3/10 Tottenham - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Mølby sagde lige at Neymar ikke vinder CL.... 2015 anyone?...

Skræmmende niveau i det Viasat studie
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14959
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg kan godt forstå, Semedo ikke har været fast man hidtil. Han er ringe.
Har altid været, i Barca i hvert fald. Ved ikke, hvilket potentiale folk ser i ham.
# B U L L S H I T !!
MDCCCXCIX

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af denisasllani98 »

Det eneste jeg drømmer om, er at Barca møder Liverpool og spiller dem ud på røv og albuer, så Mølby kan holde sin kæft.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1663
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Joachim boldsen er den mest cringe person at høre på. Flot han er blevet journalist! :lol:

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi kunne have vundet 6-4 eller noget i den dur. Det fortæller, at vi var fremragende offensivt, men katastrofale defensivt. Det kan ikke passe, at mod et Tottenham hold der mangler adskillelige profiler, så skal man sidde og holde vejret lige til sidste fløjt trods føringer på både 2-0 og 3-1. Vi kan bare ikke lukke af, bekymrende.

Messi viste at han vil vinde CL. Virker ikke som om han og holdet virkelig vil La Liga i år?

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Tror ligaen er mere sandsynligt end CHL. 1 dårlig knockoutkamp fra Messi, med det her forsvar, og vi er ude af Chl.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg kan godt forstå, Semedo ikke har været fast man hidtil. Han er ringe.
Har altid været, i Barca i hvert fald. Ved ikke, hvilket potentiale folk ser i ham.
# B U L L S H I T !!
Tal pænt. :) Og jeg har jo ret. Han har aldrig vist noget i Barca, der gør, at man kan have ham som starter.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Fremragende kamp i aften!

Synes Tottenham var heldige med at de ikke tabte større og vi virkede ret solide.

Messi og Arthur... Fantastiske præstationer!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Tello »



Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »


Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Daluigi skrev:Lionel Messi.

Jeg er beæret over at opleve det her.
Ja, men han er jo kun den 5.bedste spiller i verden...det siger FIFA.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14959
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kubala skrev:
Lopezzz skrev:
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg kan godt forstå, Semedo ikke har været fast man hidtil. Han er ringe.
Har altid været, i Barca i hvert fald. Ved ikke, hvilket potentiale folk ser i ham.
# B U L L S H I T !!
Tal pænt. :) Og jeg har jo ret. Han har aldrig vist noget i Barca, der gør, at man kan have ham som starter.
Jeg tror på Semedo hele vejen. Han har ikke spillet ret meget og det fordi Roberto er første prioritet og sikkert fordi han er La Masia produkt men Semedo bliver bedre og bedre jo oftere han spiller.
Han kan ikke udvikle sig hvis han kun spiller nogle minutter i hver anden kamp. Og jeg forventer heller ikke at han spiller perfekt hvis han får alle 90 minutter efter at sidde på bænken i lang tid.
Men i går var han suveræn og den ene fejl skal ikke afspejle ham. Pique og Ter Stegen var bag ham og de kunne heller ikke stoppe Kane.
Semedo er hurtig, dribler godt, forsvarer godt, har overblik, presser konstant, går frem hele tiden osv osv... og han fylder 25 år næste måned. Lige nu har vi ikke nogen der er bedre end ham på dette position
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg siger ligesom "Jennifer LOPEZZZ"..

In Semedo we trust.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Alexanderbt
Indlæg: 18
Tilmeldt: søn sep 10, 2017 9:35 pm
Blevet takket: 4 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Alexanderbt »

Omstændighederne taget i betragt, her mener jeg ekstremt dårlig bane og dårlig form fra vores side af, så var det en fin kamp! Vigtigt med en udebanesejr i CL. Tottenham stiller rigtigt nok med et svækket hold, men folk som Lucas, Son og Lamela vil altid gøre mere ondt på os, end spillere som Eriksen og Alli, der ikke er hurtige og kan noget med egen hånd.

Messi var virkelig på en mission, fuldstændig vanvittig indsats i presspillet ift. hvad vi plejer at se! I 1. halvleg lagde jeg mærke til, at han stod foroverbøjet flere gange, fordi han skulle trække luft! Der er ingen tvivl om, at han har besluttet sig for, at vi SKAL vinde CL i år.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
Kubala skrev:
Lopezzz skrev:
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg kan godt forstå, Semedo ikke har været fast man hidtil. Han er ringe.
Har altid været, i Barca i hvert fald. Ved ikke, hvilket potentiale folk ser i ham.
# B U L L S H I T !!
Tal pænt. :) Og jeg har jo ret. Han har aldrig vist noget i Barca, der gør, at man kan have ham som starter.
Jeg tror på Semedo hele vejen. Han har ikke spillet ret meget og det fordi Roberto er første prioritet og sikkert fordi han er La Masia produkt men Semedo bliver bedre og bedre jo oftere han spiller.
Han kan ikke udvikle sig hvis han kun spiller nogle minutter i hver anden kamp. Og jeg forventer heller ikke at han spiller perfekt hvis han får alle 90 minutter efter at sidde på bænken i lang tid.
Men i går var han suveræn og den ene fejl skal ikke afspejle ham. Pique og Ter Stegen var bag ham og de kunne heller ikke stoppe Kane.
Semedo er hurtig, dribler godt, forsvarer godt, har overblik, presser konstant, går frem hele tiden osv osv... og han fylder 25 år næste måned. Lige nu har vi ikke nogen der er bedre end ham på dette position
Det er helt fair og i orden, at du tror på ham. Han er hurtig, det er rigtigt, men han dribler ikke særlig meget, selvom du kalder ham en god dribler. Faktisk slår Roberto ham på de fleste områder, hvis man kigger statistikkerne igennem. Selv med Robertos dårlige start, er han bedre end Semedo.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster