Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Kawhi skrev:Jeg kunne lige se det for mig.

Så håber du sikkert også at RM klarer sig fint uden CR i truppen, så folk kan se hvor lidt indflydelse han har haft på deres succes? ;-)
Er sgu ligeglad med deres succes. Lad dem vinde the treble, hvis det er [emoji6] Så kan folk sige "det her fantastiske Madrid hold" i stedet for at circle jerk til Ronaldo.

Selvfølgelig blev det også sagt om dem i 16', 17' og 18', men der var en mass orgasm til Ronaldo.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Og nej, troller ikke.

Vil vitterligt hellere se Ramos løfte trofæet igen, end jeg vil have en 7 km bred circle jerk. Og så glemmer de blinde masser garanteret også den horrible sag fra 2009, hvilket absolut ikke må ske.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Tello skrev:
Kawhi skrev:Jeg kunne lige se det for mig.

Så håber du sikkert også at RM klarer sig fint uden CR i truppen, så folk kan se hvor lidt indflydelse han har haft på deres succes? ;-)
Er sgu ligeglad med deres succes. Lad dem vinde the treble, hvis det er [emoji6] Så kan folk sige "det her fantastiske Madrid hold" i stedet for at circle jerk til Ronaldo.

Selvfølgelig blev det også sagt om dem i 16', 17' og 18', men der var en mass orgasm til Ronaldo.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Edit; self. håber jeg, at de kan bevise, at de kan uden ham. Også som Blaugrana fan

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Skal vi ikke bare blive enige om at Real OG Juve, da gerne måtte tabe alle deres kampe:)

Så er der lige de par Juve fans herinde, kan I ik bare dyrke Napoli et par år istedet:)

Ift Real, så smasker de jo sikkert Plzen i de næste par kampe. Godt nok også en svækket starter de havde i går!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
Kawhi skrev:Jeg kunne lige se det for mig.

Så håber du sikkert også at RM klarer sig fint uden CR i truppen, så folk kan se hvor lidt indflydelse han har haft på deres succes? ;-)
Er sgu ligeglad med deres succes. Lad dem vinde the treble, hvis det er [emoji6] Så kan folk sige "det her fantastiske Madrid hold" i stedet for at circle jerk til Ronaldo.

Selvfølgelig blev det også sagt om dem i 16', 17' og 18', men der var en mass orgasm til Ronaldo.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Real vinder ikke trebler, det ligger ikke i deres DNA. De vinder pokaler med store ører..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:Er egentlig ligeglad med om RM tager CL. Er misundelig over Asensio, elsker Isco, Modric er en god fodboldspiller, Kroos ville jeg ønske vi havde fået og Ronaldo er væk. Er pisse ligeglad med RM.

Juve må bare ikke tage den. Så skal vi høre på endeløs CR7 lort.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kroos var på vej. Isco lagde en ansøgning. Asensio blev droppet. Tror aldrig jeg glemmer at man missede disse folk, samtidig med afskibningen af Thiago..

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Tello skrev:
Tello skrev:Er sgu ligeglad med deres succes. Lad dem vinde the treble, hvis det er [emoji6] Så kan folk sige "det her fantastiske Madrid hold" i stedet for at circle jerk til Ronaldo.

Selvfølgelig blev det også sagt om dem i 16', 17' og 18', men der var en mass orgasm til Ronaldo.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Edit; self. håber jeg, at de kan bevise, at de kan uden ham. Også som Blaugrana fan

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Så du holder lidt med Real Madrid i denne sæson?

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:
Tello skrev:Er egentlig ligeglad med om RM tager CL. Er misundelig over Asensio, elsker Isco, Modric er en god fodboldspiller, Kroos ville jeg ønske vi havde fået og Ronaldo er væk. Er pisse ligeglad med RM.

Juve må bare ikke tage den. Så skal vi høre på endeløs CR7 lort.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kroos var på vej. Isco lagde en ansøgning. Asensio blev droppet. Tror aldrig jeg glemmer at man missede disse folk, samtidig med afskibningen af Thiago..
Plus de fuckups man lavede med Xavi og Alves. Man kan nævne mange tilfælde.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Flax_Generous skrev:
Tello skrev:
Tello skrev:Er sgu ligeglad med deres succes. Lad dem vinde the treble, hvis det er [emoji6] Så kan folk sige "det her fantastiske Madrid hold" i stedet for at circle jerk til Ronaldo.

Selvfølgelig blev det også sagt om dem i 16', 17' og 18', men der var en mass orgasm til Ronaldo.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Edit; self. håber jeg, at de kan bevise, at de kan uden ham. Også som Blaugrana fan

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Så du holder lidt med Real Madrid i denne sæson?
The enemy of my enemy is my friend. Real vil da sikkert gerne vinde CL foran Juve. Tror da også, at de vil tage den foran Ronaldo, for at vise ham, at han ikke er kong gulerod.

Men i sidste ende håber jeg, som altid, at vi vinder. Hvis vi røg ud, og Madrid gik videre, så er jeg ligeglad med om de tager den. ALT andet end Juve.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Jeg er alligevel lidt overrasket over hvor hadet en mand Ronaldo er herinde, selv efter han ikke længere spiller for Real Madrid :-D
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Ja, det er helt tosset.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Figo er altså også en lidet afholdt mand blandt cules, selv efter han er helt *holdt op* med at spille fodbold.


Ronaldo vil altid symbolisere rivalen til Messi.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Ærligt talt, så er det vel ikke så mærkeligt? Ronaldo er jo nærmest den diametrale modsætning til den velsagtens allermest elskede spiller herinde, nemlig Messi. Og ikke nok med det, så er han tilmed også den eneste reelle udfordrer Messi har haft de sidste ti år, i forhold til at blive betragtet som verdens bedste spiller. Hvis Ronaldo havde en anderledes karakter som spiller og som person, kunne jeg dog sagtens forestille mig, at hadet ville have forstummet en hel del efter skiftet væk fra Real, som vi eksempelvis har set det med Raúl og Casillas, selvom begge var mere Real-mænd end Ronaldo nogensinde var.

Edit: Ronaldo Fenômeno er også et glimrende eksempel. Han var endda i klubben og rejste, tog til Madrid, havde succes og alligevel er det vel de færreste herinde, der for alvor har noget imod O Fenônemo. I Cristianos tilfælde tror jeg ærligt talt at det, fremfor alt andet, handler om hans karakter og personlighed.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Efter alle de år hos Real, finder jeg det ret naturligt.

Som type/person finder jeg ham desuden enormt usympatisk.

Men der er da helt sikkert også nogle Juve fans, der pludselig har ændret holdning til manden..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Figo er altså også en lidet afholdt mand blandt cules, selv efter han er helt *holdt op* med at spille fodbold.
Oink oink.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster