Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af LeoMessi »

-------Busquets-------
---Arthur - Coutinho---
Messi - Suárez - Neymar

Ligner for mig et hold der vil noget fremadrettet. Det er klart at Dembélé bliver den helt store taber, men det er en selvfølge når det nu er Neymar der kommer. Hvorfor man så overhovedet nævner Malcom, som ofte ikke engang bliver udtaget til kampene, er mig lidt en gåde.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis omklædningsrummet ønsker ham tilbage, så er måden han forlod klubben ikke noget problem for mig. Med hans niveau skal der ikke mange kampe til, før det er glemt. Problemet er prisen, især når vi nu har erstattet ham med Dembele og Coutinho, begge for overpris.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Hvem kan ellers spille wing?
Dembouz.
Malcom.
Denis.
Rafinha.
Coutinho.

Hvad har vi af VB til den side?
Stort set kun Alba.

Og Valverde på sidelinjen, Suarez som angriber - som tilsyneladende ingen konkurrence får, og så videre. Vi har brug for en ny ledelse og en ny træner. Neymar er ikke plasteret til vores blødende sår. Frygter virkelig, at Sevilla straffer os, og så kan man virkelig begynde at se hullerne.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:Vi er seriøst nogle cucks hvis vi betaler 220. Hvad med at give Malcom noget spilletid, give Dembouz nogle flere startere, finde ud af noget med Suarez, få styr på forsvaret etc. Spil da Coutinho til venstre så? Coutinho var bedre end Neymar til VM. Vi har mange problemer, og Neymar er ikke løsningen, også selvom det kunne være spændende at få Neymar tilbage i La Liga.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg er i princippet enig.. jeg mener heller ikke at vores pasningsspil passer til Neymar. Vi vil heller ikke få Demb og Malcom til at udvikle sig hvis Messi, Suarez og Neymar alle 3 er garanteret en startplads. Ydermere bør Coutinho - som du også nævner spille venstre kant.

Så ja, Neymar er ikke den vi har brug for.. med mindre man er villig til at sælge Demb og lade coutinho spille CM.
Neymar er en stjerne og en gudsbenådet fodboldspiller, men han er ikke det vi reelt set har brug for.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Vi mangler mere en angriber i stedet for Suarez, og en backup til Alba.
Og så skal vi se om vi kan få både De Ligt og De Jong også.

Og Malcom skal spille meget mere!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Neptun »

Drake skrev:Vi mangler mere en angriber i stedet for Suarez, og en backup til Alba.
Og så skal vi se om vi kan få både De Ligt og De Jong også.

Og Malcom skal spille meget mere!!
Helt enig. Hovedløst at købe Neymar tilbage, og honorere hans løn derudover. Vi skal have investeret på andre pladser hvor specielt angriberen er vigtig.

Neymar løser ikke vores problemer. Vi skal have en ny træner istedet, for spillet materialet er langt bedre end til de nuværende præstationer.

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Neptun »

Blaugrana92 skrev:Altså, Neymar er en spiller, der altid er god for minimum 20 mål per sæson. Om Alba så lægger op til 3 eller 12 mål bør i mine øjne ikke være så hamrende vigtigt. Som jeg ser det ville Neymars bidrag klart opveje det, som Alba nu engang måtte tabe i plads og frihed - og det er klart mere plads, end det er frihed Alba ville tabe, for Neymar tager mindst ligeså mange defensive løb, som Dembélé gør og nok i virkeligheden også flere.
Men prisen for Neymar bidrag bliver jo latterlig dyr. Pengene kan investeres langt mere intelligent andre steder, istedet for at lave et panisk galacticosindkøb.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Goaaal »

Kan Neymar ikke spille Suarez plads? Fylder han for lidt? Han vil være ret vild at kunne spille bolden op på umiddelbart.

Antimadridista
Indlæg: 9226
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

Skulle jeg helt lavpraktisk vælge mellem de 2 hollændere og så Neymar, så taber Neymar naturligvis.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Endelig noget fornuft fra rottemanden. Alt andet havde været en falliterklæring. Den sidste sætning dog, det kan jo være ligemeget når vi har en træner der aldrig bruger dem :lol:.
President Josep Maria Bartomeu interview with Radio Catalunya:

Bartomeu: "Neymar will not return to Barcelona. He won't come back, nor are there plans to bring him back,"

"There's been no call and no meeting. There's been no contact. We don't like it that players pay their clauses and leave."

"We know about the rumors surrounding Neymar recently, but we didn't contact anyone about it."

"There are no plans to sign anyone in January when the window opens. We have a small squad because we have B team players that can cover."

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Malcom må være fra B team!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

:lol:

https://en.as.com/en/2018/11/09/footbal ... 10113.html

375.000 euro i bonus for at klappe til fansene efter kampen. :roll:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kvoller
Indlæg: 5159
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Skydefinten skrev::lol:

https://en.as.com/en/2018/11/09/footbal ... 10113.html

375.000 euro i bonus for at klappe til fansene efter kampen. :roll:
Ej stop dog, det er fandme for langt ude :roll:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Han bytter plads med Dembele
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster