10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Han er bedre end Playstation
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Kan ikke erindre, at have set ham løbe så meget i en kamp. Jeg kan desværre ikke finde tallene, men han ydede en vanvittig arbejdsindsats hele kampen, hvor spillere som Coutinho og Suarez gik mere døde i genpresset og defensive løb.

I en analyse fra april ,2018 så løb han mindst (gennemsnit pr. minut) blandt angribere i de store klubber. Ikke overraskende.
https://www.nzz.ch/sport/champions-leag ... ld.1369405

Billede

Men er heller ikke overraskende den mest effektive.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Jeg kan heller ikke huske sidst han lavede samme præstation. Han løb som sindssyg i går. Det var umenneskeligt
MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

Jeg sad og læste lidt replies til Gary Linekers tweet, samt hans instagram post om Messi. Det skulle jeg aldrig ha' gjort. Det var sjovt, men jeg føler mig også 11% dummere efter at ha' læst folks idiotiske argumenter for, at fx Ronaldo (den forkerte) skulle være en bedre fodboldspiller end Messi.

:eek: :eek: :eek:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

ulrich skrev:Jeg sad og læste lidt replies til Gary Linekers tweet, samt hans instagram post om Messi. Det skulle jeg aldrig ha' gjort. Det var sjovt, men jeg føler mig også 11% dummere efter at ha' læst folks idiotiske argumenter for, at fx Ronaldo (den forkerte) skulle være en bedre fodboldspiller end Messi.

:eek: :eek: :eek:
Lad mig skyde: Noget med at han header bedre, har vundet en titel med landsholdet og har spillet i flere ligaer...?? Det plejer at være noget i den dur:)

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Barcaholic »

Antimadridista skrev:
ulrich skrev:Jeg sad og læste lidt replies til Gary Linekers tweet, samt hans instagram post om Messi. Det skulle jeg aldrig ha' gjort. Det var sjovt, men jeg føler mig også 11% dummere efter at ha' læst folks idiotiske argumenter for, at fx Ronaldo (den forkerte) skulle være en bedre fodboldspiller end Messi.

:eek: :eek: :eek:
Lad mig skyde: Noget med at han header bedre, har vundet en titel med landsholdet og har spillet i flere ligaer...?? Det plejer at være noget i den dur:)
Glem ej han har en meget flottere frisure ! + han er bedre til voldtægt! Selvom det kun er 1% af ham der er sådan. Stakkels mand!

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

Antimadridista skrev:
ulrich skrev:Jeg sad og læste lidt replies til Gary Linekers tweet, samt hans instagram post om Messi. Det skulle jeg aldrig ha' gjort. Det var sjovt, men jeg føler mig også 11% dummere efter at ha' læst folks idiotiske argumenter for, at fx Ronaldo (den forkerte) skulle være en bedre fodboldspiller end Messi.

:eek: :eek: :eek:
Lad mig skyde: Noget med at han header bedre, har vundet en titel med landsholdet og har spillet i flere ligaer...?? Det plejer at være noget i den dur:)
Yeah + det løse

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Messi analysing his own game
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rb88 »

Fantastisk video!

Den Dag den mand indstiller karrieren tømmer jeg Føtex for kleenex. Fodbold bliver aldrig mere det samme når man 15 år har set den mand i hver kamp være så vanvittig som han er

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Fodbolden kommer helt sikkert til at falde i værdi og jeg personligt kommer nok til at se færre kampe, da de andre spillere simpelthen er uinteressante at se på(hvilket skyldes at Messi har sat standarden så høj). Han er den eneste spiller der formår producere den ene guddommelige aktion efter den anden i én enkelt kamp, lidt ligesom eksempelvis mod Tottenham.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Ballon d'Or afstemning afholdt af Eurosport, folket har talt; (kommer ikke til at tælle noget til den endelige afstemning)
With over 900 000 votes, people have voted for:
Leo Messi - 47%
Mo Salah - 33%
Cristiano Ronaldo - 9%
Luka Modric - 2%
Kylian Mbappé - 2%
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Men han vandt ikke Champions League og det er nok at han ikke vinder BDO
MDCCCXCIX

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Goaaal »

Dejlig afstemning. Mener dog at bookmakerne har Modric og Ronaldo som klare favoritter. Håber det var et falsk billede jeg så på insta.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Bookmakerne har den til;
1. Luka Modrić - 1.4
2. Cristiano Ronaldo - 3.25
3. Mohamed Salah - 11
4. Mbappé/Griezmann - 13
6. Lionel Messi - 19
Kan ikke huske hvornår de sidst tog fejl, så Messi vinder den helt sikkert ikke i år.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Hahahaha. Messi til 19.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster