Paco Alcácer

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Michman »

Jeg fatter virkelig ikke det her køb. Synes ikke han har bidraget med noget. 225 mil.. Og vi havde Munir. Jeg ved godt hvem jeg vil vælge lige nu.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Igen: Vi skulle bruge en angriber. Munir er ikke angriber.

Og det er desuden alt for tidligt at sige noget om hvordan han kommer til at gøre det. Han har været rigtig skidt men det tager tid at komme ind på et hold som vores. Det burde folk egentlig også vide.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af PuyolErGud »

Det er egentlig lidt sjovt... nærmere tragikomisk, men i en del kampe var det som om, at han faldt ind i spillet, men bare ikke kunne score på chancerne, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt. Nu virker det derimod til, at han ikke engang falder en i spillet, men derimod kun falder rundt inde i sig selv. Forhåbentlig kan der komme lidt gang i ham mod Hercules i pokalen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Skydefinten »

At det ikke lykkedes ham at røre bolden i 14. - 41. minut mod Malaga er alligevel ret imponerende. Burde næsten give adgang til legende-niveau.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/valve ... munir.html

Når jeg tænker over det, så vil jeg nok helst beholde Munir i stedet for Paco, (Selv om jeg ikke ser det store talent i ham) da han naturlige kan spille både angriber og højre wing, for så har vi også en backup til Dembele. Han er også kun 22 år.

Også har vi Denis som backup til venstre wing og Off mid.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Visca El Barca »

Paco har i den grad taget skridt i den rigtig retning. Jeg så ham spille for Dortmund i et par kampe, og jeg må sige at han er som forvandlet. Ok, han spiller også på et hold, som er inde i en rigtig god periode og alt kører på skinner, men jeg kan se noget af det spil, han viste i Valencia.

Man kan så undre sig over, om han fik en ærlig chance hos os? Med tanke på Suarez' formkrise og hans alder taget i betragtning, kunne det have været spændende, hvis man havde satset meget mere på Paco denne sæson, bare for at se hvad det kunne blive til?

Nu har vi stortset ingen afløser for Suarez, derfor er man næsten tvunget til at spille ham fra start stortset hver gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Goaaal »

Problemet var bare at han ikke spillede godt når han kom ind. Brændte enorme chancer. Jeg håber stadig på en super sub til angrebet ala Pedro, og for mig måtte Paco meget gerne lykkes med det - men så skal han også levere når han kommer ind. Som førsteangriber i Barca er han ikke god nok, synes jeg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:Problemet var bare at han ikke spillede godt når han kom ind. Brændte enorme chancer. Jeg håber stadig på en super sub til angrebet ala Pedro, og for mig måtte Paco meget gerne lykkes med det - men så skal han også levere når han kommer ind. Som førsteangriber i Barca er han ikke god nok, synes jeg.
Jeg er MEGET uenig. I sidste sæson synes jeg lige netop, at Paco leverede hver gang han fik chancen. Han fik den bare ekstremt sjældent. Altså, han afgjorde jo eksempelvis vores kamp mod Sevilla, hvor han spillede på højrekanten og var banens bedste mand - altså udover Messi, selvfølgelig. Han blev dog placeret på bænken igen med det samme, og fik generelt meget få minutter sæsonen igennem. Paco har så afgjort ikke fået en fair chance i Barcelona - i hvert fald ikke under Valverde.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Michman »

Valverde har endnu engang vist som en middel træner at best..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Blaugrana92 »

Paco på tavlen igen. 7 kampe i streg. Hans seneste 11 afslutninger på mål, er havnet i netmaskerne. De €25 mio. vi kommer til at få for ham, er muligvis den ringeste handel i vores historie.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Tello »

Og han er kun 25..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af zqa »

Det er vel i sidste ende Paco selv, der vælger om han vil tilbage til Barcelona, eller skrive kontrakt med Dortmund. Vælg lige Barcelona, Paco!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Rb88 »

Som jeg forstår det kan dort mund bare aktivere deres købs klausul. Hvis Paco så gerne vil til Barca må bare jo købe ham fri af dortmund igen bagefter hvilket ikke sker. Så dortmund har alle kort på deres hånd.

Vi har bare lavet en håbløs handel og satset på Munir igen igen. Håbløst når man kunne beholde Paco. Men efter sigende Valverdes ønske

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17 - Paco Alcácer

Indlæg af Antimadridista »

Blaugrana92 skrev:Paco på tavlen igen. 7 kampe i streg. Hans seneste 11 afslutninger på mål, er havnet i netmaskerne. De €25 mio. vi kommer til at få for ham, er muligvis den ringeste handel i vores historie.
Er det de 11 af X antal afslutninger, der har været indenfor rammen, der så også er gået ind, eller er det de seneste 11 afslutninger i det hele taget, der er gået ind?

Under alle omstændigheder, under jeg ham succesen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster