7/10 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

16. plads Valencia hold skal slås. Alt for mange pointtab. Ligaen bliver vanskelig og CL er ren lotteri, når man spiller så svingende.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi ligger nummer to. Men det ser knap så flatterende ud, når vi ser nærmere på tallene:

1. Vi har scoret 19 mål, men fraset kampen mod Huesca har vi blot scoret 11 mål i syv kampe.
2. Vi har indkasseret ni mål. Der er 10 hold! i La Liga, der har indkasseret færre mål.
3. Vi har endnu ikke mødt La Ligas nuværende nummer 1, 3, 4 og 5.

Vi kunne have haft et gigantisk forspring til Real Madrid, men nej.
Vi kunne have haft et gedigent forspring til Atl. Madrid, der startede dårligt ud, men nej.

Desværre er Valverde nok fredet. I hvert fald så længe, at vi stadig kan vinde La Liga og ligger godt til i CL.

Ja, det er nemt “bare” at fyre Valverde. Og ja, undersøgelser viser, at trænerfyringer sjældent “virker”. Det betyder dog ikke, at trænerfyringer aldrig har en positiv effekt. I vores tilfælde ser jeg desværre ingen anden udvej end at skille os af med Valverde, selvom han er en sympatisk træner. Det kommer dog nok først til at ske, når det er for sent. Når La Liga og CL er uden for rækkevidde.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Quick question; skal jeg være glad for, at jeg ikke så anden halvleg?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nå, men jeg skal da i det mindste ind og se nr. 1 og 2 mod hinanden den 20/10 i Barcelona...

Spillet må gerne være bedre der. Sprudlende faktisk.

Vi spiller vel egentligt meget pænt i store dele af kampen, desværre er vi ikke særligt farlige. Midt anden halvleg var dog fuld af fejlafleveringer af midtbanen.

Valverde skifter alt alt for sent ud. Hvad fanden ligner det? Rafinha for Arthur i 88. minut. But why?

Giv nu Suarez den bænk. Han kan ikke spille en bande i tæt område om han så får 100 forsøg.

Alba spillede forresten endnu en flot kamp.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:Quick question; skal jeg være glad for, at jeg ikke så anden halvleg?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Lad mig sige det sådan, at komme engang blev tvangsindlagt af min kæreste til at se et eller andet pis, der hed Drop Dead Diva. Det var noget af det ringeste, jeg nogensinde havde oplevet. Men det var faktisk bedre end anden halvleg i går.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

:roll: :roll:

Valverde says he wasn't sure what changes were needed, which is why he took so long to make any substitutions.
Også nogle begrænsninger, når Suarez åbenbart IKKE må tages ud.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:
Tello skrev:Quick question; skal jeg være glad for, at jeg ikke så anden halvleg?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Lad mig sige det sådan, at komme engang blev tvangsindlagt af min kæreste til at se et eller andet pis, der hed Drop Dead Diva. Det var noget af det ringeste, jeg nogensinde havde oplevet. Men det var faktisk bedre end anden halvleg i går.
Damn. Det lyder til at have været slemt. Er glad for at jeg valgte 45 minutters ekstra søvn så.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Skydefinten skrev::roll: :roll:

Valverde says he wasn't sure what changes were needed, which is why he took so long to make any substitutions.
Også nogle begrænsninger, når Suarez åbenbart IKKE må tages ud.
Malcom har dusket Valverdes kone og Suarez har billederne. Malcom ryger på tribunen hver gang, og han er nødt til at spille Suarez, da han truer med at leake det.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Sidst Suarez scorede var i midten af september. 6 kampe er der gået. Alligevel bliver der holdt hånd over ham, af en eller anden grund. Folk finder på så mange undskyldninger når det kommer til Suarez, men hvad kan man bruge det til, når han ikke laver det han faktisk skal? Dembele er igen syndebukken, selvom han har lavet næstflest mål efter Messi, i denne sæson. Coutinho havde også en kæmpe chance i går, som skulle være blevet til mål.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

2:26 Okay, han har ikke så lang tid som jeg først troede. Stadig, hvorfor skyder han ikke første gang?

phpBB [video]

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Skydefinten skrev::roll: :roll:

Valverde says he wasn't sure what changes were needed, which is why he took so long to make any substitutions.
Også nogle begrænsninger, når Suarez åbenbart IKKE må tages ud.
Det er jo ikke en fed kommentar, så han vidste ikke hvordan holdet kunne forbedres i løbet af kampen, fanme til grin.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Jeg synes vores præstation igår bliver gjort væsentligt dårligere end den var. De scorede på en dødbold, det sker... og det var vel så også den ene “chance” de overhovedet havde i kampen. Vi var jo alt dominerende i hele kampen og sluttede også med 76%. Valencia skal have kredit for en flot defensiv indsats, men med lidt uheld og mere skarphed fra Barca, så havde de tabt. Bevares, vi skabte ikke et hav af chancer, men vi skabte i hvert fald nok til, at kunne og burde vinde kampen. Med en bare nogenlunde angriber i stedet for Suarez, som endnu en gang var bedre for modstanderen end for Barca, så tror jeg, at den offensive del havde set anderledes ud.
Jeg er fuldt ud enig i, at Valverde skal skride, (sammen med Suarez); at han venter 86 min med at skifte ud, at Malcolm end ikke er på bænken, at han ikke kan se den manglende bredde i banen, at smide Lenglet på bænken, at der mangler idéer offensivt osv osv osv.

Alt dette skal selvfølgelig også ses i det lys, at vi har været væsentligt dårligere i de foregående 3-4 kampe i ligaen.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man burde ikke kigge isoleret set på kampen, men det er de seneste kampe samt den i går, der gør, at det er for dårligt et resultat. Og så er det en virkelig underlig udtalelse, Valverde kommer med. Det får ham til at se tvivlrådigt ud, og det er jo ikke godt. Slet ikke godt.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Lenglet spillede bedre end Piqué mod Tottenham, men alligevel er Lenglet bænket til fordel for Vermaelen, som ikke har spillet i en del runder. Så har man pludselig en konstellation der hedder en halvelendig Piqué og Vermaelen, i stedet for brændvarme Lenglet.

Rakitic har spillet, og spillet, og spillet, og spillet. Man har Vidal, som er i form, og som kan dække akkurat samme position. Man har desuden et spirrende samarbejde mellem Busquets og Arthur, så hvorfor ikke spille Vidal, og give Rakitic pause, eller tid på bænken når han ikke præsterer.

Der er bare absolut ingen undskyldning for Suarez længere, andet end Valverde's elendighed. Det dur ikke. Manden laver kun fejl og søger kun Messi. Han dur ikke. Vi har fucking Malcom, Dembélé, Coutinho, Denis og Rafinha som alle kan spille wing på den ene eller den anden side, og så kan Messi spille falsk 9'er.

Det er så patetisk, det her.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er selvfølgelig enig i kritikken omkring Suarez... Men han laver jo faktisk 2 eller 3 "fake" assists i de sidste 2 kampe - hvor han springer over bolden eller går til siden så Messi kan skyde.. så på en eller anden måde har han jo stadig været kraftig involveret i ca. 3 mål i disse 2 kampe.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster