Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9162
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-10-09- ... eal-madrid

Kan Real ik lige få lukket den aftale, så vi kan blive fri for flere urealistiske drømme fra visse brugere..

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Neptun »

Med sin udtalelse så har han nok udelukket Barcelona.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg fatter bare ikke hvad Real vil med både Bale/Asensio, vinicious, Rodrigo, og hazard til en kant. Med alle de penge for 2 unge spillere virker det voldsomt at hente en verdensstjerne til samme plads. Så hvert fald de 3 spiller der, foruden Asensio/bale/Isco der også kan spille der i perioder

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9162
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:Jeg fatter bare ikke hvad Real vil med både Bale/Asensio, vinicious, Rodrigo, og hazard til en kant. Med alle de penge for 2 unge spillere virker det voldsomt at hente en verdensstjerne til samme plads. Så hvert fald de 3 spiller der, foruden Asensio/bale/Isco der også kan spille der i perioder

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Næsten ligegyldigt hvilke spillere man ellers har, så er Hazard bare svær decideret at fravælge. Prisen bliver sandsynligvis også medgørlig, jævnfør nuværende kontraktlængde.

De to brassere er vel også stadig lidt et spørgsmålstegn..

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af xaviniesta68 »

Hvorfor går man ikke efter AC i Chelsea, han får ikke spilletid pt men han kunne være en god forstærkning til truppen og på sigt gå ind og tage over når pique stopper

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

xaviniesta68 skrev:Hvorfor går man ikke efter AC i Chelsea, han får ikke spilletid pt men han kunne være en god forstærkning til truppen og på sigt gå ind og tage over når pique stopper
AC overvejer et skifte for at få fast spilletid. Så skifter han selvfølgelig ikke til vores bænk.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Der går rygter om, at vi henter de Jong og de ligt til januar for 130 mio.

Hvad synes folk om det? De ligt kan jeg forstå, men jeg er lidt i tvivl om de Jong. Han har uden tvivl Barcelona talentet, men spørgsmålet er, om der er plads. Vi har allerede en meget bred midtbane, og som type minder han meget om Arthur, som viser gode takter. Vi skal heller ikke glemme, at Puig, der spillede fænomenalt i pre tour, skal have en chance på et tidspunkt.


Rygtet er sikkert blot en and, men det kan starte en diskussion. Jeg aner heller ikke, om klubben overhovedet har de penge til rådighed.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

De Ligt og De Jong bliver til De Bænk under Valverde.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg siger ja tak.
Ja vores midtbane er godt besat men Rafinha og Denis tror jeg ikke bliver faste på dette hold nogensinde. Jeg er selv vild med dem, men det kommer bare ikke til at ske. Vidal er en kortsigtet løsning. Så med Arthur og De Jong som en fremtidig løsning og forhåbentligt Puig så har vi 3 kommende super stjerner. Det syntes jeg sagtens kan retfærdiggøres. Og de Ligt er en no Brainer for mig. 80 for de Ligt og 50 for de Jong. Det er ikke engang galt i det nuværende marked

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Lige set Holland-Tyskland.

De Ligt var lidt shaky i starten men gjorde det fint ellers.

De Jong er simpelthen det største midtbanetalent, jeg har set siden Isco/Thiago. Vi skal bare have ham. Det bliver dog ikke billigt

Antimadridista
Indlæg: 9162
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Den der Dembele milliard ville have været rart at ha'...

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Eller en træner der gjorde det rigtige, og som fik det optimale ud af Dembélé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9162
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:Eller en træner der gjorde det rigtige, og som fik det optimale ud af Dembélé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Man kan give Valverde skylden for meget, men nogen gange må man også erkende, hvis en spiller bringer flere minuser end plusser.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Synes du, han har gjort det dårligt i sæsonstarten, de gange han har fået chancen?
Antimadridista skrev:
Tello skrev:Eller en træner der gjorde det rigtige, og som fik det optimale ud af Dembélé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Man kan give Valverde skylden for meget, men nogen gange må man også erkende, hvis en spiller bringer flere minuser end plusser.
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9162
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

blunderbaws skrev:Synes du, han har gjort det dårligt i sæsonstarten, de gange han har fået chancen?
Antimadridista skrev:
Tello skrev:Eller en træner der gjorde det rigtige, og som fik det optimale ud af Dembélé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Man kan give Valverde skylden for meget, men nogen gange må man også erkende, hvis en spiller bringer flere minuser end plusser.
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Dembeles tal er bestemt positive og jeg ved godt at mange håber/tror/ønsker at han bliver en succes.

Jeg tror bare ikke på at den balance der skal være, både fremad og tilbage, vil fungere i de største kampe med Demb som fast. Underforstået at både Messi og Suarez også skal spille!

I valverdes system og måde at anskue det på, passer han bare ikke super godt ind. I hvertfald ikke med den stil han har pt. Så kan man selvfølgelig ønske sig Valverde langt væk. Det tror jeg bare ikke sker lige foreløbigt. Så i det billede kunne jeg personligt langt hellere ønske mig den milliard, end Dembele!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster