flotte mål. Du fejler lidt i din egen argumentation her....
Det er jeg ikke sikker på, at alle herinde er enige med dig i. Jeg mindes da adskillige kampe, hvor de defensive problemer pænt bliver fejet under gulvtæppet af flere brugere herinde. At snakke om problemerne vil i mine øjne altid være langt mere givende og spændende, end at være enige om at vi scorede et flot mål. Det ene skaber som oftest debatter og uenigheder, og tvinger os til at tænke over tingene, argumentere og ræsonnerer. Det andet er bare sådan lidt ... "ja, enig."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
Antimadridista skrev:Syntes mange nævner brækket arm rundt omkring...øv øv øv.

Tror det er adskillige uger det her.
Han bøjede den nu ellers...
Er nu ret sikker på den godt kan være brækket midt på underarmen eller nede omkring håndleddet, selvom han bøjer den.

Men vi bliver vel snart klogere..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

whidgee skrev:Jeg kan være enig i nok så mange ting som ikke fungerer, for dem er der masser af. Jeg er helt enig i at det ikke er prangende. Især ikke defensivt. Men jeg er Barca-fan og der skal selvfølgelig også være plads til at glæde sig og juble. Jeg jubler når Barca scorer om så hele holdet sejler. Jeg sidder ikke som en sur gammel mand og kun råber op om negative ting mens jeg er helt stille når der rent faktisk sker noget godt. Det er jo ren og skær pessimisme.
Hvad får dig til at tro, at jeg ikke jubler når Barcelona scorer? At jeg ikke prompte skriver "hurra" herinde? Jeg kunne da i øvrigt aldrig drømme om at nægte dig, at glæde dig og juble. Du kan juble præcis ligeså meget, som du overhovedet kan forestille dig at have lyst til, whidgee. Du har så absolut min velsignelse ...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Tello »

Hvor er Piquénbauer?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af miklas1911 »

Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:
Blaugrana92 skrev:Altså, vi fører selvfølgelig 2-0, men det her forsvar er det ringeste Barcelona-forsvar jeg mindes. Sevilla spiller sig direkte igennem, med 5-6 afleveringer og er pludselig i vores straffesparksfelt. Det er simpelthen for ringe. Og det er i midten og på kanterne. Det er bare over det hele, at den er helt gal. Indlæg får de lov til at slå uhindret, selvom de har en stærk spiller som André Silva på toppen. Det ligner afgjort en kamp, hvor vi lukker mål ind.
Har du overvejet at skrive nogle positive indlæg under kampene, i stedet for udelukkende at lukke alt din galde ud? Hvad med når Barca laver gode ting, når Messi scorer et flot mål eller når andre laver gode ting? Det er jo konstant negativitet du kommer med. Som om du sidder og venter på de dårlige ting, så du kan skrive. Du har vist hørt folk nævne ordet "unuanceret" over for dig før
Har du overvejet at prøve at adressere, nogle af de ting jeg skriver i stedet for at komme med et fuldstændig ligegyldigt indlæg, der vitterlig ikke sender debatten i nogen som helst konstruktiv retning, men derimod bare forsøger at opbygge en eller anden latterlig personlig fejde?

Er du uenig i, at vores forsvar sejler totalt, og at det er alt, alt, alt for nemt for Sevilla, at spille sig helt op i vores straffesparksfelt? Er du uenig i, at Sevillas kanter og backs får alt for god plads til at slå indlæg imod en farlig boksspiller som André Silva? Er du uenig i, at det er problematisk at Sevilla finder vej til vores felt både gennem midten og over begge flanker?

Enhver kan jo se, at Coutinho og Messi scorede to flotte mål. Det er jo en total nulbon af et indlæg, at skrive "flot mål af Messi." Hvilken værdi giver det helt præcist tråden?
Vi spiller lidt med to forsvarsspillere, som spiller deres første virkelige sæson i Barca på deres positioner. Semedo har været her siden sidste sæson, men har først for alvor fået spilletid denne sæson. Lenglet har kun været her et par måneder. Læg dertil, at vi spiller med Alba, som på mange måder agerer mere fløj end back, og det er noget vi prioriterer i vores offensiv spil, hvilket altså nogle gange kommer til at koste på forsvarskontoen. Mod et hold som Sevilla vil det sådan en situation altid give problemer. Det bør ikke være særligt svært at lure.

Derudover tilslutter jeg mig den gruppe, der er en smule træt af at læse dine negative indlæg i hver eneste tråd. At du går helt i baglås, når folk påpeger det, gør det ikke bedre. Det er fair at have en holdning, men når du skriver det samme gang på gang, så mister man lidt lysten til at kommentere på det. Bare min holdning.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Antimadridista »

Messi skulle være bragt til barcas eget træningscenter og ikke til hospitalet. Nogle mener det skulle være et positivt tegn...??

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af miklas1911 »

Antimadridista skrev:Messi skulle være bragt til barcas eget træningscenter og ikke til hospitalet. Nogle mener det skulle være et positivt tegn...??
Mayn, the suspense is killing me! Håber virkeligt, at han er klar til næste søndag.

Inter tror jeg godt, at vi kan klare på hjemmebane uden Messi, og hvis vi må nøjes med en uafgjort, så tror jeg også, at vi kan overleve det. Men det er længe siden, at vi har haft en mulighed for at sætte Real så grundigt på plads, som vi har pt, så det vil være så trist at skulle undvære Messi.
Senest rettet af miklas1911 lør okt 20, 2018 10:07 pm, rettet i alt 1 gang.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Daluigi »

Suarez... please.

Messi havde scorer 4 mål i dag. Oceaner af plads
Forumlegende

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PuyolErGud »

Suarez!? Den skal fandme ind!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Tello »

Suarez kan for helvede ikke gøre en skid rigtigt lige nu. Så hiv da Malcom ind i den trup.

Man bliver træt..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af whidgee »

Puha Suárez... Hvor jeg dog håber på at du snart finder målformen. Sikke nogle missere

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af De La Barça »

Tello skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg mener at Ibrahimovic startede for os i 2009/2010 med en brækket hånd der var sat stivere omkring...

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... ng-in.html

Billede
Den trøje. Kan slet ikke huske den [emoji44]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Den blev brugt til Joan Gamper-kampen 2009 mod Manchester City. Tror ikke den er brugt ellers.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Antimadridista »

Min næste søn skal kaldes Arthur!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af miklas1911 »

Antimadridista skrev:Min næste søn skal kaldes Arthur!
Det er vildt, at han bare er gået direkte ind fra den brasilianske liga og har bosset den fra dag 1. Selv Neymar skulle bruge noget tid, før han fandt rytmen i Barca/Europa.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Antimadridista »

Stegen: verdens bedste!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster