Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Apropos udsigter så opdagede jeg virkelig en perle her i maj. Gå efter Basílica dels Sants Màrtirs Just i Pastor. Den ligger et par hundrede meter fra Plaça de Sant Jaume. Hvis man står med Ajuntament lige foran sig, skal man bare gå ned ad gaden til venstre for Ajuntament, og så tage første gade på venstre hånd, Carrer d'Hèrcules, indtil man havner nede på Plaça de Sant Just. Gå ind i kirken og gå til venstre med det samme. Man kan komme op i kirketårnet for 2€ og der er virkelig den vildeste udsigt deroppe fra:

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

PuyolErGud skrev:
JonasV skrev:Og man kan nå at tage metroen efter kampen. Good times!
Det kan man under alle omstændigheder. De ændrede der, således at metroen kører videre på kampdage, hvor man ellers ikke ville have kunne tage den. For det var fandme skod ikke at kunne tage metroen hjem!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Ja, det er en god ting.

Husker et par år tilbage, da jeg så den spanske Supercup på Campen. Kampen sluttede efter midnat, så jeg måtte gå 7-8 km. hjem til Barceloneta i sådan cirka 30 graders varme...

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:
JonasV skrev:Og man kan nå at tage metroen efter kampen. Good times!
Det kan man under alle omstændigheder. De ændrede der, således at metroen kører videre på kampdage, hvor man ellers ikke ville have kunne tage den. For det var fandme skod ikke at kunne tage metroen hjem!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jeg er flere gange gået hjem derudefra. Det kan nemt blive en lang tur. :lol:

Jeg tager i øvrigt også snart derned, fra torsdag uge 41 til torsdag uge 42. Det er desværre midt i landsholdspausen, men hvad gør man ikke for en god omgang tapas og nogle billige Estrella? Jeg skal bo tæt på La Sagrada Familia denne gang, så jeg regner med endelig at få se Hospital de Santa Creu i Sant Pau (som ligger 10 minutters gang væk) og Bunkers del Carmel. Måske også en tur op på Tibidabo? Er der nogen af jer, der har prøvet det? Og var det turen værd?
Ja, jeg synes, at det er turen hver at tage en tur til Tibidabo. Man kan enten gå derop, det giver god motion (har prøvet et par gange) eller tage Tram, som er en slags sporvogn.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis man vil gå lidt mere i dybden med Barcelonas historie, kultu, gastronomi og arkitektur, så kan jeg i øvrigt varmt anbefale den guidebog Århus Universitetsforlag har udgivet i Vide Verden serien (den om Berlin er også fremragende). Tonny Vorm og Martin Tønner - det er dem, der har skrevet Den Våbenløse Hær - har begge bidraget med et kapitel hver, mens Morten Bruun har skrevet et udmærket kapitel om klubben. Det er virkelig god og spændende læsning, hvis man vil have lidt mere substans end de klassiske guidebøger.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Der må komme en del på lægterne til Sevilla-kampen, formodentligt en blanding af skandinaver på ferie og så asiater.

Jeg kan endnu ikke finde 2 sammenhængende billetter på de pladser, som er til at betale.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Sjovt, i den kommende kamp her på søndag fik jeg, for første gang nogensinde, 3 sammenhængende billetter...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Blau, kan du anbefale et godt sted at booke hotel/lejlighed i Sant Antoni? 2 voksne, 1 barn (på 3 år). Hvis andre har gode bud, må I selvfølgelig også endelig byde ind!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Hmm, vi har altid været en del flere afsted end 2 ½ (altså en halv sådan størrelsesmæssigt, ikke fordi din pige kun tæller for en halv person :lol:) så de lejligheder jeg kender i området, er nok desværre lidt for store til jer. Jeg har dog boet på Hotel Caledonian på Gran Via de les Corts Catalanes en enkelt gang, og det var rigtig godt og med super lækker morgenmad. Det kan jeg sagtens anbefale, men jeg kan ikke lige huske, hvordan det lå rent prismæssigt. Jeg prøver lige at kigge efter et par lejligheder i aften! ;-) :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Tjek Acta Splendid hotel. Vi var der i 2015 og ligesom jer var vi 2 voksne og 1 barn. Dejligt hotel, lækker morgenmad, stor værelser med masser plads, moderne indrettning osv osv...
Prisen har jeg ikke styr på lige nu
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Er der nogen herinde, der har været en tur i Poble Espanyol?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har. Godt nok lang tid siden.

Husker det som dyrt i forhold til oplevelsen.

Fint sted, men også mange mennesker hen på dagen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Jonas, ser der er Barca B mod Villarreal B 18.30 den 20/10 inden Sevilla-kampen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

martindf
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn jun 26, 2016 11:26 am

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af martindf »

Hey. Er der nogle der ved, hvornår billetterne til kampen mod Atl. Madrid kommer til salg og om der er muligt at købe nogle eller om de bliver "revet" væk?
Mvh
Martin

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Et par uger før. Det burde ikke været et problem.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Jonas, ser der er Barca B mod Villarreal B 18.30 den 20/10 inden Sevilla-kampen.
Yes, jeg så det godt! Så skal junior med på Mini Estadi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster